Fordin toimitusjohtaja ei suostu luopumaan kiinalaisesta Xiaomi SU7 sähköautostaan
Niitä on kai USA:han tähän mennessä viety vain tuo yksi kappale ja nimenomaan tolle Fordin toimarille. Ei siinä mitään
Varmasti yksi upeimpia sähköautoja mitä toistaiseksi on edes olemassa ja varauslistakin on kai ihan älyttömän pitkä. Siinä mielessä poikkeuksellista että kyseessä Xiaomin eka auto koskaan ja heti noin onnistunut tuote. He kyllä.rakentavat tai ovat jo rakentaneet todella suurta tuotantokapasiteettia. Autosta on tulossa myös oikea urheiluversio joka on sitten todella tehokas.
Kommentit (10)
Jos tää on susta paskaa niin kiinnostas tietää millä kotterolla itse ajat vai kuljetko ihan dösällä?
Vierailija kirjoitti:
Jos tää on susta paskaa niin kiinnostas tietää millä kotterolla itse ajat vai kuljetko ihan dösällä?
Kiinapaskaa se on. Varmaan Hikvisionin kamerat vakoilemassa porukkaa.
Näkyyhän tossa youtubevideossa ainakin toinen esillä oleva jenkkilässä oleva pikkuriisi.
Mikähän tuollaisen pingpongin elinkaari mahtaa olla? Tasan sen verran kuin ohjelmistopäivitykset juoksee tai Kiina päättää, että ajot loppu siihen. Itse en koskisi noihin pitkällä tikullakaan.
Kaupassa huomasin mustan teen alkuperä, Kiina. Onko minkälaista laadullisesti ja puhtaus? Entä sammakkomerkki.
Sama elinkaari kun Teslalla. Kun oranssimies valkoisessa talossa päättää että nyt se on loppu niin siihen jää Muskin ajopeli vaikka keskelle moottoritietä.
Tolla autolla kyllä kaatais mimmejä härmän raiteilla! Kelpais!
Ajattelin hommata tommosen ens vuonna Suomeen ajoon.