Miten tottua laihaan mieheen?
Olen yleensä seurustellut hyvin isokokoisten miesten kanssa. Siis sellaisten miehekkään kokoisten. On ollut lihaksia ja vähän sitä kaljamahaakin. Mutta nyt olen ihastunut mieheen, joka on sellainen todella hoikka ja jotenkin pienikokoinen. Pitkä hän kyllä on, mutta muuten sellainen "siro". Miehen koko ei sinänsä haittaa minua, mutta jotenkin tuntuu oudolta olla itse se isompi puoli. En ole ylipainoinen tai mitään, mutta tokihan olen laihaa miestä tietyllä tavalla isompi, kun sitä naisellista rasvaa kuitenkin on. Jotenkin pelkään, että rikon miehen sängyssä jos menen hänen päälleen. Myös laihan miehen halaaminen tuntuu oudolta, kun on tottunut halaamaan sellaista rotevaa miestä.
Oletteko te muut rotevien miesten kanssa seurustelleet enää tottuneet sellaiseen miehen siroon kroppaan? Miten hyväksytte sen, että mies on pienempi kuin te vaikka yleensä ajatellaan, että mies on isompi kuin nainen, koska naisethan niitä pieniä ovat.
Kommentit (87)
Harva mieskään haluaa tosi laihan naisen. Eiköhän valtaosaa ihmisistä viehätä hoikka/normaalipainoinen kumppani. Se että mies painaa 55kg, on jo tosi vähän, jos pituutta löytyy 170-180cm.
Mulla on päinvastoin. Seurustelen ison kokoisen miehen kanssa. Aikaisemmin on ollut hoikkia miehiä. Vaikea tottua tällaiseen. Hoikat ovat seksikkäämpiä.
Mieheni oli alle 60kg kun aloimme seurustella,nyt 25v myöhemmin lihonut 25kg (185cm)ja nyt todella miehekäs ja seksikäs,leveä rintakehä ja syli aina avoinna minulle ja lapsille,miehekkään kokoisessa sylissä on turvallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Miehet saa vaatia ihan vapaasti että nainen on alle 60kg, alle 160cm, 20-30v korkeakoulutettu, pitkätukkainen neitsyt, kaunis ja lapseton, osalle kelpaa vain aasialainen jne...
Joten kyllä, minäkin naisena saan vaatia ihan mitä sielu sietää, kellään ei ole mitään oikeutta sanoa mitä mä saan tai en saa vaatia.
En ole koskaan pitänyt laihoja miehiä puoleensavetävinä. Varsinkin jos on pieni ja laiha (esim. aasialaismies) niin suorastaan inhottaa, minustanäyttää ihan lapselle ja sattuneesta syystä en ole kiinnostunut panemaan lapsia. Kyllä miehessä pitää olla mitä puristella. Laiha mies ei paljoa yöllä vieressä lämmitä.
Oma mieheni oli suunnilleen 90kg/185cm kun hänet tapasin. Olen onneksi saanut häntä hiukan tukevoitettua ja nykyään hänellä on seksikäs pömppämaha 😍 Käymme yhdessä salilla eli onneksi lihastakin tullut.
En nyt häntä samantien jättäisi jos laihtuisi esim. sairauden takia mutta surisin kyllä ja yrittäisin lihottaa takaisin :)
Laihan miehen vartalon lämpötila on kyllä ihan sama kuin läskinkin. Oikeastaan läski eristää enemmän sisälämpötilaa!
Mutta sama, jos vaimo lihoisi yli 50kg niin yrittäisin kaikin salakeinoin laihduttaa häntä. Ja surisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli entuudestaan kokemuksia vain lihaksikkaista ja harteikkaista miehistä. Treenaan itsekin paljon ja olen jonkin verran lihaksikkaampi kuin naiset keskimäärin. Painan 60-65kg.
Sitten erehdyin tapailemaan laihaa miestä..
Omalle kohdalle pahimmat turnoff hetket oli salilla, kun mies ei jaksanut treenata läheskään samoilla painoilla kun minä. Ja toinen hetki oli ruokapöydässä, kun huomasin että mies syö minua vähemmän vaikka yritän itse dieetata :D Ja kolmas tietenkin halaillessa.. miehellä oli niin pieni syli - ihan kuin olisin naispuolista kaveria halaillut.Loppui lyhyeen tämä tapailu.
Oletko sinä sokea vai miten voit ajautua miehen kanssa salille ja tapailusuhteeseen jos ei yhtään miellytä?
Meinasin ensin kommentoida että itse en koskaan mitään rotevampaa tai mahakasta miestä ottais, mutta tajusin sitten että olenhan mä paria "nallukkaakin" tapaillut vähän pidempään. Hoh.
Muutenkin pääasiassa kiinnostun ihmisistä, en heidän ulkonäöstään (kunhan miehellä ei ole ruskeita silmiä :D).
Kannattaisikohan naisten jotka tykkäävät vähän tukevimmista miehistä sitten alkaa seurustelemaan vain niiden tukevien kanssa, miksi edes alkaa suhteeseen hoikan kanssa jos siitä tulee niin iso ongelma?
Ja sama pätee tietysti päinvastoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää kuinka pinnallisia naiset ovat ja vielä yläpeukkua satelee! Miehille satelisi sikakommentteja on sanoisi ettei voi hyväksyä pyöreää naista vaan piti lopettaa suhde.
Toiseksi, mies ei mitään voi lyhyydelle ja hoikkuudelle. Lihavuudelle voi kyllä tehdä jotaina.
Ja mikä estää tikku-ukkomiestä menemästä salille treenaamaan itselleen lihakset? Helpompaa se on kuin lihavan laihduttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset EIVÄT saisi olla pinnallisia? Luuletteko että olemme jotain pyhiä neitsyt Marioita joille kaikki maalliset asiat on ihan yhdentekeviä?
Naisilla tuntuu olevan todella tiukasti "oma tyyppi", siitä ei hirveästi poiketa. Itselläni on esim. nämä enkä koe itseäni edes nirsoksi vaan "keskitasoa".
- siniset tai vihreät silmät
- vaalea iho
- vaaleahkot hiukset, ei mustia kiharoita/karvoja
- oltava parta
- ei saa olla laiha, mielellään lihasta, on roteva
- minimipituus 180cm
- miinusta jos ei ole tatuointeja
- ei lävistyksiä
- kiltin näköinen
- joko lyhyt siisti hiusmalli esim. siili tai pitkät paksut hiukset. Ei "luihulettiä" eikä saa olla värjätyt hiukset.Koen että mulle kelpaa ihan perusjamppa.
Mut esim sä et vastaavasti itse arvostele tai hauku miestä, jos se haluaa vaan hoikan ja kiltin näköisen naisen ? Et myöskään kaverille taivastele kun kaveri kertoo et se dumpattiin ulkonäköön liittyvän seikan takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli entuudestaan kokemuksia vain lihaksikkaista ja harteikkaista miehistä. Treenaan itsekin paljon ja olen jonkin verran lihaksikkaampi kuin naiset keskimäärin. Painan 60-65kg.
Sitten erehdyin tapailemaan laihaa miestä..
Omalle kohdalle pahimmat turnoff hetket oli salilla, kun mies ei jaksanut treenata läheskään samoilla painoilla kun minä. Ja toinen hetki oli ruokapöydässä, kun huomasin että mies syö minua vähemmän vaikka yritän itse dieetata :D Ja kolmas tietenkin halaillessa.. miehellä oli niin pieni syli - ihan kuin olisin naispuolista kaveria halaillut.Loppui lyhyeen tämä tapailu.
Oletko sinä sokea vai miten voit ajautua miehen kanssa salille ja tapailusuhteeseen jos ei yhtään miellytä?
En tiedä itsekään :( Olin hajalla ja hiljattain eronnut huonosta suhteesta ja sitten tapasin hänet.
Tapailukertojamme kertyi yhteensä ehkä 4, joista viimeinen kerta oli siellä salilla :D Joten todella lyhyestä tapailusuhteesta kysymys.
Meillä kyllä juttu luisti ihan OK ja hän oli hyvin ymmärtäväinen vaikealle elämäntilanteelleni.
Ensimmäisillä kerroilla hän oli pukeutunut paksuun neuleeseen, joten osittain ne luihut vartalonpiirteet peittyivät paidan alle. Toki näinhän heti ettei hän mikään roteva mies ole, mutta en tiennyt että paidan alta törröttää pelkät luut. :( Mietin itsekin samaa kuin ap, että voiko laihaan mieheen tottua, mutta totesin omalla kohdallani, että en voi :/
Toi villapaita-temppu on tuttu muiltakin laihoilta miehiltä ekoilla treffeillä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää kuinka pinnallisia naiset ovat ja vielä yläpeukkua satelee! Miehille satelisi sikakommentteja on sanoisi ettei voi hyväksyä pyöreää naista vaan piti lopettaa suhde.
Toiseksi, mies ei mitään voi lyhyydelle ja hoikkuudelle. Lihavuudelle voi kyllä tehdä jotaina.Ja mikä estää tikku-ukkomiestä menemästä salille treenaamaan itselleen lihakset? Helpompaa se on kuin lihavan laihduttaminen.
Lihavan on huomattavasti helpompi laihtua kuin miehen kasvattaa lihasmassaa.
Vierailija kirjoitti:
pidät kaverin hyvällä sapuskalla ja nesteeksi riittävästi olutta niin eiköhän tuo siitä pulskistu. Kaljamaha on suhteellisen helppo hankkia jos nyt kerta sellaisesta lämpenet.
Repesin. :D
Ei välttämättä auta syöttäminen ja juottaminen. Syömishäiriöisiä hipsterimiehiä on nykyään paljon. Laiha mies on ihan hirveä sängyssä, luut sattuu joka paikkaan.
En itse pystyis enää ottaan laihaa miestä.
Kyllä teillä naisilla on huono itsetunto jos ette kestä että mies painaa vähemmän kuin te! :D Katsokaa peiliin ja opetelkaa ensin rakastamaan itseänne, ja hankkikaa sitten vasta se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi, mies ei mitään voi lyhyydelle ja hoikkuudelle. Lihavuudelle voi kyllä tehdä jotaina.Ja mikä estää tikku-ukkomiestä menemästä salille treenaamaan itselleen lihakset? Helpompaa se on kuin lihavan laihduttaminen.
Lihavan on huomattavasti helpompi laihtua kuin miehen kasvattaa lihasmassaa.
Hyvä vitsi. Miehille sitä lihasmassaa kertyy jos mies vain viitsii uhrata edes tunnin tai pari viikossa treenaamiselle, kohtalaisen raamikkuuden vaatiminen mieheltä ei siis ole mitenkään kohtuutonta. Laihduttaminen taas vaatii lihavalle radikaalia elämäntapamuusta ja jotta laihdutus onnistuisi täytyy käydä myös henkinen kamppailu itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä naisilla on huono itsetunto jos ette kestä että mies painaa vähemmän kuin te! :D Katsokaa peiliin ja opetelkaa ensin rakastamaan itseänne, ja hankkikaa sitten vasta se mies.
Tässä ei ole kyse ei itsetunnosta, sellainen keijukaismaisuus miehellä on epämiehekästä. Miehet muutenkin ovat naisia pitempiä niin olisi melko sairasta että raavas mies olisi normaalipainoista naista kevyempi.
Laihat miehet ovat parhaita! Ja taidat kyllä olla ylipainoinen jos ajattelet murskaavasi miehesi. Eikö ne köriläät sitten ole liiskannut sinut sängyssä litteäksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihasmassa riippuu suuresti geeneistä,kaikki eivät saa suuria lihaksia edes treenaamalla.Jotkut jopa ovat vahvoja suhteellisen pienillä lihaksilla.
Tämähän se on se ongelma. Mutta toki pitää tiedostaa, että on laihoja ja sitten on hoikkia. Sitten on sekin, että laihuus on helposti rumaa. Itse olin laihimmillaan vain vähän yli 70 kg ja pituutta 190 cm ja näytin keskitysleiriltä karanneelta. Kaikki luut paistoivat läpi ja posket olivat lommolla. Laihdutin itseni tarkoituksella siihen kuntoon. Hoikkana olen omasta mielestäni ollut komeimmillani. Siis paino siinä 80-85 kg:n tietämillä. Siinä painossa ei oikein lihaksia kyllä ollut, mutta oli silti terveen näköinen. 90+ kg:n painossa alkoi näyttää siltä, että voisi laittaa ruutupaidan päälle ja lähteä hakkaamaan halkoja ihan niin kuin se kuuluisi asiaan, mutta vasta sadan kilon kohdalla alkoi näyttää "mieheltä".