Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SURKEIN iskuyritys jolla sinut on yritetty iskeä?

Vierailija
05.10.2014 |

Baarissa mies yritti kysellä niitä näitä - selvästi yritti tutustua jne. Tämä mies kaatoi tuopin syliini ja pyysi heti puhelinnumeroa :D
Toinen kerta oli missä mies puhui nenästäni.... Luokittelen nämä surkeiksi ;)

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään surkeaa, ei tule mieleen. On ollut aikoinaan monenlaista, mutta kyllä niissä kaikissa oli ihan aitoa yritystä mukana. Ja iskuyritykseksi en laske jonkun jurrisen typeryksen heittoja tmv. Oikeasti vain tosi symppikset miehet ovat tulleet minua iskemään, eivät välttämättä harkittavissa olevat, mutta sentään symppikset. Ja pari naista.

Vierailija
2/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2Sä tuoksut hyvältä.". Todellisuudessa löykäsin suorastaan lantaläjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä varmaankaan surkein ole, mutta sillä aikaa kun ihana rakastamani aviomieheni kävi vessassa joku tolloääliö tuli "pelastamaan" minut. Tottakai jätän unelmieni miehen jonkun kännisen torvelon takia...

Vierailija
4/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihanan tiukka pusero.

Vierailija
5/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työnsi naamansa 20cm päähän ja sylki puhuessaan.

Vierailija
6/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun kanssa yön vietettyäsi tiedät olleesi miehen kanssa."

Vierailija
7/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen xxx-bändin manageri"........=D

Vierailija
8/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon mä ennenkin ollut lesbon kanssa."

Vierailija
9/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen juuri vapautunut vankilasta", uhosi sylki roiskuen umpikänninen sikaniska. Pelotti.

Vierailija
10/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan nuorempana ollut tosi hyvännäköinen.

Vierailija
11/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatsä koripalloa kun oot noin pitkä?

Vierailija
12/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä näytät ihan Penelope Cruzilta"

T; sinisilmäinen blondi. :D

Vierailija
13/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähetkö tanssii?" En lähtenyt. Muistikuva tästä tilanteesta oksettaa!!!

Vierailija
14/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita idioottimaisia iskuyrityksiä tuli nuorena kohdalle usein.

Oksettavin oli ehkä se, kun hyvin poikkeavan näköinen nuori mies istui samaan pöytään ja alkoi tehdä suorasukaista idioottimaista ehdottelua. Yritin kääntää tilanteen leikiksi ja olla nolaamatta tapausta, jolloin tämä alkoi painostaen määkiä, että "sikskö et huorä huoli ja anna kun oon vammanen? Lähdin tilanteesta paniikissa pikaisesti kun idiootti huuteli perään. Vieläkin harmittaa, että olin liian kiltti enkä sanonut sille mitä ajattelin: "Just siks kun oot vammanen".

Sitten toinen on tietysti nämä tyypilliset vähänkin kuuluisempien bändien pojat, joita tuli joskus keikan jälkeen samaan seuraan ja luulot oli kovat kun luulivat saavansa. Mukava oli olla aina se tavallisen näköinen tyttö jolta ne ei itsestään selvästi saanutkaan.

Vierailija
15/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa nuori kloppi tuli mun luo ja sano "mulla on mopoauto". Yks mitä saa paljon kuulla on "mulla on bemari/mersu ja rahaa"
myötäpeä on suuri.

Vierailija
16/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "nostan muuten penkistä 120 kiloo" ja merkitsevä katse. En tajua miten kukaan luulee ton olevan jotenkin kuumaa naisten mielestä??

Vierailija
17/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli uhoamaan, baarissa kirkkaassa päivänvalossa, että Jenni Dahlman kävi aina vierailemassa hänen luonaan vankilassa. Seurustelivat kuulemma silloin.
Kysyi haluaisinko lähteä hänen luokseen. "Mä voisin nuolla sun pillua!" Koomisinta tilanteessa oli, että olin kavereiden kanssa kokiksella, ja viimeisilläni raskaana. :D

Vierailija
18/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä maksaa" wtf!?!

Vierailija
19/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:37"]

"Mitä maksaa" wtf!?!

[/quote]

joo nää on kans niitä...YÖKH! Pari kertaa tullu näitä aikanaan vastaan..Jäi helvetin likainen olo, kun ei kauppahommat siinä tarkotuksessa oo ollu koskaan oma juttu. Näissä pitäis aina muistaa kuittailla idiootille kunnolla.

Vierailija
20/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin baaritiskillä miestäni, viihdykkeenä tuoppi ja hyvä kirja. Siihen ilmestyi nojailemaan jokin paikallissankari, joka totesi vain, että "pääset mun mukaan, kun et sä muitakaan saa". =D Yksin joutui poistumaan kun mieheni saapui samoihin aikoihin paikalle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän