Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pullava pitkot liian hyviä.

Vierailija
31.08.2021 |

Taas tuli ostettua. Söin vahingossa puolet kahvin kanssa. Noi on liian hyviä. Keskivartalolihavuus täältä tullaan!

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pikkuleipomo vieressä ja vastapäätä kauppa. Kyllä leipomon kuivat puustit vaan kalpenee voisilmäpullavalle! Se kinuskiversio on myös niiiiiiin hyvääääää, samoin rahkatäytteinen <3

Pitäisköhän tosiaan testata vaan joskus miten paljon saa syötyä jos antaa itselleen luvan.

Mun tekis ainakin mieli... Parasta on tietysti se valmistautuminen ja sitten antaa vaan mennä. Aikaahan on toki varattava.

Vierailija
42/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei ole tänään mahdollista toteuttaa. Sanon kyllä, että muutkin herkut maistuu ja painuu tonne jonnekin..

Vaikka ruokailun jälkeen D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on isojen mammojen ketju.

Vierailija
44/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on isojen mammojen ketju.

On isoja miehiäkin.

Vierailija
45/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut Pullavaa, mutta jonkun vastaavan herkkupitkon vieraita varten ja söin ennen viraiden tuloa itse puolet, loput sitten vieraiden katsellessa, koska he eivät halunneet makeaa. Ehkä olin sellanen hullunkiilto silmissä pullapitkoni kanssa, että katsoivat paremmaksi olla koskematta siihen.

Vierailija
46/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostanut Pullavaa, mutta jonkun vastaavan herkkupitkon vieraita varten ja söin ennen viraiden tuloa itse puolet, loput sitten vieraiden katsellessa, koska he eivät halunneet makeaa. Ehkä olin sellanen hullunkiilto silmissä pullapitkoni kanssa, että katsoivat paremmaksi olla koskematta siihen.

Aika paha... D

Vierailija
47/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun Suomen kaupat on täynnä näitä ”pullavia”, jotka on teollista ja ylimakeaa vehnäpullaa. Ilmeisesti tietty väestö niitä sitten ostaa valtavia määriä. Itse kaipaisin enemmän tuoreita marjoja sisältäviä leivonnaisia vähemmällä sokerilla ja ”vähemmän pullavana”.

Vierailija
48/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kinuski-karpalo pullava ja voisilmäpitko on niin hyviä. Noita Geisha-leivoksia pitääkin kokeilla.

Vierailija
49/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry vaan. Minusta Pullava on raaka. Jos oppisivat paistamaan kypsäkisi voisi kokeilla . 

Itse tykkään, että pulla ei ole paistettu liian kypsäksi. Osaan leipoa itsekin ja tykkään ihan hirveän paljon raa'asta pullataikinasta, mutta mies ei tykkää, kun sitä syön.

Vierailija
50/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia. Yleensä sisältä raakoja. yök.

Vierailija
51/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt naurattaa :D voi jestas :D

Vierailija
52/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suurella vaivalla laihduttanut itseni hoikaksi. Nyt totesin, että näin 50 lähestyvänä posket on laihana kuopalla ja muutenkin ketä kiinnostaa mun pömppövatsa, joten Pullava here I come!

Vierailija
53/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry vaan. Minusta Pullava on raaka. Jos oppisivat paistamaan kypsäkisi voisi kokeilla . 

Itse tykkään, että pulla ei ole paistettu liian kypsäksi. Osaan leipoa itsekin ja tykkään ihan hirveän paljon raa'asta pullataikinasta, mutta mies ei tykkää, kun sitä syön.

Mulla on vähän sama kokemus. Jos joku huomaa, että syön jotain vaan ihan silkasta himosta tai niin että maha alkaa pullistuun niin tulee syyllistäviä katseita. Joskus se sitten aiheuttaa sen, että todellakin antaa vaan painua kurkusta alas mitä maha vetää. Ja sehän vetää...

Vierailija
54/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisilmäpitko! Parasta. Ja ne uudet pienemmät Muhkea pitkot!

Vierailija
55/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos naurattaa, nauratti muakin. Vieraiden ilme oli hyvä, sellanen tonnin seteli kun pistelin pullaa poskeen ja olin että ottakaa nyt tekin, ömnöm ömmm mömm, aah pullaa. Puolikkaan olin kattanut pöytään, kun toinen puoli oli "maisteltu".

Vierailija
56/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla sitten ainoa, joka ei tykkää. En osta enää edes ilta-alesta, jos näen.

Ei pullaan kuulu tunkea mitään sössöä. Ja vielä ylimakeaa sellaista 🤢 Ihan perus ja pehmeä täytteetön, mössötön pullapitko on parasta!

Vierailija
57/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pahaa kun katsoo noiden ainesosaluetteloa.

Vierailija
58/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos naurattaa, nauratti muakin. Vieraiden ilme oli hyvä, sellanen tonnin seteli kun pistelin pullaa poskeen ja olin että ottakaa nyt tekin, ömnöm ömmm mömm, aah pullaa. Puolikkaan olin kattanut pöytään, kun toinen puoli oli "maisteltu".

Vielä nolompaa, jos istuessaan vieraiden seuraan päästäisi röyhtäisyn... :D

Vierailija
59/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla sitten ainoa, joka ei tykkää. En osta enää edes ilta-alesta, jos näen.

Ei pullaan kuulu tunkea mitään sössöä. Ja vielä ylimakeaa sellaista 🤢 Ihan perus ja pehmeä täytteetön, mössötön pullapitko on parasta!

Kai sen kanssa voi nauttia jotain muuta, edes?

Vierailija
60/111 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisilmäpitko! Parasta. Ja ne uudet pienemmät Muhkea pitkot!

Pågenin Gifflareita pussillinen joka laatua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi