Pullava pitkot liian hyviä.
Taas tuli ostettua. Söin vahingossa puolet kahvin kanssa. Noi on liian hyviä. Keskivartalolihavuus täältä tullaan!
Kommentit (111)
Harmi ettei ole tänään mahdollista toteuttaa. Sanon kyllä, että muutkin herkut maistuu ja painuu tonne jonnekin..
Vaikka ruokailun jälkeen D
Vierailija kirjoitti:
Tämä on isojen mammojen ketju.
On isoja miehiäkin.
En ostanut Pullavaa, mutta jonkun vastaavan herkkupitkon vieraita varten ja söin ennen viraiden tuloa itse puolet, loput sitten vieraiden katsellessa, koska he eivät halunneet makeaa. Ehkä olin sellanen hullunkiilto silmissä pullapitkoni kanssa, että katsoivat paremmaksi olla koskematta siihen.
Vierailija kirjoitti:
En ostanut Pullavaa, mutta jonkun vastaavan herkkupitkon vieraita varten ja söin ennen viraiden tuloa itse puolet, loput sitten vieraiden katsellessa, koska he eivät halunneet makeaa. Ehkä olin sellanen hullunkiilto silmissä pullapitkoni kanssa, että katsoivat paremmaksi olla koskematta siihen.
Aika paha... D
Mua ärsyttää, kun Suomen kaupat on täynnä näitä ”pullavia”, jotka on teollista ja ylimakeaa vehnäpullaa. Ilmeisesti tietty väestö niitä sitten ostaa valtavia määriä. Itse kaipaisin enemmän tuoreita marjoja sisältäviä leivonnaisia vähemmällä sokerilla ja ”vähemmän pullavana”.
Se kinuski-karpalo pullava ja voisilmäpitko on niin hyviä. Noita Geisha-leivoksia pitääkin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan. Minusta Pullava on raaka. Jos oppisivat paistamaan kypsäkisi voisi kokeilla .
Itse tykkään, että pulla ei ole paistettu liian kypsäksi. Osaan leipoa itsekin ja tykkään ihan hirveän paljon raa'asta pullataikinasta, mutta mies ei tykkää, kun sitä syön.
Kamalia. Yleensä sisältä raakoja. yök.
Vierailija kirjoitti:
Nyt naurattaa :D voi jestas :D
Olen suurella vaivalla laihduttanut itseni hoikaksi. Nyt totesin, että näin 50 lähestyvänä posket on laihana kuopalla ja muutenkin ketä kiinnostaa mun pömppövatsa, joten Pullava here I come!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan. Minusta Pullava on raaka. Jos oppisivat paistamaan kypsäkisi voisi kokeilla .
Itse tykkään, että pulla ei ole paistettu liian kypsäksi. Osaan leipoa itsekin ja tykkään ihan hirveän paljon raa'asta pullataikinasta, mutta mies ei tykkää, kun sitä syön.
Mulla on vähän sama kokemus. Jos joku huomaa, että syön jotain vaan ihan silkasta himosta tai niin että maha alkaa pullistuun niin tulee syyllistäviä katseita. Joskus se sitten aiheuttaa sen, että todellakin antaa vaan painua kurkusta alas mitä maha vetää. Ja sehän vetää...
Voisilmäpitko! Parasta. Ja ne uudet pienemmät Muhkea pitkot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos naurattaa, nauratti muakin. Vieraiden ilme oli hyvä, sellanen tonnin seteli kun pistelin pullaa poskeen ja olin että ottakaa nyt tekin, ömnöm ömmm mömm, aah pullaa. Puolikkaan olin kattanut pöytään, kun toinen puoli oli "maisteltu".
Taidan olla sitten ainoa, joka ei tykkää. En osta enää edes ilta-alesta, jos näen.
Ei pullaan kuulu tunkea mitään sössöä. Ja vielä ylimakeaa sellaista 🤢 Ihan perus ja pehmeä täytteetön, mössötön pullapitko on parasta!
Tekee pahaa kun katsoo noiden ainesosaluetteloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos naurattaa, nauratti muakin. Vieraiden ilme oli hyvä, sellanen tonnin seteli kun pistelin pullaa poskeen ja olin että ottakaa nyt tekin, ömnöm ömmm mömm, aah pullaa. Puolikkaan olin kattanut pöytään, kun toinen puoli oli "maisteltu".
Vielä nolompaa, jos istuessaan vieraiden seuraan päästäisi röyhtäisyn... :D
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla sitten ainoa, joka ei tykkää. En osta enää edes ilta-alesta, jos näen.
Ei pullaan kuulu tunkea mitään sössöä. Ja vielä ylimakeaa sellaista 🤢 Ihan perus ja pehmeä täytteetön, mössötön pullapitko on parasta!
Kai sen kanssa voi nauttia jotain muuta, edes?
Vierailija kirjoitti:
Voisilmäpitko! Parasta. Ja ne uudet pienemmät Muhkea pitkot!
Pågenin Gifflareita pussillinen joka laatua :)
Mun tekis ainakin mieli... Parasta on tietysti se valmistautuminen ja sitten antaa vaan mennä. Aikaahan on toki varattava.