Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUORISSA käynti EI ole sama asia kuin PETTÄMINEN

Vierailija
07.10.2014 |

Olen käynyt avioliiton aikana pari kertaa kavereitten kanssa etelän maissa ja niillä reissuilla on tullut kännipäissään eksyttyä maksullisiin. Kärähdin viimesen kerran jälkeen emännälle ja tämä oli kostoksi aloittanut suhteen minun hyvän kaverin kanssa. Minusta tämä vaimon temppu oli nyt kovemman luokan homma, mitä tuo minun maksullisissa käynti. Näihin minun hommiin kun ei liity tunteet millään tavalla. Vaimo taas kehuu olevansa lätkässä minun kaveriin. Tässä on nyt ihan auki tämä meidän liitto. Että mitä jatkossa tehdään. Kaveria tekis mieli vetää kunnolla turpaan. Liittoa tahtosin jatkaa vaikka voipi olla hankalaa.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 05:29"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:46"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote]   Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!! [/quote] Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan. [/quote] Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero. [/quote]   Miksi vaimo noin tekisi jos sitä ei seksi edes kiinnosta? [/quote] Se ettei seksi kiinnosta sinun kanssasi ei tarkoita ettei se kiinnosta ollenkaan. Ehkä se ei juuri siksi kiinnosta, että saa parempaa muualta. [/quote]   Ehkä tiedän kuitenkin sinua paremmin tämän tilanteen. Väitätkö että ne kymmenet tuhannet pihtaavat vaimot käyvät kaikki muualla panemassa ja että se vielä olisi syy pihtaamisen? Mene nyt piiloon. [/quote] En väitä. Väitän kuitenkin, että vaikkei seksi SINUN kanssasi kiinnostakaan, niin muuten se voisikin kiinnostaa, mutta vaimosi ei riennä heti pettämään niin kuin sinä. Pakenet ongelmia niiden selvittämisen sijaan etkä välitä vaimostasi.

[/quote]

Tuota samaa ongelmaa on kyllä yritetty selvittää n. 16 vuotta enkä pakene sitä. Pettämäänkin riensin heti 6 vuoden jälkeen. Se oli aluksi vähän vahinko, mutta huomasin etten katunut sitä. Olen elättänyt vaimoni koko ajan ja mahdollistanut hänen monet eri opiskelunsa ja alan vaihtonsa aikuisiällä. Olen ostanut toisen auton, koska hän ei olisi ilman sitä työllistynyt, hoidan lapsia enemmän, hoidan pääosin pyykit, astianpesut ja imuroinnit. Enpä nyt tunne ketään muuta joka olisi tukenut yhtä paljon, mutta enhän minä tunnekaan kuin rajallisen määrän ihmisiä. Itse pitäisin tätä välittämisenä. On vain tämä yksi asia tässä suhteessa,  mitä minä en osaa ratkaista. Tai oikeastaan olen ratkaissut sen omalta kohdaltani siten, että pidän sitä vaimoni ongelmana ja niin kauan kuin hän ei sitä ratkaise, minä toimin niinkuin parhaaksi näen. Eihän tästä voi ylpeä olla, mutta yksikään ihminen ei ole pystynyt esittämään parempaakaan ratkaisua.

Vierailija
62/93 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 05:29"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:46"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote]   Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!! [/quote] Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan. [/quote] Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero. [/quote]   Miksi vaimo noin tekisi jos sitä ei seksi edes kiinnosta? [/quote] Se ettei seksi kiinnosta sinun kanssasi ei tarkoita ettei se kiinnosta ollenkaan. Ehkä se ei juuri siksi kiinnosta, että saa parempaa muualta. [/quote]   Ehkä tiedän kuitenkin sinua paremmin tämän tilanteen. Väitätkö että ne kymmenet tuhannet pihtaavat vaimot käyvät kaikki muualla panemassa ja että se vielä olisi syy pihtaamisen? Mene nyt piiloon. [/quote] En väitä. Väitän kuitenkin, että vaikkei seksi SINUN kanssasi kiinnostakaan, niin muuten se voisikin kiinnostaa, mutta vaimosi ei riennä heti pettämään niin kuin sinä. Pakenet ongelmia niiden selvittämisen sijaan etkä välitä vaimostasi.

[/quote]

Tuota samaa ongelmaa on kyllä yritetty selvittää n. 16 vuotta enkä pakene sitä. Pettämäänkin riensin heti 6 vuoden jälkeen. Se oli aluksi vähän vahinko, mutta huomasin etten katunut sitä. Olen elättänyt vaimoni koko ajan ja mahdollistanut hänen monet eri opiskelunsa ja alan vaihtonsa aikuisiällä. Olen ostanut toisen auton, koska hän ei olisi ilman sitä työllistynyt, hoidan lapsia enemmän, hoidan pääosin pyykit, astianpesut ja imuroinnit. Enpä nyt tunne ketään muuta joka olisi tukenut yhtä paljon, mutta enhän minä tunnekaan kuin rajallisen määrän ihmisiä. Itse pitäisin tätä välittämisenä. On vain tämä yksi asia tässä suhteessa,  mitä minä en osaa ratkaista. Tai oikeastaan olen ratkaissut sen omalta kohdaltani siten, että pidän sitä vaimoni ongelmana ja niin kauan kuin hän ei sitä ratkaise, minä toimin niinkuin parhaaksi näen. Eihän tästä voi ylpeä olla, mutta yksikään ihminen ei ole pystynyt esittämään parempaakaan ratkaisua.
[/quote]No ei ole kovin aitoa välittämistä jos käytät sitä oikeutuksena vaimosi pettämiseen. "Joku maksoin sulle kaikki nuo jutut, niin voin varmaan pettää koska se nyt vaan on mille kätevää ja koska haluan!".
Eroa vaikka, ei kovin hyvältä kuulosta. Toivon todella että vaimosi pettää sinua niin voit sitten miettiä että kelpaisiko sulle selvitykseksi että "no mähän olen tosiaan hoitanut kotitöistä nämä ja nämä ja nämä, että sikäli ihan reilua että paneskelin työkaveria 10 vuotta kertomatta sulle mitään."
Ja et edes kadu. Epäilen todella että olisit yrittänyt asiaa korjata, mikäs siinä kun panee vieraita koska tahtoo ja salaa vaimolta, eikä edes kaduta. Tosirakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 03:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 05:29"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:46"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote]   Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!! [/quote] Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan. [/quote] Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero. [/quote]   Miksi vaimo noin tekisi jos sitä ei seksi edes kiinnosta? [/quote] Se ettei seksi kiinnosta sinun kanssasi ei tarkoita ettei se kiinnosta ollenkaan. Ehkä se ei juuri siksi kiinnosta, että saa parempaa muualta. [/quote]   Ehkä tiedän kuitenkin sinua paremmin tämän tilanteen. Väitätkö että ne kymmenet tuhannet pihtaavat vaimot käyvät kaikki muualla panemassa ja että se vielä olisi syy pihtaamisen? Mene nyt piiloon. [/quote] En väitä. Väitän kuitenkin, että vaikkei seksi SINUN kanssasi kiinnostakaan, niin muuten se voisikin kiinnostaa, mutta vaimosi ei riennä heti pettämään niin kuin sinä. Pakenet ongelmia niiden selvittämisen sijaan etkä välitä vaimostasi. [/quote] Tuota samaa ongelmaa on kyllä yritetty selvittää n. 16 vuotta enkä pakene sitä. Pettämäänkin riensin heti 6 vuoden jälkeen. Se oli aluksi vähän vahinko, mutta huomasin etten katunut sitä. Olen elättänyt vaimoni koko ajan ja mahdollistanut hänen monet eri opiskelunsa ja alan vaihtonsa aikuisiällä. Olen ostanut toisen auton, koska hän ei olisi ilman sitä työllistynyt, hoidan lapsia enemmän, hoidan pääosin pyykit, astianpesut ja imuroinnit. Enpä nyt tunne ketään muuta joka olisi tukenut yhtä paljon, mutta enhän minä tunnekaan kuin rajallisen määrän ihmisiä. Itse pitäisin tätä välittämisenä. On vain tämä yksi asia tässä suhteessa,  mitä minä en osaa ratkaista. Tai oikeastaan olen ratkaissut sen omalta kohdaltani siten, että pidän sitä vaimoni ongelmana ja niin kauan kuin hän ei sitä ratkaise, minä toimin niinkuin parhaaksi näen. Eihän tästä voi ylpeä olla, mutta yksikään ihminen ei ole pystynyt esittämään parempaakaan ratkaisua. [/quote]No ei ole kovin aitoa välittämistä jos käytät sitä oikeutuksena vaimosi pettämiseen. "Joku maksoin sulle kaikki nuo jutut, niin voin varmaan pettää koska se nyt vaan on mille kätevää ja koska haluan!". Eroa vaikka, ei kovin hyvältä kuulosta. Toivon todella että vaimosi pettää sinua niin voit sitten miettiä että kelpaisiko sulle selvitykseksi että "no mähän olen tosiaan hoitanut kotitöistä nämä ja nämä ja nämä, että sikäli ihan reilua että paneskelin työkaveria 10 vuotta kertomatta sulle mitään." Ja et edes kadu. Epäilen todella että olisit yrittänyt asiaa korjata, mikäs siinä kun panee vieraita koska tahtoo ja salaa vaimolta, eikä edes kaduta. Tosirakkautta.

[/quote]

Sotket asioita. Nuo mainitsemani asiat eivät ole oikeutus pettämiseen, vaan osoitus siitä että välitän vaimostani. Tuskin sinä olet koskaan tehnyt niin paljon yhdenkään ihmisen eteen, joten et edes tiedä mistä puhun. Oikeutus pettämiseen tulee vain ja ainoastaan siitä että vaimolta ei saa. En todellakaan hyväksyisi vaimon pettämistä, koska hän saa seksiä kotonakin milloin tahansa. Sano yksikin hyvä syy miksi toivot hänen pettävän minua?

Varmaan tätä menoa eroankin jossain vaiheessa, mutta nyt ei ole oikea aika kun avioliitto muilta osin toimii. Tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi ja sinunlainen pillupoliisina toimiminen ja ne painavat vaakakupissani enemmän. 

Vierailija
64/93 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:14"]

Sotket asioita. Nuo mainitsemani asiat eivät ole oikeutus pettämiseen, vaan osoitus siitä että välitän vaimostani. Tuskin sinä olet koskaan tehnyt niin paljon yhdenkään ihmisen eteen, joten et edes tiedä mistä puhun. Oikeutus pettämiseen tulee vain ja ainoastaan siitä että vaimolta ei saa. En todellakaan hyväksyisi vaimon pettämistä, koska hän saa seksiä kotonakin milloin tahansa. Sano yksikin hyvä syy miksi toivot hänen pettävän minua?

Varmaan tätä menoa eroankin jossain vaiheessa, mutta nyt ei ole oikea aika kun avioliitto muilta osin toimii. Tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi ja sinunlainen pillupoliisina toimiminen ja ne painavat vaakakupissani enemmän. 
[/quote]
Pettäminenkin on sulle varmaan todiste siitä että välität vaimostasi. Olisit edes rehellinen, aikuinen mies, todella selkärangatonta syyttää vaimoa jossain anonyymillä nettifoorumilla oman parisuhteen seksiongelmista, vaikka itse et vaivaudu edes olemaan rehellinen hänelle. Väität että seksi ei ole tärkeintä, mutta silti tarpeeksi painava peruste pettää vaimon luottamus totaalisesti.
Jos se kerran mielestäsi on tarpeeksi painava syy pettämiselle, niin kerro vaimollesi asiasta.
Jos hävettää niin paljon ettet pysty, niin tajuat varmaan itsekin, ettei ole kovin vakuuttavaa. Et sinä vaimostasi välitä, et vaan viitsi päästää tutusta ja turvallisesta irti OMAN mukavuutesi takia, ja salailet tekojasi vaimolta. Pelkuri.

Vierailija
65/93 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:14"] Sotket asioita. Nuo mainitsemani asiat eivät ole oikeutus pettämiseen, vaan osoitus siitä että välitän vaimostani. Tuskin sinä olet koskaan tehnyt niin paljon yhdenkään ihmisen eteen, joten et edes tiedä mistä puhun. Oikeutus pettämiseen tulee vain ja ainoastaan siitä että vaimolta ei saa. En todellakaan hyväksyisi vaimon pettämistä, koska hän saa seksiä kotonakin milloin tahansa. Sano yksikin hyvä syy miksi toivot hänen pettävän minua? Varmaan tätä menoa eroankin jossain vaiheessa, mutta nyt ei ole oikea aika kun avioliitto muilta osin toimii. Tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi ja sinunlainen pillupoliisina toimiminen ja ne painavat vaakakupissani enemmän.  [/quote] Pettäminenkin on sulle varmaan todiste siitä että välität vaimostasi. Olisit edes rehellinen, aikuinen mies, todella selkärangatonta syyttää vaimoa jossain anonyymillä nettifoorumilla oman parisuhteen seksiongelmista, vaikka itse et vaivaudu edes olemaan rehellinen hänelle. Väität että seksi ei ole tärkeintä, mutta silti tarpeeksi painava peruste pettää vaimon luottamus totaalisesti. Jos se kerran mielestäsi on tarpeeksi painava syy pettämiselle, niin kerro vaimollesi asiasta. Jos hävettää niin paljon ettet pysty, niin tajuat varmaan itsekin, ettei ole kovin vakuuttavaa. Et sinä vaimostasi välitä, et vaan viitsi päästää tutusta ja turvallisesta irti OMAN mukavuutesi takia, ja salailet tekojasi vaimolta. Pelkuri.

[/quote]

Rehellinen ja suoraselkäinen ratkaisu olisikin ollut hakea ero heti ensimmäisenä aviovuotena, koska hääkakku näytti vieneen seksihalut. Jos menee naimisiin tai parisuhteeseen ja alkaa hetikohta pihtaamaan niin onhan se jo jonkin sortin huijaus. No sitä yritettiin sitten elvyttää sitä seksielämää ja oli sitä sen verran että vaimo tuli raskaaksi. Halut tietysti katosivat ja sinun maailmassasi minun olisi pitänyt taas suoraselkäisesti nostaa asiasta meteli ja jättää raskaana oleva vaimo. Sitten lapsi syntyi ja halut eivät palanneet. Sinun maailmassasi minun olisi pitänyt jättää vaimo pienen lapsen kanssa. Taas jossain vaiheessa seksiä elvytettiin puoliväkisin ja saatiin uusi raskaus aikaan. No nyt voit jo kuvitella miten meni raskausaika ja elämä kahden pienen lapsen kanssa seksihalujensa suhteen. Ja taas olisi sinun maailmasi suoraselkäinen mies jättänyt vaimonsa kahden pienen lapsen kanssa.

Tässä en nyt tilasyistä tuo kovin paljon esille sitä että suhde on muilta osin toiminut koko ajan. Ainoa isompi ongelma on ollut vaimon haluttomuus ja aina kun sitä on yritetty jollain tavalla käsitellä, se on vain kiristänyt tunnelmaa ja välejä jollain tavalla. Kukaan ei ole esittänyt mitään järkevää ja toimivaa parannusehdotusta. Yleensä neuvot lähtevät miehen syyllistämisestä tyyliin tee enemmän kotitöitä ja tuo kukkia ym. Sitten on sinunlaisia kapeakatseisia yksinkertaistajia, jotka eivät osaa sanoa muuta kuin että eroa. Kukaan ei käännä katsettaan ongelman lähteelle joka on vaimo ja hänen haluttomuuteensa. Enpä minäkään sitä ole osannut ratkaista, mutta oman seksinpuutteni olen ratkaissut. Tällä hetkellä kaikki ovat tyytyväisiä, joten onhan se mukavuustekijä siinä mielessä, mutta ei yksin minun mukavuustekijä. Minä kuitenkin joudun venyttämään moraaliani ja näkemään vaivaa seksin hankintaan ja toiminnan peittelyyn. Ei seksi tosiaan kaikkein tärkeintä ole, mutta sen verran tärkeää että sitä kannattaisi harrastaa parisuhteessa, koska sen puutteesta tulee seuraamuksia.

