Millainen on tähän asti ihanin seksikokemuksesi?
Tuli vain mieleen tuosta kauhein seksikokemus ketjusta.
Kommentit (9)
Kaikki ne jotka on saanut kokea suuren rakkautensa ja intohimonsa kohteen kanssa. Viimeksi maanantaina tuntikausia:) Vieläkin ihan sfääreissä
Tais olla eilinen. Olin ekaa kertaa lähellä orgasmia. Kiva, nyt tiedetään, mikä asento mulla toimii. Ens kerralla voidaan suoraan siirtyä siihen, niin ehkä se orkku tulee :) Ollaan kokeiltu jo aika monenlaisia asentoja. Oon jo ehtinyt ajatella, että ei seksi vaan oo mua varten. Onhan se ihan jees. Mutta toki mä mieluummin orgasmin siitä saan kuin vain hyväilyä ja lämpimän olon.
Eka kerta oli myös ihana. Mies oli tosi hellä ja koko ajan oli vaan vatsanpohjassa jännittävä kutina.
Ihanin oli kun petin vaimoani työmatkalla kollegan kanssa <3
Olin ollut au-pairina 10 kuukautta eikä oltu nähty poikaystävän kanssa ollenkaan sinä aikana. Pitkäks meni, mutta ei väsyttävän pitkäks. Molemmat muisteli et hei sää tykkäät tästä ja tästä ja siinä oli mukana sellanen aivan erityinen hellyys ja kaipaus. Ja kun olit ollut 10 kuukautta ilman miestä ja minkään sortin intiimiä toimintaa, niin kyllähän se hyvältä maistu :D
Ihmisen kanssa jota kohtaan tuntee rakkautta ja intohimoa onnistuu kaikki. Muu on vain tekniikkaa.
Varmaan yhden miehen kanssa jonka kanssa oli käsittämätön intohimo ja kipinä.. Ei oltu kuin yksi kerta sängyssä ( en itsekkään tiedä mihin meidän juttu lopahti, pitkään välimatkaan ja mies oli villi ja vapaa ) mutta meillä oli niin valtava intohimo sillä kerralla kun seksiä oli...
Ehdoton ja koskettavin ykkönen on, kun vedin firman siivoojaa kuivana kakkoseen työkaluvarastossa!
Ihana. Hmm. Ei oo vielä ollut.
Mukiinmeneviä ja oikeesti ihan hyviäkin kertoja, muttei "ihanaa".
up