Pullava pitkot liian hyviä.
Taas tuli ostettua. Söin vahingossa puolet kahvin kanssa. Noi on liian hyviä. Keskivartalolihavuus täältä tullaan!
Kommentit (111)
Et olisi ostanut mitään, niin silloin ei vaaraa lihomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä pullat kauppaan!
Markkonamiehet sai synninpäästön.
Meillä Pullavat vaimon heikkous vaikka leipoo välillä itsekin. Kun tuon joskus niin helposti menee lähes koko paketti kerralla kun väsyneenä tulee töistä ja purkaa päiväänsä. Hyvää se on minunkin mielestä kyllä.Nopeaan kyllä alkaa vyötäröllä näkyä .
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en ikinä osta pullavaa. Pienen palan voin syödä jos tarjotaan, mutta koskaan ei tee mieli sitä, se maistuu vain niin teolliselle. Muuten pidän kyllä makeasta, ja pullani leivon itse sellaiseksi, mistä pidän. Ettekö osaa leipoa hyvää pullaa?
Ei kiinnosta leipominen pätkääkään. Pullava on parasta ❤️
Joskus 2000-luvun alussa tuli syötyä Pullavaa. Nyt kävin nettisivuilla uteliaisuuttani katsomassa, näyttää valikoima muuttuneen. Voisilmäpullapitko kuulostaa jopa liian hyvältä ollakseen totta, joten uskon teitä faneja, että hyvää on. Jos jättäisivät palmuöljyn siitä pois, niin voisin kokeilla.
Huomasin eilen kaupassa, että oli tullut uusi Pullava-maku. Uuniomena. On ilmeisesti kausituote.
Kyllähän noita pullavapitkoja tulee joskus -60% alennuksella ostettua. Rapiat euro on ihan sopiva hinta kyseisestä pitkosta, mutta normaalihinnalla en niitä kyllä osta, koska leivon itse kuitenkin säännöllisesti ja kyllä omat tuoreet voisilmäpullat aina pullavat voittaa, vaikka pullava vaihtelun vuoksi meneekin.
Vaikka itse rakastankin pullaa niin nuo pullavat ei säväytä.
mää en voi syödä pullavaa, koska olen pluskokoinen
Hyi, en ikinä osta pullavaa. Pienen palan voin syödä jos tarjotaan, mutta koskaan ei tee mieli sitä, se maistuu vain niin teolliselle. Muuten pidän kyllä makeasta, ja pullani leivon itse sellaiseksi, mistä pidän. Ettekö osaa leipoa hyvää pullaa?