Miten tottua laihaan mieheen?
Olen yleensä seurustellut hyvin isokokoisten miesten kanssa. Siis sellaisten miehekkään kokoisten. On ollut lihaksia ja vähän sitä kaljamahaakin. Mutta nyt olen ihastunut mieheen, joka on sellainen todella hoikka ja jotenkin pienikokoinen. Pitkä hän kyllä on, mutta muuten sellainen "siro". Miehen koko ei sinänsä haittaa minua, mutta jotenkin tuntuu oudolta olla itse se isompi puoli. En ole ylipainoinen tai mitään, mutta tokihan olen laihaa miestä tietyllä tavalla isompi, kun sitä naisellista rasvaa kuitenkin on. Jotenkin pelkään, että rikon miehen sängyssä jos menen hänen päälleen. Myös laihan miehen halaaminen tuntuu oudolta, kun on tottunut halaamaan sellaista rotevaa miestä.
Oletteko te muut rotevien miesten kanssa seurustelleet enää tottuneet sellaiseen miehen siroon kroppaan? Miten hyväksytte sen, että mies on pienempi kuin te vaikka yleensä ajatellaan, että mies on isompi kuin nainen, koska naisethan niitä pieniä ovat.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan naisten jotka tykkäävät vähän tukevimmista miehistä sitten alkaa seurustelemaan vain niiden tukevien kanssa, miksi edes alkaa suhteeseen hoikan kanssa jos siitä tulee niin iso ongelma?
Ja sama pätee tietysti päinvastoinkin.
Kiitos hyvästä neuvosta. Heitän pihalle rakkaan mieheni ja etsin hoikan miehen. Ihan vain ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli entuudestaan kokemuksia vain lihaksikkaista ja harteikkaista miehistä. Treenaan itsekin paljon ja olen jonkin verran lihaksikkaampi kuin naiset keskimäärin. Painan 60-65kg.
Sitten erehdyin tapailemaan laihaa miestä..
Omalle kohdalle pahimmat turnoff hetket oli salilla, kun mies ei jaksanut treenata läheskään samoilla painoilla kun minä. Ja toinen hetki oli ruokapöydässä, kun huomasin että mies syö minua vähemmän vaikka yritän itse dieetata :D Ja kolmas tietenkin halaillessa.. miehellä oli niin pieni syli - ihan kuin olisin naispuolista kaveria halaillut.Loppui lyhyeen tämä tapailu.
Laiha on eri asia kuin heikko. Tai kaikki laihat naisetkin ovat heiveröisiä ja laiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää kuinka pinnallisia naiset ovat ja vielä yläpeukkua satelee! Miehille satelisi sikakommentteja on sanoisi ettei voi hyväksyä pyöreää naista vaan piti lopettaa suhde.
Toiseksi, mies ei mitään voi lyhyydelle ja hoikkuudelle. Lihavuudelle voi kyllä tehdä jotaina.Ja mikä estää tikku-ukkomiestä menemästä salille treenaamaan itselleen lihakset? Helpompaa se on kuin lihavan laihduttaminen.
Heh, läski vinkuu. :)
Lihava ei tarvitse kuin kontrolloida syömistään ja hiukan liikkua. Jos yhtään tajuaisit miehen kropasta niin tietäisit että kaikki eivät saa massaa ei niin millään muulla kuin ehkä voin syömisellä. Miehen energiankulutus ja suoliston nopeus voi olla kaksinkertainen naiseen verrattuna. Siihen saa jo mättää ruokaa raivolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet saa vaatia ihan vapaasti että nainen on alle 60kg, alle 160cm, 20-30v korkeakoulutettu, pitkätukkainen neitsyt, kaunis ja lapseton, osalle kelpaa vain aasialainen jne...
Joten kyllä, minäkin naisena saan vaatia ihan mitä sielu sietää, kellään ei ole mitään oikeutta sanoa mitä mä saan tai en saa vaatia.
En ole koskaan pitänyt laihoja miehiä puoleensavetävinä. Varsinkin jos on pieni ja laiha (esim. aasialaismies) niin suorastaan inhottaa, minustanäyttää ihan lapselle ja sattuneesta syystä en ole kiinnostunut panemaan lapsia. Kyllä miehessä pitää olla mitä puristella. Laiha mies ei paljoa yöllä vieressä lämmitä.
Oma mieheni oli suunnilleen 90kg/185cm kun hänet tapasin. Olen onneksi saanut häntä hiukan tukevoitettua ja nykyään hänellä on seksikäs pömppämaha 😍 Käymme yhdessä salilla eli onneksi lihastakin tullut.
En nyt häntä samantien jättäisi jos laihtuisi esim. sairauden takia mutta surisin kyllä ja yrittäisin lihottaa takaisin :)
Mulla on ollut aasialainen mies. Ja suomalainen laiha mies. Kummankin kanssa on hemmetin lämmin saman peiton alla. Mä tykkään poikamaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää kuinka pinnallisia naiset ovat ja vielä yläpeukkua satelee! Miehille satelisi sikakommentteja on sanoisi ettei voi hyväksyä pyöreää naista vaan piti lopettaa suhde.
Toiseksi, mies ei mitään voi lyhyydelle ja hoikkuudelle. Lihavuudelle voi kyllä tehdä jotaina.Ja mikä estää tikku-ukkomiestä menemästä salille treenaamaan itselleen lihakset? Helpompaa se on kuin lihavan laihduttaminen.
Lihasmassa riippuu suuresti geeneistä,kaikki eivät saa suuria lihaksia edes treenaamalla.Jotkut jopa ovat vahvoja suhteellisen pienillä lihaksilla.
Jep, toiset kerää helpommin lihasta kun toiset, mutta luisevista vartalonpiirteistä kyllä yleensä pääsee eroon jos edes vähän viitsii yrittää.
Minun tuntemani laihat miehet eivät ainakaan ole edes salia nähneet. Tai jos ovat niin heidän "salitreeninsä" on pelkästään kuntopyörällä polkemista.
Itse saan helposti lihasmassaa mutta siihen nähden en ole vahva.Meni maku siihen touhuun kun huomasin kuinka suuri vaikutus genetiikalla on.
Mieheni on hyvin hoikka ja jäntevä (ei hirveän silmiinpistävän lihaksikas, mutta todella vahva), mutta en kyllä silti osaa mieltää yli 190cm miestä mitenkään pieneksi kun kädetkin ovat kuin lapiot... Olihan se aluksi outoa kun piti miettiä seksiasennotkin uudelleen kun miehen lantioluut sattuivat omiini. Painoa on jotain 80kg, eli ihan normipainoinen, mutta ruumiinrakenne on tuollainen pitkä ja hoikka kuikelo. Housujakaan ei löydy sille mistään kun pituutta pitäisi olla, mutta ei vyötäröä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ei tarvitse kuin kontrolloida syömistään ja hiukan liikkua. Jos yhtään tajuaisit miehen kropasta niin tietäisit että kaikki eivät saa massaa ei niin millään muulla kuin ehkä voin syömisellä. Miehen energiankulutus ja suoliston nopeus voi olla kaksinkertainen naiseen verrattuna. Siihen saa jo mättää ruokaa raivolla.
Jos laihduttaminen olisi niin helppoa kuten väität niin 50% väestöstämme tuskin olisi ylipainoisia. Jotkut eivät laihdu vaikka kuinka yrittäisivät, kun yrittää laihduttaa niin joillakin ruumis vain menee säästöliekille eli syömisen vähentämisestä olisi vain haittaa, parempi on yrittää syödä terveellisemmin ja käydä päivittäin liikkumassa.
On se kumma että ylipaino kuitenkin on yleisempää miehillä kuin naisilla jos miehillä kerran on kaksinkertainen energiankulutus naisiin verrattuna, miksi lihavien miesten täytyy päästä herkuttelemaan sillä voilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavan on huomattavasti helpompi laihtua kuin miehen kasvattaa lihasmassaa.
Hyvä vitsi. Miehille sitä lihasmassaa kertyy jos mies vain viitsii uhrata edes tunnin tai pari viikossa treenaamiselle, kohtalaisen raamikkuuden vaatiminen mieheltä ei siis ole mitenkään kohtuutonta. Laihduttaminen taas vaatii lihavalle radikaalia elämäntapamuusta ja jotta laihdutus onnistuisi täytyy käydä myös henkinen kamppailu itsensä kanssa.
Aivan toisinpäin. Kilon pari vuodessa lihasmassan kehittäminen on todella kova tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi. Miehille sitä lihasmassaa kertyy jos mies vain viitsii uhrata edes tunnin tai pari viikossa treenaamiselle, kohtalaisen raamikkuuden vaatiminen mieheltä ei siis ole mitenkään kohtuutonta. Laihduttaminen taas vaatii lihavalle radikaalia elämäntapamuusta ja jotta laihdutus onnistuisi täytyy käydä myös henkinen kamppailu itsensä kanssa.
Lihava laihtuu kylläkin jo sillä, jos jättää jonkin ruuan pois tai liikkuu edes kävellen vaikka pari kilometriä lisää viikossa. Lihasmassan keruu ei ole yhtä helppoa.
Mulla kans kuikelomies on ehdoton turn off. Pitää olla yli 178 cm ja (urheilullista) massaa myös.
Ei mitenkään tuu toimimaan, että olo itsellä semmonen romuluinen ja isompi ku mies. Ja itse olen 171/54 eli aika hoikka, mutta kuikelon miehen rinnalla olo on tosi epävarma ja norsumainen. Eli ei tarvi itse olla lihava, jotta tuo mielikuva itsestä on isokokoinen...
Jos pitäisi valita asetelmasta 190 cm, 95 kg tai175 cm, 70 kg mies, joissa kaikki muut asiat olisivat samanlaisia, niin kyllä tuo hoikempi ja lyhyempi olisi valintani. Minulla ei ole halailussa tai vieressä kävellessä tarvetta tuntea isällistä turvaa. Jotenkin minun kanssani tasaveroisempi kumppani vetoaa enemmän. Kun näistä fyysisistä ominaisuuksista puhutte, niin miettkää ja analysoikaa mistä ne tarpeet kumpuaa. Ja en sano, että toinen on toistaan parempi, jokainen valitsee itselleen sopivimman. Siksi onkin tyhmää lukea esim. hyi hyi, ei koskaan sellaista, kun ei nämä ihmiset, joita rakastetuiksemme valitsemme ole miltään kaupan hyllyltä vaan meitä on monenlaisia monenlaiseen tarpeeseen.
Täysin hävytöntä miesten arvostelua ja yläpeukkua niin maan perkeleesti. Samalla tavalla etenevä naisvihaketju olisi moderoitu bittitaivaaseen jo ennen toiselle sivulle pääsemistä.
Mulla oli eksän kanssa samantyyppinen ongelma, tai ei se ollut ongelma, mutta tilanne kuitenkin. Olin häntä pari senttiä pidempi ja muutenkin isompi, hän kun oli luokkaa "tuulennussima pulkkanaru". Noh, pääsin yli kompleksistani sillä samalla sekunnilla, kun harrastettiin seksiä ensimmäisen kerran, otti minut, kuin mies. Sen jälkeen oli silmissäni miehekkään mies, jonka kanssa olen koskaan ollut ja on sitä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ei tarvitse kuin kontrolloida syömistään ja hiukan liikkua. Jos yhtään tajuaisit miehen kropasta niin tietäisit että kaikki eivät saa massaa ei niin millään muulla kuin ehkä voin syömisellä. Miehen energiankulutus ja suoliston nopeus voi olla kaksinkertainen naiseen verrattuna. Siihen saa jo mättää ruokaa raivolla.Jos laihduttaminen olisi niin helppoa kuten väität niin 50% väestöstämme tuskin olisi ylipainoisia. Jotkut eivät laihdu vaikka kuinka yrittäisivät, kun yrittää laihduttaa niin joillakin ruumis vain menee säästöliekille eli syömisen vähentämisestä olisi vain haittaa, parempi on yrittää syödä terveellisemmin ja käydä päivittäin liikkumassa.
On se kumma että ylipaino kuitenkin on yleisempää miehillä kuin naisilla jos miehillä kerran on kaksinkertainen energiankulutus naisiin verrattuna, miksi lihavien miesten täytyy päästä herkuttelemaan sillä voilla?
Höpö höpö. Lihavuus on yleistä siksi kun syömisestä saa nautintoa. Luonnostaan hoikalle salilla runnominen ja väkinäin ruoan mättäminen, mitä se antaa?
Lisäksi läskeillä on taipumus laiskuuteen ihan luonnostaan, se on syy miksi lihavuus on helpompaa muuttaa normaalipainoksi kuin hoikkuus rotevuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä lihavuudesta muka oikein on?
Haittapuolia ainakin on:
-Jäät pettävät herkemmin alta.
Vittu kun repesin tämän ollessa ensimmäisenä läskiyden haittalistalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet saa vaatia ihan vapaasti että nainen on alle 60kg, alle 160cm, 20-30v korkeakoulutettu, pitkätukkainen neitsyt, kaunis ja lapseton, osalle kelpaa vain aasialainen jne...
Heh. Esiinnypä täällä miehenä ja laita tuollaiset vaatimukset. Katsotaan miten yläpeukut sataa, kun on niin normaalit ja hyväksyttävät vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihasmassa riippuu suuresti geeneistä,kaikki eivät saa suuria lihaksia edes treenaamalla.Jotkut jopa ovat vahvoja suhteellisen pienillä lihaksilla.
Tässä yksi esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ei tarvitse kuin kontrolloida syömistään ja hiukan liikkua. Jos yhtään tajuaisit miehen kropasta niin tietäisit että kaikki eivät saa massaa ei niin millään muulla kuin ehkä voin syömisellä. Miehen energiankulutus ja suoliston nopeus voi olla kaksinkertainen naiseen verrattuna. Siihen saa jo mättää ruokaa raivolla.Jos laihduttaminen olisi niin helppoa kuten väität niin 50% väestöstämme tuskin olisi ylipainoisia. Jotkut eivät laihdu vaikka kuinka yrittäisivät, kun yrittää laihduttaa niin joillakin ruumis vain menee säästöliekille eli syömisen vähentämisestä olisi vain haittaa, parempi on yrittää syödä terveellisemmin ja käydä päivittäin liikkumassa.
Höpö höpö. Lihavuus on yleistä siksi kun syömisestä saa nautintoa. Luonnostaan hoikalle salilla runnominen ja väkinäin ruoan mättäminen, mitä se antaa?
Lisäksi läskeillä on taipumus laiskuuteen ihan luonnostaan, se on syy miksi lihavuus on helpompaa muuttaa normaalipainoksi kuin hoikkuus rotevuudeksi.
Lihavuudella ei ole mitään tekemistä nautinnonhalun tai laiskuuden kanssa, itseaiheutettu lihavuus on yleensä oire muista ongelmista elämässä (masennus, parisuhdeongelmat jne.). Luonnostaan lihavan täytyy koko ajan tehdä töitä pysyäkseen laihana vaikka laihduttaisi.
Jos luonnostaan hoikka mies kävisi salilla niin hän saisi vastakkaiselta sukupuolelta ihailua osakseen, eikö tämä painakaan mitään vaakakupissa miehille? Tietenkin miehen itsevarmuus, seksuaaliset halut ja henkinen tasapaino myös kohentuisivat kun epäluonnollisen alhaiset testosteronitasot normalisoituisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava laihtuu kylläkin jo sillä, jos jättää jonkin ruuan pois tai liikkuu edes kävellen vaikka pari kilometriä lisää viikossa. Lihasmassan keruu ei ole yhtä helppoa.
Kaikki eivät laihdu tuolla ja ne ketkä laihtuvat niin laihtumistahti kyllä hidastuu nopeasti niin että kohta laihduttamisen pitäisi olla elämän keskiössä että se onnistuisi.
Lihasmassan kerrytys on ehkä hidas prosessi mutta se on helppoa.
Jep, toiset kerää helpommin lihasta kun toiset, mutta luisevista vartalonpiirteistä kyllä yleensä pääsee eroon jos edes vähän viitsii yrittää.
Minun tuntemani laihat miehet eivät ainakaan ole edes salia nähneet. Tai jos ovat niin heidän "salitreeninsä" on pelkästään kuntopyörällä polkemista.