Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat niin katellisia hiuksistani että aina

Vierailija
05.10.2014 |

haluavat leikata 10cm tai saksia rumasti,kun itsellä heillä pidennykset tai kynitty pehko.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi vyötärölle ulottuvat hiukset, niin en kävisi missään kampaamossa niitä lyhentämässä. Eihän niin pitkssä edes näy mikään leikkaus, joten ponnarille vaan ja fiskarseilla latvat poikki. Jos tykkää ettei tavalliset sakset käy niin niitä kampaajien saksia saa ostaa, taikka sitten eläinkaupasta jotkut koiran trimmaukseen tarkoitetut harvennussakset, vielä parempi.

Vierailija
42/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on täynnä kateellisia mulkkuja :D ettekö usko että ammattilainen voisi olla katkera asiakkaan hyväkuntoisista hiuksista? Kyllä niitäkin yksilöitä löytyy! Tiedättekö ne ihmiset jotka kehuvat jotakin vaatetta päällänne mutta todellisuudessa vaate näyttää ihmisen päällä kamalalta rytkyltä? Nämä ovat niitä KROPASTA katkeria, jotka haluavat näyttää paremmalta kaverinsa vieressä. Verrattavissa aloitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä leikkaamaasta enempää, ja kerro huonoista kokemuksista ja että etsit uutta vakikampaamoa jossa leikataan niin kuin pyydät.
Veikkaan kyllä että se 10cm näyttää ihan hyvältä ja tasoittaa paljon paremmin kuin joku pari senttiä, tuon pituisissa hiuksissa.

Vierailija
44/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:53"]Minulla on ihanan paksut hiukset. Olen muuten huomannut ihan saman jutun kampaajalla käydessäni. Joko ovat niin vitun kateellisia tai sitten eivät vain osaa käsitellä näitä. En sattuneesta syystä käy Suomessa kampaajalla.
[/quote]

Mulla on ihan tavalliset tai oikeastaan vähän hankalatkin hiukset ja yhden ainoan kerran kampaaja on todella viitsinyt panostaa leikkaukseen sen verran että tulos oli hyvä. Tämä kampaaja on kuitenkin hyvin kallis (syystä) ja aikoja lähes mahdoton saada, joten ratkaisuna olen minäkin päätynyt käymään kampaajalla aina Suomen ulkopuolella. Hinta-laatutaso on parempi oikeastaan missä maassa tahansa.

Tämä on tietysti karseaa yleistystä, mutta pääsääntöisesti tapaamani kampaajat ovat olleet todellisia tyhjäpäitä: osataan tehdä se yksi leikkaus yhdenlaiseen tukkaan ja kaikki muu menee onnettomaksi räpeltämiseksi. Uskon ihan täysin myös sen, että monikin kampaaja saattaa olla asiakkaille kateellinen ja leikata siksi vähän sinnepäin. Kerran kampaajalla ollessani kampaaja _naureskeli_ leikatessaan ja lopputulos oli sen mukainen.

En siis väitä, että Suomessa kaikki kampaajat olisivat itsetunto-ongelmaisia pissiksiä tai vaihtoehtoisesti parhaat päivänsä ohittaneita tätejä, joiden tyylitaju on kokenut vuosien saatossa täydellisen katoamisen vaan että Suomesta on käytännössä mahdotonta löytää hyvä ja kohtuuhintainen kampaaja.

Vielä lopuksi tuosta hiusten lyhentämisestä: kampaaja näkee hiusten kunnon paljon paremmin kuin asiakas itse, joten ihan oikeasti se kymmenen sentin pätkä voi olla jo pahasti haaroittunutta. Tai sitten ei.[/quote]

Parhaat leikkaajat tekee miesten hiuksia. Naisten hiustenleikkaus on niin usein pelkkää "sentti latvoista"-touhua, ettei kampaajien tekniset taidot leikkauksen suhteen kehity.

Myöskään monessa koulussa ei juuri miesten päitä leikellä, joten tekniikan puute alkaa jo ihan uran alussa.

Vierailija
45/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän 10cm tunnu missään jos on VYÖTÄRÖLLE asti ylettyvät hiukset! Ehkäpä sulle sopis paremmin hieman lyhyemmät (ja pitkä se sun tukka on vaikka 10cm lähtis!)? Olisi varmasti myös trendikkäämmän näköinen..Noin pitkä ei omasta mielestäni sovi kenellekään, ehkä 9v tytölle korkeintaan.

Vierailija
46/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin kampaaja, pyrkisin aina parhaaseen mahdolliseen tulokseen, sehän on sitä parasta pr:ää?

Vierailija
47/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noit pitkät hiukset on helppo leikata itsekin. Netistä löytyy ohjeet, miten saa pyöreän, kolmiomaisen tai täysin tasapitkän mallin pitkiin tai puolipitkiin hiuksiin. Miksi ihmeessä käyt kampaajalla?

Vierailija
48/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas haluaa että leikataan sentti, kampaajan tulisi leikata sentti, ei kymmenen senttiä. Huolimatta siitä miten paskassa kunnossa asiakkaan hiukset ovat. Asiakkaan hiukset on asiakkaan hiukset.

Ärsyttää tuommoinen että sivuutetaan toiveet "ihan omaksi ja hiusten parhaaksi :) :)". Jos haluaa pitää hamppuhiukset niin silloin ne jumalauta saa pitää.

Vierailija
49/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:05"]

Jos mä olisin kampaaja, pyrkisin aina parhaaseen mahdolliseen tulokseen, sehän on sitä parasta pr:ää?

[/quote]

Niinhän sitä luulisi, kaikki eivät kuitenkaan ajattele noin. Tunnen useampiakin kampaajia ja kyllä monilla valitettavasti on aika halventavia juttuja asiakkaistaan. Jos ammattilainen tosiaan kokee tarpeelliseksi haukkua asiakkaita selän takana (yleensä tosin nimettömästi), niin tuskinpa se muutenkaan siitä välittää tulevatko ne uudelleen vai eivät.

Vierailija
50/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10cm kasvaa hitaasti takaisin?!? Mulla tulee uutta hiusta tuon verran n. neljässä kuukaudessa.

Vierailija
51/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ida.net/users/northstr/lhc_hip.JPG

Tämäkö on ap sinun täydellinen tukka jolle kaikki ovat kateellisia?

Eikö tälläinen olisi aikuismaisempi vai haluatko pitää sellaista "unelma pitkää tukkaa" joita näkyy ekaluokkalaisilla?

http://2.bp.blogspot.com/-ZTokffj2yz8/UHlDVLruL8I/AAAAAAAAAIM/mV9vY50D7hI/s400/Long+Haircuts+(7).jpg

Vierailija
52/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja ei ole mikään personal stylist joka päättä äasiakkaan puolesta mikä on hänelle parhaaksi. Ehdottaa voi mutta painostaa ei.

Vierailija
53/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölle asti ulottuva liinaharja on kammottava kaiken ikäisillä, hyi olkoon.

Vierailija
54/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölle asti ulottuvat on aika junttimaiset, voi olla jo ohuetkin, jos on vaaleahiuksinen. Sellainen 40 - 50 cm hiustenpituus näyttäisi paremmalta.

Vierailija
55/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät tunnu käsittävän että vyötärö ei sijaitse lantiossa/perseessä (paitsi tietysti persjalkaisilla) vaan nimenomaan juuri siinä keskiselässä, eli rintojen ja navan välissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan