Pullava pitkot liian hyviä.
Taas tuli ostettua. Söin vahingossa puolet kahvin kanssa. Noi on liian hyviä. Keskivartalolihavuus täältä tullaan!
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Voiko mikään olla LIIAN hyvää?
Harvoin vaan saa mitään hyvää riittävästi.
Paljonkohan siinä on säilöntäaineita? Varmaan todella paljon.
Itse en osaa leipoa pullaa. Ainakaan niin hyvää kuin Pullava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä vadelma-vaniljasta ja kerran söin 1,5 pitkoa kerralla kahvin kanssa. Siitä tuli vähän heikko olo.
Menikö paljon kahvia?
Puolisen pannua.
Vetäsen aika monesti koko pannun. Liikaa se tietysti on.
Oi ei, jotkut ei ole koskaan saaneet mitään hyvää. Kannattaa matkustaa ja kokeilla, lähes missä tahansa muualla saa paremman makuisia leivonta-/konditoriatuotteita.
Suomessakin sai vielä 80-luvulla, mutta Fazer osti lähes kaikki hyvät leipomit+konditoriat ja sen jälkeen tuhosi myös oman brändinsä/tuotteet. Sukupolvi, joka ei ole elänyt tuota aikaa ei vain ole koskaan maistanut muuta ja tuollainen keskinkertaisuus vaikuttaa joltain erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseleivottu se makoisaa vasta onkin..- Nuo valmiit haisee… ihan hiivalle?
Tuheros haisee hiivalle.
Kaivattiinko ilkeilijää?
Vierailija kirjoitti:
Oi ei, jotkut ei ole koskaan saaneet mitään hyvää. Kannattaa matkustaa ja kokeilla, lähes missä tahansa muualla saa paremman makuisia leivonta-/konditoriatuotteita.
Suomessakin sai vielä 80-luvulla, mutta Fazer osti lähes kaikki hyvät leipomit+konditoriat ja sen jälkeen tuhosi myös oman brändinsä/tuotteet. Sukupolvi, joka ei ole elänyt tuota aikaa ei vain ole koskaan maistanut muuta ja tuollainen keskinkertaisuus vaikuttaa joltain erikoiselta.
Kukaan ei ole väittänyt. Se on vaan helppo ostaa ja tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan siinä on säilöntäaineita? Varmaan todella paljon.
Ei vaikuttane makuun jos kerran hyviä.
Sorry vaan. Minusta Pullava on raaka. Jos oppisivat paistamaan kypsäkisi voisi kokeilla .
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaa leipoa pullaa. Ainakaan niin hyvää kuin Pullava.
Piparkakkutaikina on yksi pahe. Pannukakku toinen.
Normi tehdas möttöä. Pikku leipomoista saa jo hyviäkin.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin se voinmakuinen!
jaa nyt tekee mieli pullaa.onneksi sitä ei ole
Pullava turvottaa ihan älyttömästi, ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan. Minusta Pullava on raaka. Jos oppisivat paistamaan kypsäkisi voisi kokeilla .
Riippuu varmaan erästä. Jättää hetkeksi auki pakkauksesta, jos raakuus häiritsee niin kuivahtaa hiukan. Harvoin sitä vaan malttaa odottaa ellei kahvipannu ole hitaalla.
Minä tykkään Geisha-leivoksista, niitä on kaksi rasiassa ja syön itse molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Pullava turvottaa ihan älyttömästi, ei pysty.
Oliskohan se syy siihen miksi maha tuntuu tyhjältä vaikka on juuri syönyt semmosen mutta turvotusta on?
Minulla on pikkuleipomo vieressä ja vastapäätä kauppa. Kyllä leipomon kuivat puustit vaan kalpenee voisilmäpullavalle! Se kinuskiversio on myös niiiiiiin hyvääääää, samoin rahkatäytteinen <3
Pitäisköhän tosiaan testata vaan joskus miten paljon saa syötyä jos antaa itselleen luvan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Geisha-leivoksista, niitä on kaksi rasiassa ja syön itse molemmat.
Nehän olisi hyviä Pullava-pitkojen välissä D
Jäätävää miten ihmisille syntyy fiksaatio vehnään ja sokeriin. Parempiakin leivoksia maa päällään kyllä kantaa…
Tuheros haisee hiivalle.