Kampaajat niin katellisia hiuksistani että aina
haluavat leikata 10cm tai saksia rumasti,kun itsellä heillä pidennykset tai kynitty pehko.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:43"]
Tottakai haluan että leikataan ja hoidetaan.
Mutta pari senttiä riittä ei 10. Se kestää tuhottoman kauan kasvattaa taas sen verran.
Ihmettelen vain miksi aina ehdottavat niin paljon?
[/quote]
Miten sulle voidaan olla kateellisia noin huonolaatuisista hiuksista? Mulla on pitkä, paksu ja vahva tukka ja siitä ei edes huomaa, jos leikataan 10 senttiä, se kasvaa niin nopeasti takaisin, ettei asia ole ikinä ollut minulle ongelma. Melkein vyötärölle asti on siis tukkani.
Mulle ne ei ole ikinä kateellisia, mutta vakiolause on kylläkin ollut jo lapsuudesta asti: onpa sulla paksu tukka! Niin että se jo lapsena rupesi naurattamaan, kun ne aina sanoi sen!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:43"]Tottakai haluan että leikataan ja hoidetaan. Mutta pari senttiä riittä ei 10. Se kestää tuhottoman kauan kasvattaa taas sen verran. Ihmettelen vain miksi aina ehdottavat niin paljon? [/quote] Tuhottoman kauan? Kuinka hitaasti sun hiukset kasvaa? Mulla siinä kestää vähän päälle 3 kuukautta, kun hiukset kasvaa noin 3cm kuussa.
[/quote]
Jaahas... Hiukset kasvavat n. 1- 1½ senttiä kuukaudessa, ei sen enempää vaikka kuinka kuvittelet niin. Googlaa vaikka.
Huonokuntoista hamppua josta kannattaisi kuolleet ja haaroittuvat latvat lyhentää. Niin nähty.
Ei ole. Sileät vyötärölle asti olevat hiukset. Käytän hyviä tuotteita, öljyjä, syvähoitoja.
Miksi menet kampaajalle, jos et halua että hiuksiasi leikataan? Kehuja kerjäämään?
Täällä taas joku pälvikalju mamma yrittää nostaa itsetuntoaan.
-mies-
Tottakai haluan että leikataan ja hoidetaan.
Mutta pari senttiä riittä ei 10. Se kestää tuhottoman kauan kasvattaa taas sen verran.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:35"]
Huonokuntoista hamppua josta kannattaisi kuolleet ja haaroittuvat latvat lyhentää. Niin nähty.
[/quote]
Kaikki hius on kuollutta.
Hmm, lievää vainoharhaisuutta? Tai olisiko sitten niin, että oikeasti ap:n hiukset eivät olekaan niin hyväkuntoiset, ja kampaajat sen takia saksivat aina sen 10 cm? Monesti näkee sellaisia vyötärölle ulottuvia kauhistuksia, joista omistajat ovat niin ylpeitä. Hrr :/
Minusta vyötärölle uottuvat on rumat, vanhanaikaiset. paskavyöhykkeellä ja epämuodikkaat. Paljon paremmat kun ulottuu puoleen selkään. Kampaajat varmaan samaa mieltä. Varmasti näkevät kauniimpiakin hiuksia kuin ap:n.
Tyhmyyden merkki luulla että joku olisi sulle kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:43"]Tottakai haluan että leikataan ja hoidetaan.
[/quote]
En ymmärrä miksi joku haluaa pitää hiukset niin pitkinä, mielestäni rumat, mutta makuasia tottakai. Kateellinen en siis olisi, omatkin kasvavat ihan liian nopeasti, koska paljon nätimmin saa laitettuakin sellaiset vähän hartioiden yli ulottuvat. Vaikea myös uskoa, että noin pitkässä hiuksessa haaroittuminen olisi niin tasaista että pari senttiä riittää, eiköhän ne kampaajat tiedä mitä tekevät.
Mullekin varmaan hammaslääkärit tosi kateellisia, kun haluvat repiä hampaani irti? Oikeastihan hampaani ovat todella hyväkuntoiset ja kauniit. Kateelliset paskiaiset!
Minulla on ihanan paksut hiukset. Olen muuten huomannut ihan saman jutun kampaajalla käydessäni. Joko ovat niin vitun kateellisia tai sitten eivät vain osaa käsitellä näitä. En sattuneesta syystä käy Suomessa kampaajalla.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:52"]
Mullekin varmaan hammaslääkärit tosi kateellisia, kun haluvat repiä hampaani irti? Oikeastihan hampaani ovat todella hyväkuntoiset ja kauniit. Kateelliset paskiaiset!
[/quote]
Just meinasin samaa tulla sanomaan. Minä niin ymmärrän sinua - halataan!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:52"]
[/quote]
Just meinasin samaa tulla sanomaan. Minä niin ymmärrän sinua - halataan!
[/quote]
XDDDD
Mut joo... Laita kuva hiuksistas AP niin katotaan tullaanko kateellisix!!!? :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:53"]
Minulla on ihanan paksut hiukset. Olen muuten huomannut ihan saman jutun kampaajalla käydessäni. Joko ovat niin vitun kateellisia tai sitten eivät vain osaa käsitellä näitä. En sattuneesta syystä käy Suomessa kampaajalla.
[/quote]
Mulla on ihan tavalliset tai oikeastaan vähän hankalatkin hiukset ja yhden ainoan kerran kampaaja on todella viitsinyt panostaa leikkaukseen sen verran että tulos oli hyvä. Tämä kampaaja on kuitenkin hyvin kallis (syystä) ja aikoja lähes mahdoton saada, joten ratkaisuna olen minäkin päätynyt käymään kampaajalla aina Suomen ulkopuolella. Hinta-laatutaso on parempi oikeastaan missä maassa tahansa.
Tämä on tietysti karseaa yleistystä, mutta pääsääntöisesti tapaamani kampaajat ovat olleet todellisia tyhjäpäitä: osataan tehdä se yksi leikkaus yhdenlaiseen tukkaan ja kaikki muu menee onnettomaksi räpeltämiseksi. Uskon ihan täysin myös sen, että monikin kampaaja saattaa olla asiakkaille kateellinen ja leikata siksi vähän sinnepäin. Kerran kampaajalla ollessani kampaaja _naureskeli_ leikatessaan ja lopputulos oli sen mukainen.
En siis väitä, että Suomessa kaikki kampaajat olisivat itsetunto-ongelmaisia pissiksiä tai vaihtoehtoisesti parhaat päivänsä ohittaneita tätejä, joiden tyylitaju on kokenut vuosien saatossa täydellisen katoamisen vaan että Suomesta on käytännössä mahdotonta löytää hyvä ja kohtuuhintainen kampaaja.
Vielä lopuksi tuosta hiusten lyhentämisestä: kampaaja näkee hiusten kunnon paljon paremmin kuin asiakas itse, joten ihan oikeasti se kymmenen sentin pätkä voi olla jo pahasti haaroittunutta. Tai sitten ei.
voi että mulla tuli taas ikävä mun ihanaa kampaajaa joka muutti toiselle puolen suomea :( uusi pitäisi löytää ja pari surkeaa tapausta jo takana. on vissiin liian vaikea, kun on pitkä ja paksu hieman kihartuva hius...
Eikö ketään muuta naurattanut tämä ketju? Pakko olla provo.