HUORISSA käynti EI ole sama asia kuin PETTÄMINEN
Olen käynyt avioliiton aikana pari kertaa kavereitten kanssa etelän maissa ja niillä reissuilla on tullut kännipäissään eksyttyä maksullisiin. Kärähdin viimesen kerran jälkeen emännälle ja tämä oli kostoksi aloittanut suhteen minun hyvän kaverin kanssa. Minusta tämä vaimon temppu oli nyt kovemman luokan homma, mitä tuo minun maksullisissa käynti. Näihin minun hommiin kun ei liity tunteet millään tavalla. Vaimo taas kehuu olevansa lätkässä minun kaveriin. Tässä on nyt ihan auki tämä meidän liitto. Että mitä jatkossa tehdään. Kaveria tekis mieli vetää kunnolla turpaan. Liittoa tahtosin jatkaa vaikka voipi olla hankalaa.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"]
Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä.
[/quote]
Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin.
Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan.
[/quote]
Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!!
[/quote]
Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan.
[/quote]
Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero.
Niin, musta huorissa käyminen on miljoona kertaa pahempi asia kuin tavallinen seksisuhde tai romanttinen suhde. Jos mies olisi käyttäyt maksullisia naisia, en voisi koskea mieheen pitkällä tikullakaan. En vain pysty kunnioittamaan miestä joka on valmis naimaan sellaista joka ei sitä seksuaalisesti halua.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 09:07"]Pettämistä ei ole olemassa. Jokaisella on oikeus käyttää sukuelimiään vain omien päätöstensä mukaisesti, ne eivät ole kenenkään muun ihmisen omaisuutta. Seksi ei ole sama asia kuin rakkaus. Eihän kukaan ole miehelleen vihainen siitäkään että tämä syö välillä ulkona ravintolassa kodin sijasta? Ja huora on asiakaspalveluammatti siinä missä hieroja tai kampaajakin, toki alan työolosuhteissa on parannettavaa, mutta seksi on aivan kummallinen tabu yhteiskunnassamme. [/quote] Ihastumisen tarkoitus on saada ihmiset parittelemaan ja hankkimaan lapsi. Rakkauden tarkoitus taas pitää pari yhdessä siihen asti että lapsi selviää. Sen jälkeen rakkaus on turha joten kumppania pitäisi vaihtaa (ihminen ei ole yksiavioinen nisäkäs, käsittääkseni). Evoluutiobiologiaa, olen samaa mieltä kanssasi.
[/quote]
Eli sellaiset parikymmentä vuotta, ja kun sinä aikana tulee kuitenkin hankittua muutama lisää, niin... evoluutiobiologiasi päätyy siihen, että siinä iässä kun voisi vaihtaa puolisoa, on evolutiivisesti järkevämpää pysyä yksissä, koska kiinteä perheyhteisö kykenee paremmin huolehtimaan myös jäsenten psyykkisistä tarpeista ja lapsenlapsista. Lisääntymisiän ohittanut pari on myös työkunnoltaan päivä päivältä heikompi, joten on vanhuksille itselleenkin parempi solmia henkiset siteet sukuun ja pysyä yksissä. Ajattelisitte joskus loppuun asti, eikä vain terskankärkeen.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"]
Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä.
[/quote]
Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin.
Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan.
[/quote]
[/quote]
Taitaapa liikkua. Jos hänen vaimonsa on saanut vihiä miehensä ajatusmaailmasta, ei ole ihme jos ei seksi maita, ja kun tunnesuhde on paljastunut kuvitelluksi, miehen uittamiset eivät jaksa kiinnostaa. Että omasta suhteestaan hän saattaa jopa olla pikkuisen oikeassa. Mutta onhan se selvä, että jos joka sadas on psykopaatti, niin kyllähän näitä robottirakastajia riittää.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan.