Vierailija
66/93 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:14"] Sotket asioita. Nuo mainitsemani asiat eivät ole oikeutus pettämiseen, vaan osoitus siitä että välitän vaimostani. Tuskin sinä olet koskaan tehnyt niin paljon yhdenkään ihmisen eteen, joten et edes tiedä mistä puhun. Oikeutus pettämiseen tulee vain ja ainoastaan siitä että vaimolta ei saa. En todellakaan hyväksyisi vaimon pettämistä, koska hän saa seksiä kotonakin milloin tahansa. Sano yksikin hyvä syy miksi toivot hänen pettävän minua? Varmaan tätä menoa eroankin jossain vaiheessa, mutta nyt ei ole oikea aika kun avioliitto muilta osin toimii. Tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi ja sinunlainen pillupoliisina toimiminen ja ne painavat vaakakupissani enemmän.  [/quote] Pettäminenkin on sulle varmaan todiste siitä että välität vaimostasi. Olisit edes rehellinen, aikuinen mies, todella selkärangatonta syyttää vaimoa jossain anonyymillä nettifoorumilla oman parisuhteen seksiongelmista, vaikka itse et vaivaudu edes olemaan rehellinen hänelle. Väität että seksi ei ole tärkeintä, mutta silti tarpeeksi painava peruste pettää vaimon luottamus totaalisesti. Jos se kerran mielestäsi on tarpeeksi painava syy pettämiselle, niin kerro vaimollesi asiasta. Jos hävettää niin paljon ettet pysty, niin tajuat varmaan itsekin, ettei ole kovin vakuuttavaa. Et sinä vaimostasi välitä, et vaan viitsi päästää tutusta ja turvallisesta irti OMAN mukavuutesi takia, ja salailet tekojasi vaimolta. Pelkuri.

[/quote]

Rehellinen ja suoraselkäinen ratkaisu olisikin ollut hakea ero heti ensimmäisenä aviovuotena, koska hääkakku näytti vieneen seksihalut. Jos menee naimisiin tai parisuhteeseen ja alkaa hetikohta pihtaamaan niin onhan se jo jonkin sortin huijaus. No sitä yritettiin sitten elvyttää sitä seksielämää ja oli sitä sen verran että vaimo tuli raskaaksi. Halut tietysti katosivat ja sinun maailmassasi minun olisi pitänyt taas suoraselkäisesti nostaa asiasta meteli ja jättää raskaana oleva vaimo. Sitten lapsi syntyi ja halut eivät palanneet. Sinun maailmassasi minun olisi pitänyt jättää vaimo pienen lapsen kanssa. Taas jossain vaiheessa seksiä elvytettiin puoliväkisin ja saatiin uusi raskaus aikaan. No nyt voit jo kuvitella miten meni raskausaika ja elämä kahden pienen lapsen kanssa seksihalujensa suhteen. Ja taas olisi sinun maailmasi suoraselkäinen mies jättänyt vaimonsa kahden pienen lapsen kanssa.

Tässä en nyt tilasyistä tuo kovin paljon esille sitä että suhde on muilta osin toiminut koko ajan. Ainoa isompi ongelma on ollut vaimon haluttomuus ja aina kun sitä on yritetty jollain tavalla käsitellä, se on vain kiristänyt tunnelmaa ja välejä jollain tavalla. Kukaan ei ole esittänyt mitään järkevää ja toimivaa parannusehdotusta. Yleensä neuvot lähtevät miehen syyllistämisestä tyyliin tee enemmän kotitöitä ja tuo kukkia ym. Sitten on sinunlaisia kapeakatseisia yksinkertaistajia, jotka eivät osaa sanoa muuta kuin että eroa. Kukaan ei käännä katsettaan ongelman lähteelle joka on vaimo ja hänen haluttomuuteensa. Enpä minäkään sitä ole osannut ratkaista, mutta oman seksinpuutteni olen ratkaissut. Tällä hetkellä kaikki ovat tyytyväisiä, joten onhan se mukavuustekijä siinä mielessä, mutta ei yksin minun mukavuustekijä. Minä kuitenkin joudun venyttämään moraaliani ja näkemään vaivaa seksin hankintaan ja toiminnan peittelyyn. Ei seksi tosiaan kaikkein tärkeintä ole, mutta sen verran tärkeää että sitä kannattaisi harrastaa parisuhteessa, koska sen puutteesta tulee seuraamuksia.
[/quote]
En ole sanonut että eroa koska ei ole seksiä, vaan että ole REHELLINEN, tai eroa jos ei kantti kestä kantaa vastuuta omista teoistasi.
Puhut vaimostasi kuin seksiautomaatista josta tippuu seksiä tasaisin väliajoin, ja että se on paska jos ei tipu. Et selvästikään yhtään välitä mitkä ovat vaimosi syyt sille ettei haluta seksiä. Seksielämän herätteleminen "puoliväkisin" kuulostaa myös sairaalta, joten alan ymmärtää miksei vaimosi halua sinua. Ei kai noin syyllistävän ja ahdistavan ihmisen kanssa kukaan halua seksiä, kuin maksusta ja tuntemattomana.
Et yritä oikeasti auttaa vaimoasi hänen seksihaluttomuudessaan, vaan ravistelet vaan automaattia että "No!! Mikä mättää! Miksei tipu! Miksi olet tuollainen, huijasit minut naimisiin ja nyt en saa edes seksiä! Olet minulle seksin velkaa, mehän ollaan naimisissa!" ja siirryt kolikkoautomastille hakemaan tyydytyksesi kun empatia ja ymmärrys vaimoa kohtaan ei riitä.
Seksittömyys ON jo itsessään seuraamus jostain, mutta kohtelet sitä syynä sille miksi sinun "pitää" hakea seksisi muualta, et oireena sille että vaimollasi on joku hätänä. Syy tälle taas voit olla sinä, vaimon omat ongelmat, lasten saanti, tai luultavasti kaikki edellä mainitut. Huijaus se ei ole kuin siinä tapauksessa että vainosi suunnitteli ja toteutti sen, mitä todella epäilen.
En ole käskenyt eroamaan kuin siinä tapauksessa, ettet osaa olla johtamatta vaimoasi harhaan ja valehtelematta. Tiedät itsekin miten väärin ja hirveä häpeä ja julmuus pettäminen on vaimoasi kohtaan, muuten olisit jo kertonut asiasta hänelle.
Opettele runkkaamaan ja menkää pariterapiaan.

Vierailija
67/93 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 05:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:14"] Sotket asioita. Nuo mainitsemani asiat eivät ole oikeutus pettämiseen, vaan osoitus siitä että välitän vaimostani. Tuskin sinä olet koskaan tehnyt niin paljon yhdenkään ihmisen eteen, joten et edes tiedä mistä puhun. Oikeutus pettämiseen tulee vain ja ainoastaan siitä että vaimolta ei saa. En todellakaan hyväksyisi vaimon pettämistä, koska hän saa seksiä kotonakin milloin tahansa. Sano yksikin hyvä syy miksi toivot hänen pettävän minua? Varmaan tätä menoa eroankin jossain vaiheessa, mutta nyt ei ole oikea aika kun avioliitto muilta osin toimii. Tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi ja sinunlainen pillupoliisina toimiminen ja ne painavat vaakakupissani enemmän.  [/quote] Pettäminenkin on sulle varmaan todiste siitä että välität vaimostasi. Olisit edes rehellinen, aikuinen mies, todella selkärangatonta syyttää vaimoa jossain anonyymillä nettifoorumilla oman parisuhteen seksiongelmista, vaikka itse et vaivaudu edes olemaan rehellinen hänelle. Väität että seksi ei ole tärkeintä, mutta silti tarpeeksi painava peruste pettää vaimon luottamus totaalisesti. Jos se kerran mielestäsi on tarpeeksi painava syy pettämiselle, niin kerro vaimollesi asiasta. Jos hävettää niin paljon ettet pysty, niin tajuat varmaan itsekin, ettei ole kovin vakuuttavaa. Et sinä vaimostasi välitä, et vaan viitsi päästää tutusta ja turvallisesta irti OMAN mukavuutesi takia, ja salailet tekojasi vaimolta. Pelkuri. [/quote] Rehellinen ja suoraselkäinen ratkaisu olisikin ollut hakea ero heti ensimmäisenä aviovuotena, koska hääkakku näytti vieneen seksihalut. Jos menee naimisiin tai parisuhteeseen ja alkaa hetikohta pihtaamaan niin onhan se jo jonkin sortin huijaus. No sitä yritettiin sitten elvyttää sitä seksielämää ja oli sitä sen verran että vaimo tuli raskaaksi. Halut tietysti katosivat ja sinun maailmassasi minun olisi pitänyt taas suoraselkäisesti nostaa asiasta meteli ja jättää raskaana oleva vaimo. Sitten lapsi syntyi ja halut eivät palanneet. Sinun maailmassasi minun olisi pitänyt jättää vaimo pienen lapsen kanssa. Taas jossain vaiheessa seksiä elvytettiin puoliväkisin ja saatiin uusi raskaus aikaan. No nyt voit jo kuvitella miten meni raskausaika ja elämä kahden pienen lapsen kanssa seksihalujensa suhteen. Ja taas olisi sinun maailmasi suoraselkäinen mies jättänyt vaimonsa kahden pienen lapsen kanssa. Tässä en nyt tilasyistä tuo kovin paljon esille sitä että suhde on muilta osin toiminut koko ajan. Ainoa isompi ongelma on ollut vaimon haluttomuus ja aina kun sitä on yritetty jollain tavalla käsitellä, se on vain kiristänyt tunnelmaa ja välejä jollain tavalla. Kukaan ei ole esittänyt mitään järkevää ja toimivaa parannusehdotusta. Yleensä neuvot lähtevät miehen syyllistämisestä tyyliin tee enemmän kotitöitä ja tuo kukkia ym. Sitten on sinunlaisia kapeakatseisia yksinkertaistajia, jotka eivät osaa sanoa muuta kuin että eroa. Kukaan ei käännä katsettaan ongelman lähteelle joka on vaimo ja hänen haluttomuuteensa. Enpä minäkään sitä ole osannut ratkaista, mutta oman seksinpuutteni olen ratkaissut. Tällä hetkellä kaikki ovat tyytyväisiä, joten onhan se mukavuustekijä siinä mielessä, mutta ei yksin minun mukavuustekijä. Minä kuitenkin joudun venyttämään moraaliani ja näkemään vaivaa seksin hankintaan ja toiminnan peittelyyn. Ei seksi tosiaan kaikkein tärkeintä ole, mutta sen verran tärkeää että sitä kannattaisi harrastaa parisuhteessa, koska sen puutteesta tulee seuraamuksia. [/quote] En ole sanonut että eroa koska ei ole seksiä, vaan että ole REHELLINEN, tai eroa jos ei kantti kestä kantaa vastuuta omista teoistasi. Puhut vaimostasi kuin seksiautomaatista josta tippuu seksiä tasaisin väliajoin, ja että se on paska jos ei tipu. Et selvästikään yhtään välitä mitkä ovat vaimosi syyt sille ettei haluta seksiä. Seksielämän herätteleminen "puoliväkisin" kuulostaa myös sairaalta, joten alan ymmärtää miksei vaimosi halua sinua. Ei kai noin syyllistävän ja ahdistavan ihmisen kanssa kukaan halua seksiä, kuin maksusta ja tuntemattomana. Et yritä oikeasti auttaa vaimoasi hänen seksihaluttomuudessaan, vaan ravistelet vaan automaattia että "No!! Mikä mättää! Miksei tipu! Miksi olet tuollainen, huijasit minut naimisiin ja nyt en saa edes seksiä! Olet minulle seksin velkaa, mehän ollaan naimisissa!" ja siirryt kolikkoautomastille hakemaan tyydytyksesi kun empatia ja ymmärrys vaimoa kohtaan ei riitä. Seksittömyys ON jo itsessään seuraamus jostain, mutta kohtelet sitä syynä sille miksi sinun "pitää" hakea seksisi muualta, et oireena sille että vaimollasi on joku hätänä. Syy tälle taas voit olla sinä, vaimon omat ongelmat, lasten saanti, tai luultavasti kaikki edellä mainitut. Huijaus se ei ole kuin siinä tapauksessa että vainosi suunnitteli ja toteutti sen, mitä todella epäilen. En ole käskenyt eroamaan kuin siinä tapauksessa, ettet osaa olla johtamatta vaimoasi harhaan ja valehtelematta. Tiedät itsekin miten väärin ja hirveä häpeä ja julmuus pettäminen on vaimoasi kohtaan, muuten olisit jo kertonut asiasta hänelle. Opettele runkkaamaan ja menkää pariterapiaan.

[/quote]

Niin se herättelemimen perustui naispuolisten asiantuntijoiden neuvoihin. Voit vapaasti pitää sitä sairaana jos haluat, niinkuin teet muutenkin oletuksia tietämättä mistään. Luuletko tosiaan ettei kaikenmaailman terapiat ole käyty jo tähän mennessä? Lopputulos oli lähinnä se, että vaimo ahdistui kuullessaan että seksi tosiaan kuuluu parisuhteeseen ja se on molempien vastuulla. Sen eteen tulisi myös kuulemma yrittää tehdä jotain, eikä vain odottaa passiivisena vuositolkulla. Vaimon näkemys ennen terapiaa oli sama kuin sinulla: Ongelma on minun ja se kuuluu hoitaa yksinomaan runkkaamalla. Voin kertoa sinulle ja muillekin telaketjufeministeille, että runkkaaminen ei ole seksiä eikä se voi korvata seksiä. Teen sitä kyllä ihan tarpeeksi muutenkin.

En mä ole vaimoa juurikaan painostanut, koska tiedän ettei se auta. Enemmän hän koki painetta sieltä terapeutin taholta.

Vierailija
68/93 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainostaan luuserit käy huorissa.

Mies, 34

Vierailija
69/93 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:11"]

Ainostaan luuserit käy huorissa.

Mies, 34

[/quote]

Huorien yleisin asiakaskunta on tavalliset perheelliset miehet, jotka eivät saa kotona riittävästi seksiä ja jotka pärjäävät taloudellisesti sen verran hyvin, että on varaa maksaa seksistä. Jostakin he ovat vaimon aikanaan löytäneet ja pystyneet pitämään siitä kiinni. Mutta niinhän se on, että tavallinen keski-ikäinen keskiluokkainen valkoinen heteromies on tämän päivän luuseri ja varsinkin se joka kehtaa vielä haluta seksiä kaiken muun saamansa lisäksi. Sanotaan nyt vielä sekin, että nämä miehet yleensä elättävät päävastuullisena perheensä ja ovat suurimpia veronmaksajia, jotta sinullakin on varaa nostaa yhteiskunnan  tukia ja pilvenpolton ohessa aikaa etsiä baarista naisia. Siihen näillä luusereilla ei ole aikaa.

Vierailija
70/93 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 05:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:14"] Sotket asioita. Nuo mainitsemani asiat eivät ole oikeutus pettämiseen, vaan osoitus siitä että välitän vaimostani. Tuskin sinä olet koskaan tehnyt niin paljon yhdenkään ihmisen eteen, joten et edes tiedä mistä puhun. Oikeutus pettämiseen tulee vain ja ainoastaan siitä että vaimolta ei saa. En todellakaan hyväksyisi vaimon pettämistä, koska hän saa seksiä kotonakin milloin tahansa. Sano yksikin hyvä syy miksi toivot hänen pettävän minua? Varmaan tätä menoa eroankin jossain vaiheessa, mutta nyt ei ole oikea aika kun avioliitto muilta osin toimii. Tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi ja sinunlainen pillupoliisina toimiminen ja ne painavat vaakakupissani enemmän.  [/quote] Pettäminenkin on sulle varmaan todiste siitä että välität vaimostasi. Olisit edes rehellinen, aikuinen mies, todella selkärangatonta syyttää vaimoa jossain anonyymillä nettifoorumilla oman parisuhteen seksiongelmista, vaikka itse et vaivaudu edes olemaan rehellinen hänelle. Väität että seksi ei ole tärkeintä, mutta silti tarpeeksi painava peruste pettää vaimon luottamus totaalisesti. Jos se kerran mielestäsi on tarpeeksi painava syy pettämiselle, niin kerro vaimollesi asiasta. Jos hävettää niin paljon ettet pysty, niin tajuat varmaan itsekin, ettei ole kovin vakuuttavaa. Et sinä vaimostasi välitä, et vaan viitsi päästää tutusta ja turvallisesta irti OMAN mukavuutesi takia, ja salailet tekojasi vaimolta. Pelkuri. [/quote] Rehellinen ja suoraselkäinen ratkaisu olisikin ollut hakea ero heti ensimmäisenä aviovuotena, koska hääkakku näytti vieneen seksihalut. Jos menee naimisiin tai parisuhteeseen ja alkaa hetikohta pihtaamaan niin onhan se jo jonkin sortin huijaus. No sitä yritettiin sitten elvyttää sitä seksielämää ja oli sitä sen verran että vaimo tuli raskaaksi. Halut tietysti katosivat ja sinun maailmassasi minun olisi pitänyt taas suoraselkäisesti nostaa asiasta meteli ja jättää raskaana oleva vaimo. Sitten lapsi syntyi ja halut eivät palanneet. Sinun maailmassasi minun olisi pitänyt jättää vaimo pienen lapsen kanssa. Taas jossain vaiheessa seksiä elvytettiin puoliväkisin ja saatiin uusi raskaus aikaan. No nyt voit jo kuvitella miten meni raskausaika ja elämä kahden pienen lapsen kanssa seksihalujensa suhteen. Ja taas olisi sinun maailmasi suoraselkäinen mies jättänyt vaimonsa kahden pienen lapsen kanssa. Tässä en nyt tilasyistä tuo kovin paljon esille sitä että suhde on muilta osin toiminut koko ajan. Ainoa isompi ongelma on ollut vaimon haluttomuus ja aina kun sitä on yritetty jollain tavalla käsitellä, se on vain kiristänyt tunnelmaa ja välejä jollain tavalla. Kukaan ei ole esittänyt mitään järkevää ja toimivaa parannusehdotusta. Yleensä neuvot lähtevät miehen syyllistämisestä tyyliin tee enemmän kotitöitä ja tuo kukkia ym. Sitten on sinunlaisia kapeakatseisia yksinkertaistajia, jotka eivät osaa sanoa muuta kuin että eroa. Kukaan ei käännä katsettaan ongelman lähteelle joka on vaimo ja hänen haluttomuuteensa. Enpä minäkään sitä ole osannut ratkaista, mutta oman seksinpuutteni olen ratkaissut. Tällä hetkellä kaikki ovat tyytyväisiä, joten onhan se mukavuustekijä siinä mielessä, mutta ei yksin minun mukavuustekijä. Minä kuitenkin joudun venyttämään moraaliani ja näkemään vaivaa seksin hankintaan ja toiminnan peittelyyn. Ei seksi tosiaan kaikkein tärkeintä ole, mutta sen verran tärkeää että sitä kannattaisi harrastaa parisuhteessa, koska sen puutteesta tulee seuraamuksia. [/quote] En ole sanonut että eroa koska ei ole seksiä, vaan että ole REHELLINEN, tai eroa jos ei kantti kestä kantaa vastuuta omista teoistasi. Puhut vaimostasi kuin seksiautomaatista josta tippuu seksiä tasaisin väliajoin, ja että se on paska jos ei tipu. Et selvästikään yhtään välitä mitkä ovat vaimosi syyt sille ettei haluta seksiä. Seksielämän herätteleminen "puoliväkisin" kuulostaa myös sairaalta, joten alan ymmärtää miksei vaimosi halua sinua. Ei kai noin syyllistävän ja ahdistavan ihmisen kanssa kukaan halua seksiä, kuin maksusta ja tuntemattomana. Et yritä oikeasti auttaa vaimoasi hänen seksihaluttomuudessaan, vaan ravistelet vaan automaattia että "No!! Mikä mättää! Miksei tipu! Miksi olet tuollainen, huijasit minut naimisiin ja nyt en saa edes seksiä! Olet minulle seksin velkaa, mehän ollaan naimisissa!" ja siirryt kolikkoautomastille hakemaan tyydytyksesi kun empatia ja ymmärrys vaimoa kohtaan ei riitä. Seksittömyys ON jo itsessään seuraamus jostain, mutta kohtelet sitä syynä sille miksi sinun "pitää" hakea seksisi muualta, et oireena sille että vaimollasi on joku hätänä. Syy tälle taas voit olla sinä, vaimon omat ongelmat, lasten saanti, tai luultavasti kaikki edellä mainitut. Huijaus se ei ole kuin siinä tapauksessa että vainosi suunnitteli ja toteutti sen, mitä todella epäilen. En ole käskenyt eroamaan kuin siinä tapauksessa, ettet osaa olla johtamatta vaimoasi harhaan ja valehtelematta. Tiedät itsekin miten väärin ja hirveä häpeä ja julmuus pettäminen on vaimoasi kohtaan, muuten olisit jo kertonut asiasta hänelle. Opettele runkkaamaan ja menkää pariterapiaan.

[/quote]

Niin se herättelemimen perustui naispuolisten asiantuntijoiden neuvoihin. Voit vapaasti pitää sitä sairaana jos haluat, niinkuin teet muutenkin oletuksia tietämättä mistään. Luuletko tosiaan ettei kaikenmaailman terapiat ole käyty jo tähän mennessä? Lopputulos oli lähinnä se, että vaimo ahdistui kuullessaan että seksi tosiaan kuuluu parisuhteeseen ja se on molempien vastuulla. Sen eteen tulisi myös kuulemma yrittää tehdä jotain, eikä vain odottaa passiivisena vuositolkulla. Vaimon näkemys ennen terapiaa oli sama kuin sinulla: Ongelma on minun ja se kuuluu hoitaa yksinomaan runkkaamalla. Voin kertoa sinulle ja muillekin telaketjufeministeille, että runkkaaminen ei ole seksiä eikä se voi korvata seksiä. Teen sitä kyllä ihan tarpeeksi muutenkin.

En mä ole vaimoa juurikaan painostanut, koska tiedän ettei se auta. Enemmän hän koki painetta sieltä terapeutin taholta.
[/quote]En ole feministi. Vika voi myös tosiaan olla siinä seksissä tai sinussa, tai sitten vaimosi ei pidä seksistä (joka voi sitten taas johtua sen laadusta, tai sitten ei).
Rehellisyys kunniaan silti. Et saa synninpäästöä pettämiselle, edes itseltäsi, muutenhan olisit vaimolle kertonut jo jos olisitte asiasta esim yhdessä sopineet.
Minulle on samantekevää panetko seksikauppiasta vai vaimoasi, kunhan olet asiasta rehellinen sille josta sanot niin kovin välittäväsi.

Vierailija
71/93 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synninpäästöä ei tästä tule. Tämä on huonoista vaihtoehdoista ehkä vähiten huono tai sitten ei. Vaimo kyllä pitää seksistä silloin harvoin kun innostuu, olen kyllä hyvin vakuuttunut siitä. Jostain syystä halut heräävät vain niin harvakseltaan että sitä ei voi käsittää. Ja kun ne heräävät, on aivan sama olenko tehnyt kotitöitä ja onko väsymystä tai mitä tahansa, mikään ei estä silloin. Jotain hormonaalista luulisin olevan taustalla, mutta tietoa ei ole.

Vaimo ei kestäisi kuulla totuutta ja veikkaan ettei haluaisikaan. Joskus vuosia sitten kun tein paljon matkatöitä, hän sanoi ettei halua kuulla mitä matkoilla tapahtuu. No, silloin ei vielä tapahtunutkaan mitään. En silti kuvittele että mulla lupa olisi, mutta tiedän että kertomisesta ei seuraisi mitään positiivista.

Vierailija
72/93 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hoitaa, kaveri kyllästyy tahkoamiseen.

Vierailija
73/93 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että vaimolla on niin paljon selkä- ym. kipuja ettei seksi oikein onnistu. Kyllä vaimo parhaansa yrittää kun hän kokee, että se on hänen aviollinen velvollisuutensa mutta pahaa tekee katsoa seksin jälkeen kun vaimo yrittää toipua koko loppuillan, eikä se tee seksistä muutenkaan mukavaa kun toinen yrittää hammasta purren kestää.

En halua satuttaa vaimoani enkä myöskään halua jättää häntä koska rakastan häntä. En kuitenkaan halua elää täysin seksitöntä loppuelämää ja niinpä olen ratkaissut asian niin, että käyn purkamassa paineet silloin tällöin maksullisella. En ole kertonut tästä vaimolleni kun olen ajatellut, että se on ehkä parempi niin.

Vierailija
74/93 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toisen kanssa seksin harrastaminen on pettämistä. Olipa siten mksullista tai ei.

Jos oma huorissa käynti ei ole yhtä paha, kuin vaimon suhde, niin pitäisikö tasoituksen vuoksi poiketa vielä uudelleen? Vaikka olen kanssasi tavallaan samaa mieltä; suhteella ja panolla on eroa, tosin meillä kummastakin tulisi ero ehdoitta.

Naurettavaa on sen sijaan vaimolta lähteä kostamaan/tasaamaan tilejä. Aikuiset ihmiset setvivät sotkunsa ja päättävät jatkaa yhdessä tai erota. Sen jälkeen voi sitten tehdä mitä haluaa. Ja kaveri ei pane kaverin muijaa ikinä!

Vierailija
75/93 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Jos jotkut naiset luulee, että ne voi laittaa jalat kiinni ja mieskin silloin nurisematta lopettaa seksielämänsä loppuiäkseen, ne erehtyy. Lisäksi naiset vois lopettaa tuon aina-jonkun-muun-vika -jargonin.

Jos seksi on suhteen alussa kelvannut ja nyt ei kelpaa niin kyllä se on yleensä nainen joka siinä on muuttunut, ei mies.

On kyllä itsekkäitä naisia liikenteessä. Jos teille ei liha maistu niin erotkaa itse ja antakaa miehenne löytää nainen jonka kanssa seksihalut menee paremmin yksiin. Ehkä te naisetkin vielä löydätte miehen jota kipsipilluisuus ei haittaa (epäilen).

Vierailija
76/93 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt täällä on oikein kaikkien Moraalivartijoiden kerho koolla, palstalla, jossa yksi jos toinen kertoo panoistaa, haluistaan, fetisseistään, pettämisistään, huoraamisistaan, jne.

Maksullisissa käynti ei ole pettämistä, piste ja mikäli vertaa sun vaimon suhdetta kaveriisi niin tuo maksullinen kokemus kuuluu kyllä ihan kyläsarjaan.

Itse painaisin kaveriasi pataan ja heittäisin eukon ulos, rakentakoot sitten yhteistä elämää.

Vierailija
77/93 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka omasta tahdostaan myy itseään ja osaa rahastaa seksillä on hemmetin fiksu. Tsemppiä ja onnea vaan kaikille jotka näin tekee. Nyt pitää erottaa edellisestä lauseesta paritus ja ihmiskauppa, jotka ovat rikoksia ja joita ei pidä missään olosuhteissa hyväksyä !

Prostituutio pitäisi laillistaa Suomessa  ja ammattiharjoittajat saada maksamaan veroja ihan kuten kaikki muutkin. Tällä myös vähennettäisiin ihmiskauppaa, paritusta ja alaan liittyvää muuta rikollisuutta.

Vierailija
78/93 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Se on vielä pahempaa, sillä se on tuottamuksellista ja siinä ottaa paljon suuremman terveydellisen riskin kuin jonkun tavallisen baarituttavuuden kanssa.

Itse asiassa se on päinvastoin. Ammattilainen on USAn tilastojen mukaan huomattavasti tarkempi suojauksen kanssa kun baaripano, ja siten pienempi todennäköisyys taudeille. Riski on siis pienempi ammattilaisen kanssa kun ilmaisen baaripanon kanssa, vaikka ammattilaisella on enemmän seuraa.

Vierailija
79/93 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
80/93 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ae huoraaminen ona? Ja tekeekö sitä sitten miehetkin, vaiko vain naiset!=