Pullava pitkot liian hyviä.
Taas tuli ostettua. Söin vahingossa puolet kahvin kanssa. Noi on liian hyviä. Keskivartalolihavuus täältä tullaan!
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Se kinuski-karpalo pullava ja voisilmäpitko on niin hyviä. Noita Geisha-leivoksia pitääkin kokeilla.
Vien noita Geusha-leivoksia 89-vuotiaalle mummolleni. Hän aina pyytää tuomaan "ne tissit" 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen suurella vaivalla laihduttanut itseni hoikaksi. Nyt totesin, että näin 50 lähestyvänä posket on laihana kuopalla ja muutenkin ketä kiinnostaa mun pömppövatsa, joten Pullava here I come!
Jotkut eivät liho kasvoista niinkään. Voihan se pömppis olla kiinnostava, jos saa nautintoa myös syömisestä?
Vierailija kirjoitti:
Tekee pahaa kun katsoo noiden ainesosaluetteloa.
Entisenä syömishäiriöisenä tekee pahaa katsoa ainesosaluetteloa kyylääviä neurootikkoja.
Itse tykkään oikeastaan vaan leipomo Truben pitkoista. Niitä tulee ostettua välillä. Minusta ovat kuin kotona tehtyjä, mitä nyt itse leivonnaisista tiedän, kun leipominen ei ole itselle mikään helppo juttu. Siinä mielessä hyvä, kun voi ostaa valmiina.
Hapankorput ovat oma suosikkini. Mieluiten kuivana. Noms!
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään oikeastaan vaan leipomo Truben pitkoista. Niitä tulee ostettua välillä. Minusta ovat kuin kotona tehtyjä, mitä nyt itse leivonnaisista tiedän, kun leipominen ei ole itselle mikään helppo juttu. Siinä mielessä hyvä, kun voi ostaa valmiina.
Kannattaa kuitenkin yrittää tehdä myös itse.
Tuli vielä mieleen, että Riitan Herkulla oli pari vuotta sitten myynnissä vielä sellaisia mansikka sekä mustikkamousse leivoksia. Ainakin muistaakseni kyseessä sen firman tuotteet. Vähän samanlainen kuin tuo Geisha leivos. Kaipaan niitä paljon ja niissä ei ollut liivatettakaan mitä noissa geishoissa on. Ikävää, että aina se tuote häviää kaupoista mistä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vielä mieleen, että Riitan Herkulla oli pari vuotta sitten myynnissä vielä sellaisia mansikka sekä mustikkamousse leivoksia. Ainakin muistaakseni kyseessä sen firman tuotteet. Vähän samanlainen kuin tuo Geisha leivos. Kaipaan niitä paljon ja niissä ei ollut liivatettakaan mitä noissa geishoissa on. Ikävää, että aina se tuote häviää kaupoista mistä pidän.
Kaikesta tulee joku halpa kopio. Sitten tuotteiden kokoa pienennetään ja myydään aiempaa kalleimmalla.
Ne Riitan Herkun pizzat maistuu myös! Niitä voi myös tuunata runsaammiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kinuski-karpalo pullava ja voisilmäpitko on niin hyviä. Noita Geisha-leivoksia pitääkin kokeilla.
Vien noita Geusha-leivoksia 89-vuotiaalle mummolleni. Hän aina pyytää tuomaan "ne tissit" 😂
Niitähän voi syödä samaan tapaan.....
Mutta hei, Wilhelmina-keksit! Miten voi niin yksinkertainen olla myös hyvää? Ei edes useammat täytekeksit vedä vertoja Wiltsuille.
Olen aina ylenkatsonut muovipussissa myytäviä pullia. Sitten mies oli tuonut kotiin voi-pullavan jäännöspätkän ja menin ahneuksissani maistamaan. Voi pojat että on hyvää!!! Perun heti kaikki pahat ajatukseni muovipussipullista.
Vierailija kirjoitti:
Oi ei, jotkut ei ole koskaan saaneet mitään hyvää. Kannattaa matkustaa ja kokeilla, lähes missä tahansa muualla saa paremman makuisia leivonta-/konditoriatuotteita.
Suomessakin sai vielä 80-luvulla, mutta Fazer osti lähes kaikki hyvät leipomit+konditoriat ja sen jälkeen tuhosi myös oman brändinsä/tuotteet. Sukupolvi, joka ei ole elänyt tuota aikaa ei vain ole koskaan maistanut muuta ja tuollainen keskinkertaisuus vaikuttaa joltain erikoiselta.
Suomalaisestahan ei voi millään tykätä, paska maa paskoine pullineen.
Mikähän reseptivelho Oululaisella on? Mikään niiden tuote ei ole huono verrattuna vastaaviin muilla merkeillä. Ruisleivät hyviä, jälkiuuni ihan mainio. Hapankorput aiheuttaa riippuvuutta, samoin vissin Pullava 🤔 Tuntuu, että yhtiönä panostavat hyvään tuotteeseen enemmän kuin laajaan valikoimaan.
Ostan mieluummin Pullavaa kuin karkkia. Miksi kaikki hyvä on epäterveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupes tekee mieli Pullavaa!
Joo! Mullakin on sille paikka valmiina....
Vierailija kirjoitti:
Ostan mieluummin Pullavaa kuin karkkia. Miksi kaikki hyvä on epäterveellistä?
Parempi suutuntuma?
Pitää varmaan viikonlopuks ostaa :))
Muutama pala suklaata ja siitä se sitten lähtee.
Ymmärrän vieraitasi. Itselläkin olisi mennyt ruokahalu.