Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tottua laihaan mieheen?

Vierailija
05.10.2014 |

Olen yleensä seurustellut hyvin isokokoisten miesten kanssa. Siis sellaisten miehekkään kokoisten. On ollut lihaksia ja vähän sitä kaljamahaakin. Mutta nyt olen ihastunut mieheen, joka on sellainen todella hoikka ja jotenkin pienikokoinen. Pitkä hän kyllä on, mutta muuten sellainen "siro". Miehen koko ei sinänsä haittaa minua, mutta jotenkin tuntuu oudolta olla itse se isompi puoli. En ole ylipainoinen tai mitään, mutta tokihan olen laihaa miestä tietyllä tavalla isompi, kun sitä naisellista rasvaa kuitenkin on. Jotenkin pelkään, että rikon miehen sängyssä jos menen hänen päälleen. Myös laihan miehen halaaminen tuntuu oudolta, kun on tottunut halaamaan sellaista rotevaa miestä.

Oletteko te muut rotevien miesten kanssa seurustelleet enää tottuneet sellaiseen miehen siroon kroppaan? Miten hyväksytte sen, että mies on pienempi kuin te vaikka yleensä ajatellaan, että mies on isompi kuin nainen, koska naisethan niitä pieniä ovat.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta kyllä laihakin mies on miehekkään kokoinen. Oma laiha mieheni on ainoa joka on koskaan saanut minut tuntemaan itseni naiselliseksi. Ennen seurustelin juuri totesin miesten kanssa

Vierailija
22/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää laihoista miehistä. Ennemmin ylipainoinen kuin laiha. Tosin eipä niille geeneille mitään voi, mun veljelle laihuus on aina ollut ongelma vaikka pitkä 185 cm onkin. Oikeastaan vasta nyt lähempänä neljääkymppiä alkaa olla normaalipainoinen, ja on aina syönyt tosi paljon, tyyliin pizza ja sipsipussi illassa, normiruuan päälle. Teininä oli tooosi laiha ja kärsi siitä kovasti. Eli eipä sitä itselleen mitään voi, ei syöminenkään välttämättä auta ainakaan miehillä, naisille rasvaa tuntuu kertyvän huomattavasti helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän pinnallisia jotkut vastaukset tässä ketjussa.

Vierailija
24/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:48"]En tykkää laihoista miehistä. Ennemmin ylipainoinen kuin laiha. Tosin eipä niille geeneille mitään voi, mun veljelle laihuus on aina ollut ongelma vaikka pitkä 185 cm onkin. Oikeastaan vasta nyt lähempänä neljääkymppiä alkaa olla normaalipainoinen, ja on aina syönyt tosi paljon, tyyliin pizza ja sipsipussi illassa, normiruuan päälle. Teininä oli tooosi laiha ja kärsi siitä kovasti. Eli eipä sitä itselleen mitään voi, ei syöminenkään välttämättä auta ainakaan miehillä, naisille rasvaa tuntuu kertyvän huomattavasti helpommin.
[/quote]

Eevoluution seurausta. Lihava pärjää helpommin ruoattoman kausien yli. Naisten on pitänyt pitää lapset elossa ja olevalla pulskempia jää ruokaa lapselle enemmän

Vierailija
25/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin yli 120 kiloa kun menimme naimisiin melko isokokoisen naisen kanssa 185 senttimetriä ja nuorena aktiivinen koripalloilija. Urheilijan ruokahalu oli kai säilynyt vaikka ura oli ohi.
Sitten sairastuin ja laihduin pahimmillaan alle 80 kokoiseksi, ja kun olin yli 190 senttinen niin voisi sanoa että olin melko laiha. Vaimo ei oikein voinut sopeutua että oli minua suurempi. Nyt onkin siis exä.

Vierailija
26/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:46"]

Anteeksi vain mutta kyllä laihakin mies on miehekkään kokoinen. Oma laiha mieheni on ainoa joka on koskaan saanut minut tuntemaan itseni naiselliseksi. [/quote]

Ei millään pahalla laihoille ja pienikokoisille miehille, mutta mitä tarkoittaa, että on miehekkään kokoinen? Siis onhan toki laihoja miehiä, jotka ovat muuten kookkaita, mutta on myös miehiä, jotka ovat ihan yhtä pienikokoisia kuin siro ja pienikokoinen nainen.

Minulla on vaikeuksia kuvitella suhdetta itseäni siromman ja pienemmän miehen kanssa, mutta mikä ettei, jos mies olisi muuten miehekäs. Tuollaisia "pikkuisia" miehiä voi kohdata erityisesti ulkomailla, vaikka aasiassa. Suomalaiset miehet sen sijaan voivat olla jotenkin feminiinisiä vaikka olisivat kuinka isokokoisia ja se on itselleni ongelma enemmän kuin koko. 

Muuten huvittava keskustelu. Tuollaiset "epäkelvot" tunteet ja ajatukset ovat kuitenkin todellisuutta eikä niitä tarvitse vaientaa, vaikka varmaan harmittavatkin jotakuta. Epäilen, että jos toisen fysiikka tökkii jollain tavalla, ei suhde pidemmän päälle tule toimimaan. On niin monia muitakin asioita, jotka voivat tökkiä, niin miksei se, että toinen tuntuu liian isolta tai pieneltä, lihavalta tai laihalta. 

Vierailija
27/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä ei halua läskiä naista, miksi naisten tulisi haluta laiha mies?

Vierailija
28/87 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:22"]

Valtaosa miehistä ei halua läskiä naista, miksi naisten tulisi haluta laiha mies?

[/quote]Jotta jokaisesta uudesta naissukupolvesta ei tulis entistä läskisempi :)

Vierailija
29/87 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ja useimmilla tän ketjun naisilla on surkea itsetunto. Kannattaisi aloittaa laittamalla se kuntoon, jollei muuten onnistu, niin laihduttamalla itse. Läski nainen joka hakee läskiä miestä itsetuntoaan suojellakseen on vain luovuttaja. Haloo, kootkaa ittenne!

Vierailija
30/87 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

04.10.2015 klo 18:22

Jotta jokaisesta uudesta naissukupolvesta ei tulis entistä läskisempi :)

Niin, tuota voisi naiset miettiä. Voiditteko hommata itsetuntonne ITSE, eikä miehen koon ja jopa läskien kautta. Laihduta saatana jos olet miestä isompi!

Vierailija
31/87 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä lihavuudesta muka oikein on?

Haittapuolia ainakin on:

-Jäät pettävät herkemmin alta. Mahdolliset erilaiset heikentyneet rakenteetkin särkyvät herkemmin lihavamman ja painavamman henkilön alta kuin laihan henkilön alta.

-Suurempi sairauksien riski.

-Lisää mahdollisen auton polttoaineen kulutusta, samalla heikentää hieman auton suorituskykyä. Lihava henkilöt aiheuttavat turhaa ylimääräistä rasitusta erilaisille muillekin koneille kuin autoille, kuten esimerkiksi hisseille, liukuportaille.

.-Ei mahdu läpi pienemmistä/ohuemmista raoista. Esimerkisi puoliksi auki jumittuneen hissin ovet, sekä lukuisia muitakin esimerkkejä joita en ala listaamaan.

-Liiallinen lihavuus johtaa siihen että julkisissa paikoissa henkilö tarvitse itselleen enemmän tilaa.

-Tarvitsee suurempia/väljempiä vaatteita.

-Hidastaa henkilön toimintakykyä esim. vaaran uhatessa hidastaa lihavan henkilön juoksemisen nopeutta.

Syömisellä itsensä oman lihavuutensa aiheuttaneet ihmiset eivät ilmeisesti lainkaan tajua  tai eivät edes halua ymmärtää että he asettavat liiallisella lihavuudella erityisesti itsensä  ja joissakin tapauksissa(julkisissa paikoissa) muillekin ihmisille entistä suuremman hengenvaaran.

32/87 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut minäkin laihaan mieheen. Ollaan oltu kavereita pari vuotta, ja ains välillä olen tuntenut pientä ihastusta häntä kohtaan. Hänkin käyttäytyy kuin olisi ihastunut minuun, vaikka olikin parisuhteessa. Nyt hän on eronnut ja tilanne on siten muuttunut.

Mutta se laihuus. Mies on siis tosi laiha, painaa varmaan 55-60kg ja on ehkä 175? cm pitkä. Muutenkin sellainen kapea ja siro. Pienet kasvot jne. Itse olen normaalipainoinen mutta jotenkin silti ahdistaa. Olen myös tottunut isompiin miehiin ja se miehissä viehättää, että ovat sellaisia isoja ja vahvan oloisia.

Vierailija
33/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää kuinka pinnallisia naiset ovat ja vielä yläpeukkua satelee! Miehille satelisi sikakommentteja on sanoisi ettei voi hyväksyä pyöreää naista vaan piti lopettaa suhde.

Toiseksi, mies ei mitään voi lyhyydelle ja hoikkuudelle. Lihavuudelle voi kyllä tehdä jotaina.

Vierailija
34/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulee kylmä kun nään laihan miehen enkä tiedä miten voin koskettaa häntä. Kylkiluut jos paistaa niin on tosi turn off! Laihat miehet ovat monesti myös epäsuhtaisia, pää ja jalat näyttää isolta muuhun vartaloon verrattuna. Lantiokin on monesti korostunut, naisellinen perse, yäk.

Tykkään reilun kokoisista miehistä. 

Vierailija
35/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana ja rakastan häntä koko sydämestäni. Olkoon laiha.

Vierailija
36/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää kuinka pinnallisia naiset ovat ja vielä yläpeukkua satelee! Miehille satelisi sikakommentteja on sanoisi ettei voi hyväksyä pyöreää naista vaan piti lopettaa suhde.

Toiseksi, mies ei mitään voi lyhyydelle ja hoikkuudelle. Lihavuudelle voi kyllä tehdä jotaina.

Mä itse luulen et samat ihmiset on sitä mieltä et miehen ei tarvi katsella pyöreämpää naista. Tai toivon niin. Muuten on aika kaksinaismoralisitista touhua...

Vierailija
37/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
38/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa vaatia ihan vapaasti että nainen on alle 60kg, alle 160cm, 20-30v korkeakoulutettu, pitkätukkainen neitsyt, kaunis ja lapseton, osalle kelpaa vain aasialainen jne...

Joten kyllä, minäkin naisena saan vaatia ihan mitä sielu sietää, kellään ei ole mitään oikeutta sanoa mitä mä saan tai en saa vaatia.

En ole koskaan pitänyt laihoja miehiä puoleensavetävinä. Varsinkin jos on pieni ja laiha (esim. aasialaismies) niin suorastaan inhottaa, minustanäyttää ihan lapselle ja sattuneesta syystä en ole kiinnostunut panemaan lapsia. Kyllä miehessä pitää olla mitä puristella. Laiha mies ei paljoa yöllä vieressä lämmitä.

Oma mieheni oli suunnilleen 90kg/185cm kun hänet tapasin. Olen onneksi saanut häntä hiukan tukevoitettua ja nykyään hänellä on seksikäs pömppämaha 😍 Käymme yhdessä salilla eli onneksi lihastakin tullut.

En nyt häntä samantien jättäisi jos laihtuisi esim. sairauden takia mutta surisin kyllä ja yrittäisin lihottaa takaisin :)

Vierailija
39/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli entuudestaan kokemuksia vain lihaksikkaista ja harteikkaista miehistä. Treenaan itsekin paljon ja olen jonkin verran lihaksikkaampi kuin naiset keskimäärin. Painan 60-65kg.

Sitten erehdyin tapailemaan laihaa miestä..

Omalle kohdalle pahimmat turnoff hetket oli salilla, kun mies ei jaksanut treenata läheskään samoilla painoilla kun minä. Ja toinen hetki oli ruokapöydässä, kun huomasin että mies syö minua vähemmän vaikka yritän itse dieetata :D Ja kolmas tietenkin halaillessa.. miehellä oli niin pieni syli - ihan kuin olisin naispuolista kaveria halaillut.

Loppui lyhyeen tämä tapailu.

Vierailija
40/87 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset EIVÄT saisi olla pinnallisia? Luuletteko että olemme jotain pyhiä neitsyt Marioita joille kaikki maalliset asiat on ihan yhdentekeviä?

Naisilla tuntuu olevan todella tiukasti "oma tyyppi", siitä ei hirveästi poiketa. Itselläni on esim. nämä enkä koe itseäni edes nirsoksi vaan "keskitasoa".

- siniset tai vihreät silmät

- vaalea iho

- vaaleahkot hiukset, ei mustia kiharoita/karvoja

- oltava parta

- ei saa olla laiha, mielellään lihasta, on roteva

- minimipituus 180cm

- miinusta jos ei ole tatuointeja

- ei lävistyksiä

- kiltin näköinen

- joko lyhyt siisti hiusmalli esim. siili tai pitkät paksut hiukset. Ei "luihulettiä" eikä saa olla värjätyt hiukset.

Koen että mulle kelpaa ihan perusjamppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä