Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisen alkoholilogiikka:

Vierailija
15.10.2014 |

Jos juo yhden siiderin, oluen tai lasin viiniä brunssilla tai lounaalla kerran tai kaksi viikossa, olet alkoholisti MUTTA sikspäkki ja baarireissu viikonloppuna on ihan hyväksyttävää ja ok, kun kyseessä on ilta ja viikonloppu.

Jos yötyöläinen juo töiden jälkeen kaljan tai siideein, hän on alkoholisti, koska hän juo sen aamulla.

Jos ruoan yhteydessä juo alkoholia, mutta kello ei ole vielä kuutta illalla, on alkoholisti.

Kummasti suomalaisten logiikalla alkoholistin määrittää aika, jolloin alkoholiannoksen juo eikä suinkaan juotujen annosten määrä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ketää kiinnostaa pitävätkö muut alkoholistina vai ei? Itse olen juonut raskausaikoja lukuun ottamatta viinilasillisen lähes joka päivä, ja varmasti monet pitävät minua sen takia alkoholistina tässä maassa, mutta minulle ainakin ihan sama. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta minun ei tarvitse niistä välittää.

Vierailija
2/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yksi lasillinen alkoholistia tee, ihan sama monelta sen nauttii. Mutta tosiaan yksi lasillinen, ei yksi pullollinen. Siksi sen pullollisen juominen varmasti on monen mielestä enemmän ok illalla, kun töihin ei saa mennä humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:10"]Ei se yksi lasillinen alkoholistia tee, ihan sama monelta sen nauttii. Mutta tosiaan yksi lasillinen, ei yksi pullollinen. Siksi sen pullollisen juominen varmasti on monen mielestä enemmän ok illalla, kun töihin ei saa mennä humalassa.
[/quote]

No mutta kaikki eivät mene töihin aamuisin. Joillekin se illalla juominen ei ole ok, kun työt alkavat.

Vierailija
4/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole muuta alkoholiongelmaa kuin se, että siitä tehdään niin pirun iso numero!

Vierailija
6/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nyt on täysin fucked up alkoholin suhteen muutenkin. Mutta jos se vähän lisää holhoamalla siitä paranisi...