Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia?

Vierailija
06.10.2014 |

Olemme paneskelleet miehen kanssa n. viikon sisällä 10 kertaa. Joka päivä siis vähintään kerran, joskus kahdestikin. Seksielämämme ei ole koskaan ollut näin aktiivista ja meillä on ollut pahimmillaan kuukausien taukoja. Välillä seisomisen kanssa on kuitenkin ollut ongelmia.

Onko näin aktiivisena oleminen "normaalia"? Entä pitäisikö miehen erektion heikkenemisestä huolehtia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia että halut ja aktiivisuus vaihtelee. Ja miehilläkin on tunteet, ei ne oo koneita. Meillä mies on romanttisempi kuin minä, se tarvii lämmittelyä. Mulle riittäis yleensä pelkkä pano ilman suurempia esileikkejä. Ehkä miehelläsi on suorituspaineita. Puhukaa asiasta.

Vierailija
2/7 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai noissa asioissa mitään normaalia ja epänormaalia ole  että paljonko seksiä on. Meillä on mielialojen mukaan yleensä kerran päivässä mutta toisinaan esim. lomilla parikin kertaa joka päivä, ja on oltu yli 10 vuotta naimisissa... Ei noista asioista ongelmaa kannata tehdä jos esim. kumppanien keskenään hyvin erilaiset halut sitä aiheuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille soijaa, niin halut ja kyvyt hävii ;)

Vierailija
4/7 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo normaalia, mutta vie liikaa aikaa ja voimavaroja. Joten hakeudu terapiaan.

Vierailija
5/7 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole yleensä kyennyt kuin max. kolme kertaa peräkkäin parin päivän aikana ja sen jälkeen on ollut pakko pitää useiden päivien tauko. Nuori mies siis kyseessä ja kokemusta muista ei ole. Ihan uutta tällainen. Miehellä on ollut suorituspaineita joskus ja silloin ei ole onnistunut se yksikään kerta, eli tunnistaisin. Nyt mietin tuliko fysiikka vastaan. Ei siis minulle mitään ongelmaa, voisimme pitää tauon, mutta mies on ollut aika aktiivisesti itse kimpussa. En tiedä paljon miehet yleensä jaksavat ja pitäisi jaksaa. Ap

Vierailija
6/7 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:29"]

Mies ei ole yleensä kyennyt kuin max. kolme kertaa peräkkäin parin päivän aikana ja sen jälkeen on ollut pakko pitää useiden päivien tauko. Nuori mies siis kyseessä ja kokemusta muista ei ole. Ihan uutta tällainen. Miehellä on ollut suorituspaineita joskus ja silloin ei ole onnistunut se yksikään kerta, eli tunnistaisin. Nyt mietin tuliko fysiikka vastaan. Ei siis minulle mitään ongelmaa, voisimme pitää tauon, mutta mies on ollut aika aktiivisesti itse kimpussa. En tiedä paljon miehet yleensä jaksavat ja pitäisi jaksaa. Ap

Tilanteesi on kadehdittava. Tsemppiä teille!

[/quote]

Vierailija
7/7 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näin. Yleensä mies nimittäin pihtaa viikkosotalla! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi