Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätön pettämiskuvio, paljastanko miehelle että tiedän?

Vierailija
04.10.2014 |

Olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden, mutta suhteemme on edennyt aika nopeasti. Mies erosi vasta avioliitostaan ja jo on ehditty muuttaa yhteen ja matkustella ja elämme kuin avopuolisot. Mies on ihana, rakastava ja muutenkin unelmieni mies. Olen kovin rakastunut.

Särö kuitenkin syntyi kun sattumoisin sain tietää miehen pettäneen minua ainakin muutamaan otteeseen alta parikymppisen tytön kanssa, joka on siis häntä puolet nuorempi. haluaisin vain unohtaa koko sotkun. Mies oli vannouttanut tyttöä olemaan kertomatta, mutta kuitenkin sanonut että "pitää hänestä. paljon. eikä se ole hyvä asia." Kuitenkin selvästi mies osoittaa minulle että minä olen ykkösnainen eikä mies ole mitenkään erityisen törkeä ja häikäilemätön vieraissa juoksija. Eikö tuo menekin erokriisin ja jonkinlaisen keski-iän kriisin piikkiin? Kannattaisiko suhteen tulevaisuuden kannalta vain antaa olla koska ei kai mies nyt oikeasti minua kirjaimellisesti vaihtaisi johonkin teiniin? En provoa vaan kaipaisin ihan oikeasti rakentavia neuvoja JSSAP-vinkkien sijasta. :(

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:54"]

Ap:ta on kustu silmään ja kunnolla. Jos mies oikeasti rakastaisi sinua hän ei pettäisi sinua,varsinkaan kun suhde on tuore,silloinhan sitä ollaan sen uuden rakkauden pauloissa,ei juosta vieraissa. Oletko tyhmä vai näytteletkö vaan?

[/quote]

Haluatko oikeasti satuttaa minua :(

T:ap

[/quote]

Totuus sattuu. Oikeastihan se on kyllä se se sun ukkos, joka sua satuttaa. Mehän ollaan vaan pikseleitä ruudussa. Mut jospa sulle jäis nyt ees joku itsetunnon ripe täältä kytemään ja älyäisit lähtee. Niitäkin miehiä nimittäin on, jotka on ihania, helliä, hyviä, rakastavia eivätkä petä, valehtele ja kieroile. Mut jos ajattelet, ettet ole sellaisen arvoinen, niin sitten et varmastikaan ole.

Vierailija
62/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää, että se on nimenomaan ollut vaimo, joka on pettänyt hänen nykyistä kultakimpalettaan? Anna kun arvaan, mies kertoi. Ja miehen äiti vielä vahvisti kultakimpaleen tarinan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:56"]

Hyväuskonen hölmö sä olet. Naiivi unelmoija, joka ei ymmärrä, kun tulee hyväksikäytetyksi. Joku päivä tiput vielä kovaa ja korkealta, ja sit se vasta sattuukin, kun huomaat heittänees hukkaan vuosia (ja terveytes?) jonkun kusimulkun kanssa. Käytä nyt ainakin kumia sen äijäs kanssa, eihän noista tiiä missä käyvät heppiään dippaamassa. Sinuna kävisin myös spt-testeissä.

[/quote]

Haluan tuoda esille, että mies näytti paperit testeistä, ja olivat täysin puhtaat.

Hän ei halua tartuttaa minua.

[/quote]

VAU! No sitten, he's a keeper! Kuulen jo hääkellojen kumun! NOT.

Käypä nyt vielä itekin siellä testeissä tai vaadi nyt hyvä nainen ainakin uudet.

Vierailija
64/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhehahahah.

Ei.

Vierailija
65/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aiemmat 4 viestiä ei ole minun käsialaani.

Tiedänhän minä että normaaliolosuhteissa tällainen olisi tosi paheksuttavaa ja loukkaavaa, mutta nyt jotenkin haluaisin ymmärtää miestä. Ja oikeasti kun voin huomata että minun kanssaan hän on tosissaan ja ilmeisesti jo katuu tuota seikkailuaan tytön kanssa. Tyttö ei kertonut minulle, sain tietää toisin keinoin sattumalta. T: oikea ap, joka tuntee kyllä olonsa vähän hölmöksi muttei halua pilata hyvää suhdetta jos kyse on jostain minkä edes jollain tapaa voisi laittaa eron tai muun piikkiin ja mitä mies katuu

Vierailija
66/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:23"]

No niin ap, olet saanut reilu 20 vastausta ja kaikissa oli sama sanoma. Mitä ajattelet vai jatkatko tuon Speden hoivaamista hymyssä suin?

[/quote]

Kyllä jatkan, hyvää hän vain tahtoo, ja hän tosiaan esitteli minut myös paikallisen nakkikioskin pitäjälle, joten on tosissaan. 

Tytön kanssa hän ei ole niin tosissaan, tyttö esiteltiin vain pizzerian pitäjälle, ymmärrät varmaan miksi haluan pitää tästä miehestä kiinni ihan tosissani.

[/quote]

:DDDD Kiitos tästä, kuka oletkin.

Vierailija
67/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap. diagnosoitu jonkin asteinen kehitysvamma? Et vaikuta ihan normaalilta.

Vierailija
68/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mies katuu..?

Vierailija
69/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikeasti ole missään tautitesteissä käynyt eikä minua petä mitenkään kokoajan eri naisten kanssa vaan tuo nuori tyttö nyt on jotenkin saanut miehen hyväksikäyttämään tilannetta. Mietin että pitäisikö puhua itse tytölle ja sanoa että tajuaako se miten mies vain haluaa siltä seksiä? Toisaalta kun mies oli kysynyt että voisiko tyttö olla kiinnostunut muussakin mielessä niin tyttö oli kirjoittanut että ei. Mutta mistä sitä nyt ikinä tietää. t: oikea ap

Vierailija
70/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:06"]

Onko sinulla ap. diagnosoitu jonkin asteinen kehitysvamma? Et vaikuta ihan normaalilta.

[/quote]Itse olen kyllä tullut siihen tulokseen, että ne jotka ottivat tämän jutun tosissaan, ovat niitä kehitysvammaisia.

Vierailija
71/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:07"]

Mies ei oikeasti ole missään tautitesteissä käynyt eikä minua petä mitenkään kokoajan eri naisten kanssa vaan tuo nuori tyttö nyt on jotenkin saanut miehen hyväksikäyttämään tilannetta. Mietin että pitäisikö puhua itse tytölle ja sanoa että tajuaako se miten mies vain haluaa siltä seksiä? Toisaalta kun mies oli kysynyt että voisiko tyttö olla kiinnostunut muussakin mielessä niin tyttö oli kirjoittanut että ei. Mutta mistä sitä nyt ikinä tietää. t: oikea ap

[/quote]

Kävisin sinuna silti testeissä. Ethän tiedä, ketä se likka on pannut.

Et voi olla oikeasti noin naiivi.

Vierailija
72/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:36"]

Nyt oikeasti olet looseri jos jatkat tuollaisen miehen kanssa. Jos noin alkuvaiheessa pettää..pettää kyllä myöhemminkin.

[/quote]

Mutta eihän se ole ap:lle ongelma. Ongelmaa ei ole tässä kohtaa missään, vaikka otsikko viittaakin siihen. 

Vierailija
73/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Joo, tyttöjen jutut on ihan paikallaan. Voit vanhempana tätinä neuvoa, miten tätä elämää eletään, kun sä näytät tietävän.

Vierailija
74/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:09"]

Nyt oikeasti olet looseri jos jatkat tuollaisen miehen kanssa. Jos noin alkuvaiheessa pettää..pettää kyllä myöhemminkin.

[/quote]

Mutta eihän se ole ap:lle ongelma. Ongelmaa ei ole tässä kohtaa missään, vaikka otsikko viittaakin siihen. 

[/quote] Minun ongelmani on se etten tiedä missä mies tuon nuorikon kanssa oikein seisoo ja mikä on homman nimi. Sanoin jo aiemmin että pelkän seksin voin ymmärtää ja anteeksiantaa. Mutten tiedä millä silmällä noita miehen sanomisia tytölle pitäisi katsoa.  Tarvitsen apua sen tulkitsemiseen että vedetäänkö minua höplästä ja tulenko vaihdetuksi pikkulikan tieltä vai hakeeko mies pelkkää hurjastelua ilman tunteita. T: oikea ap

Vierailija
75/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain vakipillu ja kodinhoitaja ja seuraneiti ja kulissi.

Nuoret tytöt taas hupia ja egon buustausta. Mies haluaa kaiken ja ap haluaa antaa miehen tehdä mitä vaan joten onnea valitsemallesi tielle ap.

Älä sitten myöhemmin ala valittamaan millainen kusipää mies on kun sen jo nyt tiedät!

Vierailija
76/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote] Minun ongelmani on se etten tiedä missä mies tuon nuorikon kanssa oikein seisoo ja mikä on homman nimi. Sanoin jo aiemmin että pelkän seksin voin ymmärtää ja anteeksiantaa. Mutten tiedä millä silmällä noita miehen sanomisia tytölle pitäisi katsoa.  Tarvitsen apua sen tulkitsemiseen että vedetäänkö minua höplästä ja tulenko vaihdetuksi pikkulikan tieltä vai hakeeko mies pelkkää hurjastelua ilman tunteita. T: oikea ap

[/quote]Jaaha, ookoo. Tässä vastaus, koska tuo on ihan selvä: Ei ole mitään pelkoa, että sinut heivattais ulos kuviosta. Miehellesi teini on fuckbuddy ja sinä olet kotiapulainen ja lastenhoitaja, ja koska nykyään on vaikea löytää kunnon työväkeä, varsinkaan ilmaista sellaista, niin mies ei sinusta luovu. Eikä tietenkään luovu fuckbuddystakaan, mutta siinä saattaa kohteet kyllä vaihtua. Nou hätä siis, tulevaisuutesi on turvattu.

Vierailija
77/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

Olen ollut vanhemman miehen herkkukarkki, jota vietiin pihalle, tuotiin kuuta taivaalta, ostettiin läppäriä ja muuta tarviketta köyhälle opiskelijalle. Muuten olisi jäänyt halpa ja huora olo, kun mies ei parisuhteen kannalta kiinnostanut, mutta äijällä oli charmia, joten kyllä sitä ihan ilokseen paneskeli ja sen piikkiin juhli. En tosin ollut niin tyhmä, että olisin nielaissut juttuja " vaimokkeesta" ja "olet tärkeä"-juttuja. Mies itki perään (oikeasti itki, puhelimitse), kun vihelsin pelin poikki kiinnostavamman suhteen tullessa kohdalle. Kyllä ne sanat jotain merkkaavat, vaikka enimmäkseen ovatkin sitä, että pidetään se mini-show-näytös-tyttöystävä iloisena ja ruusunpunaisilla laseilla, ettei se käräytä vaimolle nyreytyessään. Miehesi on vietävissä, jos tyttö niin päättää. Hyvin todennäköisesti kaipaa vain sugar daddyä ja viihdykettä, kunnes löytää suhteen, johon oikeasti haluaa.

Vierailija
78/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tuli mieleeni, että mistäs tiedät että entinen vaimo petti ja suhde loppui siihen? Varmistu nyt ainakin siitä että tuo juttu pitää paikkansa.

Vierailija
79/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:37"]

Semmoinen tuli mieleeni, että mistäs tiedät että entinen vaimo petti ja suhde loppui siihen? Varmistu nyt ainakin siitä että tuo juttu pitää paikkansa.

[/quote] Siitä olen nähnyt todisteet joten se on ainakin varmaa. T: oikea ap

Vierailija
80/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat jäädä, selvitä itsellesi mikä on se OIKEA syy miksi haluat tai haluaisit jäädä. Ja kyllä, on tarpeellista puhua asiasta miehen kanssa. Toivon kovasti että miehellä olis kanttia myöntää asia ja sulla on vedenpitävät todisteet. T: vastaavaa kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi