En ole mieheni suurin rakkaus ja se sattuu
Miehellä takana kipeä ero ja antanut ymmärtää että kyseessä oli elämänsä suurin rakkaus, joka päättyi naisen aloitteesta. Hän rakastaa minua, mutta on rakastanut jotakin paljon enemmän kuin minua. Se sattuu. Kannattaako jatkaa tälläisessä suhteessa edes?
Kommentit (117)
En jatkaisi, haluan olla ykkönen tai en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jätä mies kerran ja anna itkeä perään ennenkuin suostut taas seukkaamaan, niin susta tulee se uusi elämän rakkaus.
Alapeukut? Näinhän se on. Eri
No ei ole monellakaan se elämän rakkaus jonka kanssa on esim. perustettu perhe. Näin on tuttavallani, valitsi vain ensimmäisen miehen joka kiinnostui ja halusi myös lapsia.
Hyvin harva elää elänänsä suuren rakkautensa kanssa. Se suurin rakkaus on suurin siksi, ettei se hiipunut tai muuttunut kaveruudeksi. Aviomieheni ei ole suurin rakkauteni. Sen sijaan hän on tärkein rakkauteni ja paras kumppanini. Se on paljon enemmän, sillä se huumaava suuri rakkaus ei kestä arkea.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on taas miesten vika. Ei yllätä tämä syytös.
Niin no, yleensä miehet tuppaa ryssimään suhteet, joten...
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulin tuttavalta, että mieheni inhoaa minun ulkomuotoani. Oli kertonut miesten illassa, että inhottaa intiimi kanssakäyminen kanssani. Ihmettelen, että miksi edes suostui avioon kanssani? En ole lihonut, enkä muuttunut siitä, kun avioon menimme. Enkä ole rikas, vaan keskituloinen nainen.
Mitvit.. Puhuuko miehet tuollaista? Ja joku kertoo vielä😯
Kyllähän mieskin ansaitsee uuden rakkauden! Tyhmä vaan kun meni ap:lle sanomaan miten tuntee.
Minun suurin rakkaus asuu toisella puolen maapalloa. Se vaan ei ollut mitenkään mahdollista, että rakkaus olisi voinut jatkua. Minulla on nyt puolisoni jota rakastan kyllä. Mutta samalla tavalla kuin tosirakkauttani.. ei ole mahdollista. Tosirakkaus oli sielun kumppanini. Ero tapahtui olosuhteiden pakosta ja ei siitä vaan pääse yli. Eikä tarvitsekaan.
Joten tärkeintä on nyt, että mies rakastaa sinua ap nyt. Jos ei sinun naamaan asiaa mitenkään hiero , ei puolison menneisyyttä tarvitse miettiä.
Meillä jokaisella on menneisyytemme. En itse ainakaan pidä ajatuksesta että minua vaikuttaisiin ja pidettäisiin huonona kumppanina vain siksi, että olen rakastanut toista enemmän.
Kaksi suurinta rakkauttani petti ja suhteet siihen kaatui. En usko rakastavani ikinä ketään enää. Tällaista on monen miehen taustalla, joista täällä höpistään sitten mitä erinäisimmillä nimityksillä. Hauskaa voi pitää, itseäni en tosissaan peliin enää laita.
Kuka keksi rakkauden?
T. Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulin tuttavalta, että mieheni inhoaa minun ulkomuotoani. Oli kertonut miesten illassa, että inhottaa intiimi kanssakäyminen kanssani. Ihmettelen, että miksi edes suostui avioon kanssani? En ole lihonut, enkä muuttunut siitä, kun avioon menimme. Enkä ole rikas, vaan keskituloinen nainen.
Voisiko miehesi olla vaikka hieman bi-curious tai vaikka jopa enemmän miehiin päin lähtökohtaisesti , mikä vaikuttaa asiaan? Jos ei ole tajunnut olevansa bi.
Harrastakaa seksiä essoissa, siin kuulemma bondaa hyvin!
Suurin rakkaus on aina se tavoittamaton: jota ei saanut, joka jäi kesken. Arkirakkaus on latteampaa, mutta se kestää. Arvostakaa sitä!
Vierailija kirjoitti:
”Häntä rakastin paljon, sua rakastan joskus enemmän🎶”
"...ole mulle vähän aikaa hän."
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaus ole trauma. Eikä terapialla voi tuottaa rakkausromaanien prinssejä. "Nyt menet terapiaan ja liikuttelet silmiäsi terapeutin ohjeiden mukaan kunnes rakastat minua riittävästi. Kerron sitten, kun saat lopettaa."
Särkynyt sydän, menetetty rakkaus. Jos on tahtotila pärjätä nykyisessä suhteessa, sitä surua voi ja pitää käsitellä. Jos taas on "rakkaus" niin ap, pakkaa laukkusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla bi ja lämmittelee jotain miestä.
Olisi hauskaa kerrankin olla jollekin joku eikä vain se kurainen b-vaihtoehto mitä yritetään pelata kun muitakaan ei ole.
Sen vuoksi sanoisin että juokse ap juokse.
Mies voi sanoa että rakastaa sinua mutta silti sen mielessä on se ex, aina
Jaahas.. No joo. Eipä tuollaista ole kiva kuulla.
Tosin tuo: "jätä se niin sinusta tulee suurin rakkaus" saattaisi jopa toimia..
🤔😀🙂Jos mies siis itkee oikeasti jotain mitä ei koskaan ollutkaan.
Oman exän "elämän rakkaus" oli varattu nainen ja ne salaiset hetket.. Huoh. Yritin kyllä selittää, ettei voi oikein verrata salaisia hetkiä normaaliin avoimeen yhdessä oloon/arkeen.
En kyllä tajua, miksi sellaista katsoin.
Tsemppiä ap, voihan se siitä muuttua.