Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin tekemässä työhakemusta, mutta painoin ruksista pois, kun näin hakemuksen viimeisen vaiheen

Vierailija
02.09.2021 |

Siellä oli alhaalla lopuksi videonpätkä, josta olisi pitänyt katsoa kysymys ja sen jälkeen videoida se oma vastaus siihen kysymykseen :D

......Niin kuin miksi?:D Miksi....? Kuka näitä keksii?

Kommentit (502)

Vierailija
501/502 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee nuo videotervehdykset, pärstäkertoimellako sitä töitä saadaan!!! minä haluan töitä osaamiseni perusteella enkä ulkonäköni. Kaikki työnantajat jotka edellytätte videotervehdystä hakemuksessa, haistakee k_kki ja tunkekaa se video prsukkeeseenne.

Niin, oikeaa asennetta kaivataan ja koska sinulla ei sitä ole, niin et voi saada työtäkään.

Eli pitää osata kumartaa tarpeeksi syvään? Jotenkin muistelen historiasta lukeneeni, että suomalaiset eivät taivu ihan niin pitkälle, että yltäisivät kenkiä nuolemaan.

Pitäisi riittää, että osaa tehdä töitä tai on valmis oppimaan. Yleensä kyykytyksen kohde ei tykkää kyykyttämisestä.

Vai niin. No, toistaiseksi minulle kuitenkin tulee satoja hakemuksia videoineen hyllyttäjäpaikkoihin. Joten minulla ei ole huolta mistään. Mukavaa kyykkyilyä sitten vain sinulle!:)

Hyvä sinulle, että tiesi kohtaa niiden kanssa, jotka ovat onnellisia suuren johtajansa jaloissa! Mukavaa kasvojumppaahan se nenän nostelukin, on aina hyvä katsoa ihmisiä alaspäin kun on päässyt hyvään asemaan! :)

Katsonko ihmisiä alaspäin? No en. Reippaasti suurin osa hakijoista on kuitenkin opiskelijoita, jotka hakevat opiskelun ohelle vähän lisäduunia. Toki joukkoon mahtuu ihan kaikenlaisia ihmisiä myös. Mutta ei kaikkia voi palkata, tietenkään.

Okei, sitten arvioin sinut vastaustesi perusteella huonosti, vaikutit melko ylimieliseltä ihmiseltä jolla on noussut vähän hattuun. Pahoittelut, jos ymmärsin sinut väärin.

Vierailija
502/502 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain kerran puhelinmyyntiin. Joo, olin tosi epätoivoinen. Mut sinne piti tehdä video itsestään. Mietin siinä, että mitä hittoa, miksi pitää tehdä video kun työpaikka on puhelinmyynnissä, jossa ei koskaan tule edes näkemään asiakasta. Tarkoitus ilmeisesti kuunnella hakijan ääninäyte mutta se olisi hoitunut ihan vaan vaikka soittamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä