Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole mieheni suurin rakkaus ja se sattuu

Vierailija
31.08.2021 |

Miehellä takana kipeä ero ja antanut ymmärtää että kyseessä oli elämänsä suurin rakkaus, joka päättyi naisen aloitteesta. Hän rakastaa minua, mutta on rakastanut jotakin paljon enemmän kuin minua. Se sattuu. Kannattaako jatkaa tälläisessä suhteessa edes?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin mieheni, tunne oli erilainen kuin aiemmissa repivissä suhteissa. Hänen kanssaan oli helppo olla, ei tarvinnut jännittää tai arvuutella. Heti alusta oli helppo puhua kaikesta. Seksi oli alussa vähän kömpelöä, mutta muuttui ensimmäisen vuoden jälkeen nautinnolliseksi. Tiedän, että tämä ei ole tarina "suuresta rakkaudesta" Hollywood-tyyliin, mutta tämän miehen kanssa haluan elää elämääni. Tiedän, että jotkut kaipaavat draamaa, ylilyöviä tunteita, riitoja, eroja, yhteenpalaamisia. Ja eksien perään haikailua.

Mulla ihan sama tarina. En ymmärrä miksi kaltaisiamme halutaan aina vähän painaa, että ei ole oikeaa rakkautta eikä riittäviä tunteita. jännä vain että tässä sitä kymmenennettä vuotta soudetaan samaa venettä sillä välin kun muut on pettäneet jättäneet ja raunioituneet. Minulle tämä nimen omaan on se suuri rakkaustarina, pohjana vain ei ole hömppä, vaan kunnioitus ja arvostus.

Teillä on vähän kummallinen käsitys suuresta rakkaudesta. Suuri romanttinen rakkaus on juurikin tuota mitä kuvaatte, että toisen kanssa on alusta asti hyvä olla, yhdessä on mukavaa ja upeaa vain olla toisen kanssa. Ei teitä kukaan mihinkään alas paina. Kuvaamanne rakkaus on juurikin sitä mistä kaikki haaveilevat, ei mitkään riidat ja erot ja pettämiset.

Kyllä meillä on ihan meille sopiva käsitys suuresta rakkaudesta, eikä mitenkään kummallinen. 

Vierailija
102/117 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
104/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa (80 - 90%) miehistä tyytyy kun ei sitä ihannenaista saa. Tuleeko tämä joillekin naisille yllätyksenä?

Vierailija
105/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulin tuttavalta, että mieheni inhoaa minun ulkomuotoani. Oli kertonut miesten illassa, että inhottaa intiimi kanssakäyminen kanssani. Ihmettelen, että miksi edes suostui avioon kanssani? En ole lihonut, enkä muuttunut siitä, kun avioon menimme. Enkä ole rikas, vaan keskituloinen nainen.

Jätä se sika. Tai tuttava.

Vierailija
106/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva elää elänänsä suuren rakkautensa kanssa. Se suurin rakkaus on suurin siksi, ettei se hiipunut tai muuttunut kaveruudeksi. Aviomieheni ei ole suurin rakkauteni. Sen sijaan hän on tärkein rakkauteni ja paras kumppanini. Se on paljon enemmän, sillä se huumaava suuri rakkaus ei kestä arkea.

Tapasin vähän aikaa sitten suuren rakkauteni 30 vuoden takaa. Ymmärsin, että en kestäisi häntä enää tänä päivänä, ja miten onnekas olen, kun minulla on nyt ihana mieheni.

Hän oli suuri rakkaus, koska olimme nuoria, ja hän oli ensimmäinen, jonka kanssa luulin olevani aina. Siksi myös suru oli valtava, kun se loppui. Tärkein rakkauteni oli seuraava, koska hänen kanssa sain lapseni. Mutta hänelle en halua enää ikinä puhua mitään. Paras kumppanini ja paras rakkauteni on nyt, kypsänä ihmisenä.

Vierailija
107/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaalimaailma kirjoitti:

Valtaosa (80 - 90%) miehistä tyytyy kun ei sitä ihannenaista saa. Tuleeko tämä joillekin naisille yllätyksenä?

Tästä syystä miestä ei kannatakaan ottaa nurkissaan pyörimään.

Vierailija
108/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reaalimaailma kirjoitti:

Tästä syystä miestä ei kannatakaan ottaa nurkissaan pyörimään.

Joo ei mitään järkeä. Fwb-suhteita komeiden pelimiesten kanssa ja turvaverkkojen rakentaminen muiden naisten kanssa sitten kun on aika hankkia lapsia hedelmöityshoitojen avulla tai fwb-spermalla.

Vierailija
109/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaalimaailma kirjoitti:

Linkki tähän tilastoon, kiitos? Oliko minkä maalainen tutkimus?

Vierailija
110/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä olenko mä mieheni suurin rakkaus. En uskalla edes kysyä, kun meillä on on ollut hankalaa välillä. Mutta onko hänkään se suuri rakkaus?

Vierailija
111/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Häntä rakastin paljon, sua rakastan joskus enemmän🎶”

" mutta ole mulle vähän aikaa hän"

-Juice Leskinen-

Vierailija
112/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6792 kirjoitti:

Todella surullista, että koulutettu henkilö toimii kuten harri mukta Tampereella. Hän oli elämäni rakkaus.

https://beatrizgrimaldiandmakingwomenhomeless.blogspot.com/2021/07/harr…

https://beatrizgrimaldiandmakingwomenhomeless.blogspot.com/2021/06/harr…

Onko tuo ihan laillista parjata ihmistä nimellä netissä?

Vierailija
114/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asia on aika selvä. Jos suhteenne on hyvä ja hän rakastaa sinua enemmän NYT kun eksäänsä NYT, en näkisi asiaa isona ongelmana. Jos taas hieroo eksäänsä naamaasi niin eihän se ole ok.

Vierailija
115/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaalimaailma kirjoitti:

Ihmisen tyytyväisyyden edellytys on että hän kykenee tyytymään siihen mitä saa ilman että tuntee olonsa onnettomaksi. Ihan muutamaa superrikasta lukuunottamatta jokainen meistä joutuu tyytymään vähän halvempaan asuntoon, autoon, kesämökkiin, lomahotelliin jne. kuin haluaisi.

Koko elämämme on sitä että tyydymme siihen mikä on meille mahdollista. Kypsät ihmiset kykenevät olemaan siitä huolimatta oikein onnellisia.

Vierailija
116/117 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
117/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän