Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpähoidoista kieltäytynyt Jani Kokki voi mainiosti

Vierailija
04.10.2014 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2014070318458429_vi.shtml

Ai että tekee ihmisten hyvää tajuta että aina ei ole oma napa ja "ainahan näitä on käytetty"-hoidot parasta kaikille. Tuomitseminen Kokinkin kohdalla oli sairainta mitä tiedän.
Ps, kannattaa googlettaa "miksi syöpää ei saa parantaa" ...

Kommentit (308)

Vierailija
221/308 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 07:52"]

Nykyiset hoidotkin on kyllä aika hurjia ja aiheuttavat itsessään syöpää. Itse en varmaan uskaltaisi jättää hoitoja välistä, mutta toisaalta ymmärrän niitä, jotka jättävät. Pitkä elämä ei välttämättä ole mikääm itseisarvo, laadukas elämä voi olla. Näistä asioista voi ajatella niin monella tavalla.

[/quote]

Kiinnostaisi tietää lisää tuosta väitteestäsi syöpähoidot aiheuttaa lisää syöpää. Mistä saisin lisätietoa? Syöpähoitoja läpikäyvän vaimona olen kiinnostunut kaikesta syöpään ja hoitoihin liittyvästä tiedosta.

[/quote]

Ja voimia teille taistoon. ♥

Vierailija
222/308 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/308 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 07:52"] Nykyiset hoidotkin on kyllä aika hurjia ja aiheuttavat itsessään syöpää. Itse en varmaan uskaltaisi jättää hoitoja välistä, mutta toisaalta ymmärrän niitä, jotka jättävät. Pitkä elämä ei välttämättä ole mikääm itseisarvo, laadukas elämä voi olla. Näistä asioista voi ajatella niin monella tavalla. [/quote]   Kiinnostaisi tietää lisää tuosta väitteestäsi syöpähoidot aiheuttaa lisää syöpää. Mistä saisin lisätietoa? Syöpähoitoja läpikäyvän vaimona olen kiinnostunut kaikesta syöpään ja hoitoihin liittyvästä tiedosta.   [/quote] Kannattaa hakea hakusanalla sekundäärisyöpä. Sieltä pitäisi löytyä infoa.

[/quote]

Kiitos! Kävin lukemassa ja riskit näytti liittyvän sädehoitoihin. Meillä niitä ei käytetä vaan solunsalpaajia. Ylipäänsä olen sitä mieltä että syöpähoidoista kieltäytyminen on valtava riski eikä oma vointi tosiaan kerro yhtään mitään. Mun mies oli täysin terve ja seuraavassa hetkessä häneltä löytyi syöpä. On tälläkin hetkellä todella hyvässä kunnossa vaikka on etäpesäkkeitä. Ei todellakaan ymmärtäisi olevansa sairas jos lääkärit ei niin sanoisi. Sytostaattien sivuvaikutukset tekee olon sairaaksi, ei itse syöpä.

Vierailija
224/308 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
225/308 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
226/308 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
227/308 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptikko

Tämän sivuston otsikon mukaisesti Jani Kokki voi mainiosti. Kuka tietää, miten mainiosti? Vastatkaapa, hörhöt!

Vierailija
228/308 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:24"]Jokaisella on oikeus valita myös riskit. En itsekään menisi syöpäleikkauksiin. Lääkkeitä voisin kokeilla mutta jos ne ei auttaisi niin kuolisin sitten. Ei elämä muutenkaan ole ikuinen. Pitää hyväksyä elämän rajallisuus. Kuolla voi siltikin vaikka kuinka leikattaisiin. [/quote] Et ottaisi leikkausta? Entä jos kasvaimesi olisi täysin operoitavissa? Kieltäytyisitkö silloinkin? En ymmärrä miksi et ottaisi leikkausta mutta olisit valmis ämppäämään itsesi myrkkyjä täyteen syöpälääkkeillä.

[/quote]

Syöpä on aina syöpä. Tietyissä syövissä ennuste on oikein hyvä, varsinkin jos löydetään hyvissä ajoin. Syöpä on kuitenkin suurimmass osassa tapauksista sellainen sairaus, joka ei lähde leikkaamalla. Syöpäsoluja on aina mahdollista jäädä elimistöön. Syöpä on parhaimmillaankin pitkäaikaissairaus.

Vierailija
229/308 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuitenkin hoidettu sädehoidolla että ei ihan luomuna ole hoidettu?

Vierailija
230/308 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:41"]

JOKAISELLA okkoon valinnan vapaus! Itsellä todettiin munasarjasyöpä v-91. Lääkärit antoivat n1/2 v elinaikaa ilman hoitoja ja n5v hoidoilla. EN mennyt hoitoihin ja elän yhä. Munasarjasyövästä ei jälkeäkään. HUOM! Siitä on nyt siis jo 23vuotta. Minua oli 5 lääkäriä "puhumassa ympäri", mutta en mennyt koska uskoin Jumalan parantavan minut jos minun oli tarkoitus elää. Yksi neurologi (jolla migreenini vuoksi kävin) totesikin, että lääkityskin onn jokatapauksessa uskon asia :"Voimme antaa lääkkeet ja hoidot, mutta emme voi parantaa. Ellet usko hoitoihin niin ne ovat turhia."  Jälkeenpäin moni lääkäri on sanonut että tein VIISAAN ratkaisun! Niin ja sekä tuttuni että myös tätini kuolivat munasarjasyöpään vaikka ottivat kaikki hoidot mitä ikinä saatavilla oli. 

EN tuomitse ketäänn joka hoidot ottaa, uskon että lääkäritkin on Jumalan lahja, mutta antakaa ihmisten valita itse älkääkä tuomitko!

[/quote] Nimenomaan juuri näin, antakaa ihmisten itse päättää, mitä se teiltä muilta on pois? Esim tuo henkilö teki järkevän päätöksen, ei ottanut raskaita hoitoja (munasarjasyövän hoito nimittäin ON todella raskasta) ja hän on yhä hengissä. Joten miksi ne hoidot olisi pitänyt ottaa? Samoin Kokki itse päättäköön mitä tekee ja mitä ei.

Vierailija
231/308 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
232/308 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan parantunut!!! Se on leikattu heinäkuussa 2015.

Vierailija
233/308 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, syöpäasiantuntijoina esiintyneet M. Aitolehti, ruualla parantaja Erkki Palviainen, omiin tuntemuksiin luottava Jani Kokki, missit, hunksit ym. muu Jani Kokkia vaihtoehtohoitoihi innostanut porukka! Miten Jani Kokilla menee? Kolkuttaako omatunto? Tunnetto olevanne vastuussa vääristä neuvoista?

Vierailija
234/308 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on järjettömän paljon turhaa pörinää. Oikea kysymys on, miten Janin tauti etenee. Kuka tietää OIKEAN vastauksen?

Vierailija
235/308 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janihan näyttää ihan terveeltä noissa instakuvissaan.

Vierailija
236/308 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ruokasoodaa on käytetty ja käytetään johonkin ei merkitse muuta kuin että kyllä hörhöjä riittää. Mutta palstan kysymys on, miten Jani Kokki jaksaa? Kuka tietää?

Vierailija
237/308 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseloa ilmeisesti...

Vierailija
238/308 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Kokki on meuhkannut vuosia niin paljon lehdistössä, että hänen tulisi antaa elämässään edes yksi tosi ja rehellinen haastattelu - vaikkapa Iltasanomiin tai Iltalehteen. Mikäli hänessä on siihen miestä - tuskin on. Saataisiin rehellinen loppu tälle Internetissä meuhkaamiselle. Kaikki riippuu Jani Kokin julkisesta kannan424otosta.

Vierailija
239/308 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti oli tyyräämässä alusta saakka Jani Kokkia hautaan, kun typerillä neuvoillaan esti tältä parantavan hoidon!

Vierailija
240/308 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelupalstan otsikon mukaan Jani Kokki voi mainiosti. Miten mainiosti hän voi ja kuinka hörhöt hoidot ovat häntä auttaneet? Kaksi pysyväisavannetta, rakko, peräsuoli ja umpisuoli poistettu, samoin lantion lihaksia ja leikkaus kesti yhdseksän tuntia. Tämäkö on mainiota?

Entäs te, jotka johdatitte Janin tälle tielle. Jatkatteko toimintaanne?

Ketju on lukittu.