Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole mieheni suurin rakkaus ja se sattuu

Vierailija
31.08.2021 |

Miehellä takana kipeä ero ja antanut ymmärtää että kyseessä oli elämänsä suurin rakkaus, joka päättyi naisen aloitteesta. Hän rakastaa minua, mutta on rakastanut jotakin paljon enemmän kuin minua. Se sattuu. Kannattaako jatkaa tälläisessä suhteessa edes?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen.

Vierailija
2/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan yleistä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jatkaisi.

Vierailija
4/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaista teillä on yhdessä.

Jos rakastatte toisianne ja teillä on hyvä olla yhdessä niin mikä ettei.

Jos mies taas elää menneisyydessä ja haikailee exänsä perään, niin menkööt.

Vierailija
5/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi voittaa.

Vierailija
6/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Häntä rakastin paljon, sua rakastan joskus enemmän🎶”

Vierailija
7/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden kokemuksella, ei. Tietty jos äijäsi suostuu terapiaan ja saa aivoratansa käännettyä, epäilen kyllä, josko sittenkään. EMDR toimii nopeasti jos on toimiakseen, turha roikkua löysässä hirressä vuosia. Sen aikaa olisi ehkä hyvä olla erillään, hyväksi molemmille.

Vierailija
8/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista

Vierailija
9/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu vähän siitä onko mies oikeasti sanonut noin vai onko tuo vain mustasukkaista tulkintaasi. Tosin kummassakaan tapauksessa onnellisen lopun todennäköisyys ei ole kaksinen.

Vierailija
10/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi yhdessä ja sanoisin miehelle, että tekee itselleen ja seuraavalle naiselle palveluksen ja jättää kertomatta, että elämänsä suurin rakkaus oli nainen A.

Vierailija
11/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuossa käy joko niin että ole ikuinen kakkonen, tai sitten ajan myötä sinusta tulee ykkönen. Tulevaa ei vaan voi ennustaa, joten joko otat riskin tai sitten et.

Vierailija
12/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on taas miesten vika. Ei yllätä tämä syytös.

Vierailija
13/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies kerran ja anna itkeä perään ennenkuin suostut taas seukkaamaan, niin susta tulee se uusi elämän rakkaus.

Vierailija
14/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletko hänelle vain mälliämpäri, jota naidessa hän ajattelee ainoata tosirakkauttaan eli exäänsä? Ymmärsinkö ihan väärin?

Vierailija
15/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista

Vierailija
16/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi tuollaseen suhteeseen. Se ei ole päässyt exästään yli. Voi olla, että hän ei tule kenenkään kanssa yltämään samaan, kun exänsä. Voin kertoa naisena, että minulla on ollut mies, joista olen välittänyt myös eron jälkeen. Ja miehiä, joista en pätkääkään. Harvassa on ne, joiden kanssa tulee se Me tunne.

Vierailija
17/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulin tuttavalta, että mieheni inhoaa minun ulkomuotoani. Oli kertonut miesten illassa, että inhottaa intiimi kanssakäyminen kanssani. Ihmettelen, että miksi edes suostui avioon kanssani? En ole lihonut, enkä muuttunut siitä, kun avioon menimme. Enkä ole rikas, vaan keskituloinen nainen.

Vierailija
18/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita on noi rakkausasiat. Järki on hyvä pitää myös mukana.

Vierailija
19/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuoden kokemuksella, ei. Tietty jos äijäsi suostuu terapiaan ja saa aivoratansa käännettyä, epäilen kyllä, josko sittenkään. EMDR toimii nopeasti jos on toimiakseen, turha roikkua löysässä hirressä vuosia. Sen aikaa olisi ehkä hyvä olla erillään, hyväksi molemmille.

Ei rakkaus ole trauma. Eikä terapialla voi tuottaa rakkausromaanien prinssejä. "Nyt menet terapiaan ja liikuttelet silmiäsi terapeutin ohjeiden mukaan kunnes rakastat minua riittävästi. Kerron sitten, kun saat lopettaa."

Vierailija
20/117 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on moni miestuttu sanonut naisystävästään, että tämä ei ole mikään suuri rakkaus. Itse asiassa minä olin näistä miehistä yhdelle se suuri rakkaus, mutta en lämmennyt. Avioon nuo miehet kuitenkin menivät naistensa kanssa ja taitavat olla yhdessä edelleen. Sellaista elämä on.