Sinä moottoripyöräilijä nyt voit nyt tehdä hyvää ja lahjoittaa moottoripyöräsi tai mönkijäsi Ukrainaan
Niille on nyt tarvetta nyt Ukrainassa
Zero Line-yhdistys toimittaa pyöräsi perille
Kommentit (15)
Samalla voit siirtyä sähköavusteisen polkupyörän käyttöön
Mikäli lahjoitat itse kymppitonnin, vakavasti lupaan harkita vastaavan summan arvoisen moottoripyöräni lahjoittamista
Olipa typerä avaus, kuka nyt haluaa auttaa ukrainaa?
Eli Venäjän idea moottoripyörien käytöstä olikin oikeasti hyvä ja nyt Cuckraina yrittää epätoivoissaan kopsata ideaa? Näin vähän arvelinkin. Venäjä on monessa asiassa tiennäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Venäjän idea moottoripyörien käytöstä olikin oikeasti hyvä ja nyt Cuckraina yrittää epätoivoissaan kopsata ideaa? Näin vähän arvelinkin. Venäjä on monessa asiassa tiennäyttäjä.
Noh noh noh, äläs nyt vertaa oikeaa moottoripyörää johonkin kehitysmaarysylän suitsaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moottoripyörä ihan käyttökelpoinen vehje on armeijalle mutta ei sillä tavalla kuin rssät sitä käyttävät jonain hyökkäyskalustona. Että turhaan yrität rssä päteä ja rehvastella siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh noh noh, äläs nyt vertaa oikeaa moottoripyörää johonkin kehitysmaarysylän suitsaan.
Eikä se ollut kovin hyvä, eivät vain kuolleet massoittain heti vaan napsittiin yksitellen
Vierailija kirjoitti:
Uralilla Laatokkaan ja hevosella takaisin
Putin po lenkka
Miten mä luulen ettei rintamalla tommosella katupyörällä tee hevon vittua.. joku gessubemari, tenere, Africa twini tai vastaavalla tekis jotain
AP voi myös lahjoittaa rahansa Ukrainaan ja ne ukrainalaiset voivat ostaa sillä sitten niitä moottoripyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä luulen ettei rintamalla tommosella katupyörällä tee hevon vittua.. joku gessubemari, tenere, Africa twini tai vastaavalla tekis jotain
Vaihdat sen sun katupyörän täällä matkaenduroon ja lahjoitat sen sitten eteenpäin. Problem solved.
up