Auttaisitteko tuttavaanne , joka joutuisi asunnottomaksi parisuhdeongelman takia?
Kommentit (27)
Tarjoaisin yösijan, mutta vain sillä ehdolla, että hän ei kerro puolisolleen, että on minun luona. En halua väkivaltaista miestä ovelleni riehumaan. Jos mies ilmaantuu ovelle, sitten saa rouvakin lähteä.
🇺🇦🇮🇱
En todellakaan. asukoon hotellissa.
ei oo avuttomia ihmisiä lähipiirissä
Nuorempana autoin muutaman kerran hyvin lyhytaikaisesti. Nyt en halua ketään nurkkiini yöksi. On onneksi sen verran pieni asunto, että tuskin kukaan kysyisikään.
En auttaisi. Jos tuon takia joutuu taivasalle, meinaa että on sössinyt asiansa jo sitä ennen. Sählääjät osaavat vain kupata toisilta. Menkööt mihinkä päätyykin.
Kaffebulla kirjoitti:
Tarjoaisin yösijan, mutta vain sillä ehdolla, että hän ei kerro puolisolleen, että on minun luona. En halua väkivaltaista miestä ovelleni riehumaan. Jos mies ilmaantuu ovelle, sitten saa rouvakin lähteä.
Lukiko aloituksessa jokin sukupuoli? Sulla tuntuu olevan ennakkoluuloja enemmänkin ihmisiä kohtaan.
Autan, jos ei tuttava ei yritä hukuttaa huoliaan päihteisiin eikä ole odotettavissa, että toinen osapuoli tulee oven taakse häiriköimään.
Riippuu millainen parisuhdeongelma on kyseessä. Jos kyseessä on väkivalta, joku turvallisempi paikka olisi parempi.
Miten parisuhdeongelmat aiheuttaa kodittomuutta? Ei tule mieleen kuin väkivalta. Jos erotaan niin molemmat hankkivat oman kämpän. Mutta kyllä meille saa vierashuoneessa yöpyä pari viikkoa tarvittaessa.
Jos rahaa on, niin kyllä. Auttaako hänen äiti, miksi ei? Muu suku? Asunto on hyvä etsiä yhdessä, hänen toivomalta alueelta.
Kaffebulla kirjoitti:
Ja heti oletit, että se on nainen joka lentää ulos. Sä olet kyllä uskomaton pösilö.
kaverin paskat valinnat eivät ole minun ongelmiani. kestäköön valintojensa seuraukset.
En ainakaan auttaisi naista, joka itse valitsee jännämiehiä.
Joo sanoin kaverile, että voi tulla tuohon sohvalle nukkumaan joksikin aikaa. Tosin sitten yksi toinen kaveri, jolla on isompi asuto, majoittikin hänet.
Ei ole tarvinnut auttaa. Lähteneet vaimot ovat aina löytäneet asunnot, kun mies on maksanut vaimon osuuden asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ja heti oletit, että se on nainen joka lentää ulos. Sä olet kyllä uskomaton pösilö.
Oon pannut merkille, että kaffebullalla voi olla jokin kehitysviivästymä hänen kommenteistaan päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Miten parisuhdeongelmat aiheuttaa kodittomuutta? Ei tule mieleen kuin väkivalta. Jos erotaan niin molemmat hankkivat oman kämpän. Mutta kyllä meille saa vierashuoneessa yöpyä pari viikkoa tarvittaessa.
Tarvii väliaikaisen asunnon ennen kuin muuttaa omaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
ei oo avuttomia ihmisiä lähipiirissä
No sitähän tässä ei kysytty että onko sinulla sellaisia lähipiirissä, vaan kysyttiin että auttaisitko jos olisi.
En auttaisi.
Itse on pitänyt pärjätä aina ja tehdä töitä jokaisen asian eteen. Olen ansainnut omat tilani ja oman rauhani.
Kyllä auttaisin. Minulla on iso talo