Syöpähoidoista kieltäytynyt Jani Kokki voi mainiosti
http://m.iltalehti.fi/viihde/2014070318458429_vi.shtml
Ai että tekee ihmisten hyvää tajuta että aina ei ole oma napa ja "ainahan näitä on käytetty"-hoidot parasta kaikille. Tuomitseminen Kokinkin kohdalla oli sairainta mitä tiedän.
Ps, kannattaa googlettaa "miksi syöpää ei saa parantaa" ...
Kommentit (308)
Valitettavasti syöpä on niin pitkään oireeton, että kun oireita alkaa tulla, on yleensä jo liian myöhäistä. En usko, että Jani Kokki paranee. Luulen, että syöpä leviää koko ajan ja mies tulee kuolemaan siihen. Mutta saahan kuka vaan kieltäytyä hoidosta. Luulisin, että Kokki on tehnyt asian selväksi itselleen. Jos sinisilmäisesti uskoo parantuvansa rentoutumalla ja syömällä hyvin, sitten olen pahoillani hänen puolestaan.
Tosiasiahan onkin se, että syöpähoidot itsessään tekee sen huonon olon. Niillä vain on tarkoitus saada syövän leviäminen ja kuolema siihen estettyä, siksi ihmiset yleensä valitsee ne, jos vähänkään toivoa on. Kokki tulee todennäköisesti kuolemaan syöpäänsä, kun on antanut sen levitä eikä halua kohdata asiaa. Tuskin mikään hoito enää auttaisikaan. Toivottavasti lähtö on rauhallinen eikä syöpä leviä ensin aivoihin ja aiheuta harhoja.
Nykyiset hoidotkin on kyllä aika hurjia ja aiheuttavat itsessään syöpää. Itse en varmaan uskaltaisi jättää hoitoja välistä, mutta toisaalta ymmärrän niitä, jotka jättävät. Pitkä elämä ei välttämättä ole mikääm itseisarvo, laadukas elämä voi olla. Näistä asioista voi ajatella niin monella tavalla.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 07:52"]
Nykyiset hoidotkin on kyllä aika hurjia ja aiheuttavat itsessään syöpää. Itse en varmaan uskaltaisi jättää hoitoja välistä, mutta toisaalta ymmärrän niitä, jotka jättävät. Pitkä elämä ei välttämättä ole mikääm itseisarvo, laadukas elämä voi olla. Näistä asioista voi ajatella niin monella tavalla.
[/quote]
Kiinnostaisi tietää lisää tuosta väitteestäsi syöpähoidot aiheuttaa lisää syöpää. Mistä saisin lisätietoa? Syöpähoitoja läpikäyvän vaimona olen kiinnostunut kaikesta syöpään ja hoitoihin liittyvästä tiedosta.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 07:52"]
[/quote]
Kiinnostaisi tietää lisää tuosta väitteestäsi syöpähoidot aiheuttaa lisää syöpää. Mistä saisin lisätietoa? Syöpähoitoja läpikäyvän vaimona olen kiinnostunut kaikesta syöpään ja hoitoihin liittyvästä tiedosta.
[/quote]
Kannattaa hakea hakusanalla sekundäärisyöpä. Sieltä pitäisi löytyä infoa.
Syöpä tappaa, mutta syöpähoidot tappavat myös. Britanniassa on käyty oikeutta hoitovirheestä, jossa täysin terveelle miehelle annettiin virheellisen diagnoosin jälkeen vahvoja syöpähoitoja usean kuukauden ajan. Hoidot johtivat miehen kuolemaan. Hänellä ei missään vaiheessa ollut syöpää, mikä paljastui vasta ruumiinavauksessa.
Eikä se oma hyvä olo välttämättä ole mikään merkki paranemisesta. On vain parempi vaihe, jonka jälkeen kroppa yhtäkkiä sanookin itsensä irti ja sitten ollaan pulassa.