[/quote]
Ei vaan se on pelottavaa että voit harrastaa seksiä jossa vain sinun nautinnollasi on väliä etkä välitä haluaako toinen oikeasti sinua vai ei... hyi että.
[/quote]
Nyt olet väärillä jäljillä. Tuota sinun kuvaamaasi toimintaa kutsutaan raiskaukseksi ja se on rikollista ja sairasta toimintaa. Hyi sanon minäkin. Tottakai molemminpuolinen nautinto on parasta ja olen huomannut että maksullisetkin voivat nauttia. En minä kuitenkaan yksin pysty vastaamaan naisen nautinnosta.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote] Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!! [/quote] Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan. [/quote] Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero.
[/quote]
Miksi vaimo noin tekisi jos sitä ei seksi edes kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:47"]
Niin, musta huorissa käyminen on miljoona kertaa pahempi asia kuin tavallinen seksisuhde tai romanttinen suhde. Jos mies olisi käyttäyt maksullisia naisia, en voisi koskea mieheen pitkällä tikullakaan. En vain pysty kunnioittamaan miestä joka on valmis naimaan sellaista joka ei sitä seksuaalisesti halua.
[/quote]
No se ei ole mikään uutinen, että miehet ja naiset ajattelevat tästä asiasta eri tavalla. Sen takia huoraseikkailuista ei naisille kerrota. Et voi tietää sitä mistään, onko joku mies käynyt huorissa vai ei. Siinä mielessä tuolla sinun ajattelullasi ei ole käytännön merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 23:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Taitaapa liikkua. Jos hänen vaimonsa on saanut vihiä miehensä ajatusmaailmasta, ei ole ihme jos ei seksi maita, ja kun tunnesuhde on paljastunut kuvitelluksi, miehen uittamiset eivät jaksa kiinnostaa. Että omasta suhteestaan hän saattaa jopa olla pikkuisen oikeassa. Mutta onhan se selvä, että jos joka sadas on psykopaatti, niin kyllähän näitä robottirakastajia riittää.
[/quote]
Vaimon pihtaaminen alkoi jo vuosikausia ennenkuin minun ajatukseni alkoi muuttua. Pikku hiljaa huomasin, että seksin saamiseen alkoi kytkeytyä kaikenlaista kaupankäyntiä ja vallankäyttöä. Kai siinä tunnesuhde kärsii väkisinkin. Olisin ottanut eron, mutta valitettavasti huomasin monen ikäiseni miehen kärsivän ihan samasta ongelmasta. Niinpä totesin että eipä se taida vaihtamalla parantua tai ainakin on riski päätyä ojasta allikkoon. Mennään nyt lasten etu edellä ja katsotaan päivä kerrallaan.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"]
[/quote]
[/quote] Siis haluat raiskata vaimosi (eli panna vaikkei tämä halua) ja kun vaimo estää niin kosteat panemalla vierasta?
Miksi edes olet yhdessä vaimosi kanssa? Tai kenenkään kanssa?
Saako vaimo mennä panemaan mieshuoraa tai kaveria jos aviomieheltä ei irtoa? Näitäkin tapauksia on PALJON.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote] Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!! [/quote] Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan. [/quote] Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero.
[/quote]
Miksi vaimo noin tekisi jos sitä ei seksi edes kiinnosta?
[/quote] Se ettei seksi kiinnosta sinun kanssasi ei tarkoita ettei se kiinnosta ollenkaan. Ehkä se ei juuri siksi kiinnosta, että saa parempaa muualta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 05:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote] Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis haluat raiskata vaimosi (eli panna vaikkei tämä halua) ja kun vaimo estää niin kosteat panemalla vierasta? Miksi edes olet yhdessä vaimosi kanssa? Tai kenenkään kanssa? Saako vaimo mennä panemaan mieshuoraa tai kaveria jos aviomieheltä ei irtoa? Näitäkin tapauksia on PALJON.
[/quote]
Mitä ihmettä? Nimenomaan olen yrittänyt selittää etten saa seksiä, koska vaimo ei halua. Mistä tuo raiskaaminen yhtäkkiä vedetään tähän? Jos mies haluaa seksiä niin se tulkitaan jo raiskauksen suunnitteluksi? Enkä minä mitään kosta, vaan haluan seksiä ja jos ei vaimolta niin sitten muualta. Miksi vaimo on avioliitossa tai ylipäänsä parisuhteessa, jos ei seksi kiinnosta? Mitä se sellainen peli on että roikutaan parisuhteessa mutta pihdataan seksiä? Eikö se ole enemmänkin sen haluttoman ongelma ja samalla vastuu yrittää tehdä asialle jotain?
Voi hyvä sylvi. Jos panee vierasta naista pitäisi sinun ja vaimosi tajuta että se on PETTÄMISTÄ M50+.
HIEMAN itsepetosta haiskahtaa nyt kommentissasi, ap. Et kai sä voi TOSISSASI väittää, että huorissakäynti on sallittua kun on parisuhteessa?
Tai niin, kai se olisi, jos olisit kysynyt vaimoltasi, että onko se hänelle ok? MIKSI et ollut kysynyt? Pelkäsitkö, että vaimosi lähtee sen siliän tien? Eli ajattelit sitten tehdä sitä salaa. Minusta voisit vinkua asiasta vain jos teillä olis ollut sopimus, että HUORISSAKÄYNTI ON OK. Nyt ei ollut. Et voi väittää pettämättä itseäsi, että parisuhteessa huorissakäyminen on ok ilman toisen suostumusta.
Sait ansiosi mukaan, pahoittelen.
[/quote]
Joo joo, ja se pitää sitten tehdä avoimesti vaimolle kertoen, niin SITTEN voin olla kanssasi samaa mieltä. (Edes jotenkuten.) Saa vaimo sitten päättää, haluaako vielä olla parisuhteessa kanssasi.
JOS mielestänne naiminen on perusoikeus, niin silloin myös siitä kertominen ja asiasta tietäminen on sen toisen osapuolen perusoikeus. Muuten olet pettäjä. Piste.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 05:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:46"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote] Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!! [/quote] Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan. [/quote] Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero. [/quote] Miksi vaimo noin tekisi jos sitä ei seksi edes kiinnosta? [/quote] Se ettei seksi kiinnosta sinun kanssasi ei tarkoita ettei se kiinnosta ollenkaan. Ehkä se ei juuri siksi kiinnosta, että saa parempaa muualta.
[/quote]
Ehkä tiedän kuitenkin sinua paremmin tämän tilanteen. Väitätkö että ne kymmenet tuhannet pihtaavat vaimot käyvät kaikki muualla panemassa ja että se vielä olisi syy pihtaamisen? Mene nyt piiloon.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:37"]
[/quote]
Joo joo, ja se pitää sitten tehdä avoimesti vaimolle kertoen, niin SITTEN voin olla kanssasi samaa mieltä. (Edes jotenkuten.) Saa vaimo sitten päättää, haluaako vielä olla parisuhteessa kanssasi.
JOS mielestänne naiminen on perusoikeus, niin silloin myös siitä kertominen ja asiasta tietäminen on sen toisen osapuolen perusoikeus. Muuten olet pettäjä. Piste.
[/quote]
Minun mielestäni naiminen ei ole perusoikeus, mutta parisuhde tai avioliitto oikeuttaa olettamaan että seksi kuuluu pakettiin. Mikäli toinen osapuoli yksinään päättää lopettaa seksin, on mielestäni kyseisen osapuolen velvollisuus kertoa se selkeästi ja avoimesti toiselle osapuolelle. Sitten voidaan yhdessä miettiä, mitä tehdään. Erotaanko vai hakeeko toinen seksinsä muualta. Mutta ei, minunkin vaimo vain inttää että kyllä hän haluaa seksiä, mutta käytäntö on aivan muuta. Ei se paljon lämmitä jos toinen haluaa teoriassa mutta ei käytännössä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 05:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:46"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:52"] Näille naikkosille ei näytä menevän jakeluun että miehet ja naiset on eri puusta. Jos se akka ei anna niin mitä sitä mies muuta voi kun mennä huoriin. Ei niiltä paarin letukoiltakaan jaksa aina mennä vonkaamaan. Akka se miehen huoriin ajaa et repikää siitä. [/quote] Kyllä naiset tuon tietää. Niitä ärsyttää prostituutiossa se, että se syö naisen mahdollisuuden pillun saannin monopolisointiin. Kun mies saa pillua rahalla muualtakin, nainen ei voi pihtaamisella kiristää mieheltä ylenmääräisiä palveluksia ja rahallisia etuja eikä pakottaa sietämään naisen kusipäistä käytöstä. Minä käyn nykyään maksullisissa heti kun pihtaamista ilmenee ja vastaan vaimon äksyilyyn samalla mitalla. Näin vaimo joutuu opettelemaan kohtelemaan minua kuten muitakin ihmisiä, kun pillulla kiristäminen ei enää onnistu. Naisten keksimät argumentit prostituutiota vastaan ovatkin enimmäkseen feministipropagandaa. Ihmiskauppa toki pitää kitkeä ja siihen auttaisi esim. prostituution laillistaminen ja valvontaan ottaminen ja samalla homma pitäisi ottaa verotuksen piiriin. Tuota monopoliaseman murenemista lukuunottamatta naisia ei kiinnosta missä mies munaansa uittaa, kunhan ei tuo tauteja. Paras esimerkki lienee se, että naiset juoksevat julkkisten ja tähtien perässä, vaikka näillä voi olla tuhansia naisia ansiolistallaan. Eipä se näytä naisia haittaavan. [/quote] Siis liikkuuko keskuudessamme tämän kaltaisia miehiä oikeasti? Pelottavaa!!! [/quote] Voisitko tarkentaa mikä on pelottavaa? Se että perinteinen kiristyskeino ei toimikaan? Se että miestä pitää kohdella asiallisesti? Se että miehellä onkin helppo vaihtoehto jos kotona ei saa? Oikeastaan ymmärrän oikein hyvin, että moni nainen pelkää sitä päivää, kun miestä ei enää pysty seksin vallalla ohjaamaan. [/quote] Voi mikä idiootti. Käy sinä huorissa niin vaimos hankkii rakastajan ja kaikki panee iloisesti kaikkialla muualla kuin sinun ja vaimosi aviovuoteessa. Miksi sitä sitten kutsuisi, kun seksi on ulkoistettu parisuhteesta? Avioero. [/quote] Miksi vaimo noin tekisi jos sitä ei seksi edes kiinnosta? [/quote] Se ettei seksi kiinnosta sinun kanssasi ei tarkoita ettei se kiinnosta ollenkaan. Ehkä se ei juuri siksi kiinnosta, että saa parempaa muualta.
[/quote]
Ehkä tiedän kuitenkin sinua paremmin tämän tilanteen. Väitätkö että ne kymmenet tuhannet pihtaavat vaimot käyvät kaikki muualla panemassa ja että se vielä olisi syy pihtaamisen? Mene nyt piiloon.
[/quote] En väitä. Väitän kuitenkin, että vaikkei seksi SINUN kanssasi kiinnostakaan, niin muuten se voisikin kiinnostaa, mutta vaimosi ei riennä heti pettämään niin kuin sinä. Pakenet ongelmia niiden selvittämisen sijaan etkä välitä vaimostasi.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei vaan se on pelottavaa että voit harrastaa seksiä jossa vain sinun nautinnollasi on väliä etkä välitä haluaako toinen oikeasti sinua vai ei... hyi että.