Ihan käsittämätön pettämiskuvio, paljastanko miehelle että tiedän?
Olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden, mutta suhteemme on edennyt aika nopeasti. Mies erosi vasta avioliitostaan ja jo on ehditty muuttaa yhteen ja matkustella ja elämme kuin avopuolisot. Mies on ihana, rakastava ja muutenkin unelmieni mies. Olen kovin rakastunut.
Särö kuitenkin syntyi kun sattumoisin sain tietää miehen pettäneen minua ainakin muutamaan otteeseen alta parikymppisen tytön kanssa, joka on siis häntä puolet nuorempi. haluaisin vain unohtaa koko sotkun. Mies oli vannouttanut tyttöä olemaan kertomatta, mutta kuitenkin sanonut että "pitää hänestä. paljon. eikä se ole hyvä asia." Kuitenkin selvästi mies osoittaa minulle että minä olen ykkösnainen eikä mies ole mitenkään erityisen törkeä ja häikäilemätön vieraissa juoksija. Eikö tuo menekin erokriisin ja jonkinlaisen keski-iän kriisin piikkiin? Kannattaisiko suhteen tulevaisuuden kannalta vain antaa olla koska ei kai mies nyt oikeasti minua kirjaimellisesti vaihtaisi johonkin teiniin? En provoa vaan kaipaisin ihan oikeasti rakentavia neuvoja JSSAP-vinkkien sijasta. :(
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:23"]Minusta tuntuu että tuo tyttö on se pelinappula jota pelataan ja hyväksikäytetään. Kai minä olen tullut taloon jäädäkseni, mutta mies oli leikkimielisesti kutsunut tyttöä "vaimokkeeksi." Se ei jotenkin naurattanut. Muutamat seksikerrat menneisyydessä kestän mutten sitä jos kirjaimellisesti tulisin vaihdetuksi teinin takia. Voiko aikuinen mies kiinnostua muka muustakin kuin seksistä tuon ikäisen kanssa? Miehen kanssa parasta minusta meillä on henkinen yhteys ja sellainen läheisyys minkä vuoksi perhe-elämä onnistuu jo näinkin lyhyellä varoitusajalla.
Mies on silti vähän mustasukkainen selvästi tytön liikkeistä ja oli sanonut tälle että mies auttaa missä vain voi, eikä tytön tarvitse muuttaa toiseen kaupunkiin koulun tai työn perässä koska mies voi auttaa. He myös juttelevat yllättävän paljon myös yksityisasioista, mikä on myös huolestuttavaa. Mutta huolehdinko turhaan+ Tosiaan pelkän seksin voisin näin alkuvaiheessa vielä kuvitella antavani anteeksikin. T: ap
[/quote]
Tätä ennen tää olis vielä menny todesta, mutta nyt voi todeta että provo. Tai sitten olet äärimmäisen tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:47"]
Tätä ennen tää olis vielä menny todesta, mutta nyt voi todeta että provo. Tai sitten olet äärimmäisen tyhmä.
[/quote]
En ole tyhmä, ole kiltti äläkä loukkaa minua.
Olen vain romantikko, ihan todellinen sellainen, ja haluan uskoa hyvää muista.
T:ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:47"]
[/quote]
[/quote]
Ok. Anteeksi jos loukkasin
:D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:23"]
No niin ap, olet saanut reilu 20 vastausta ja kaikissa oli sama sanoma. Mitä ajattelet vai jatkatko tuon Speden hoivaamista hymyssä suin?
[/quote]
Kyllä jatkan, hyvää hän vain tahtoo, ja hän tosiaan esitteli minut myös paikallisen nakkikioskin pitäjälle, joten on tosissaan.
Tytön kanssa hän ei ole niin tosissaan, tyttö esiteltiin vain pizzerian pitäjälle, ymmärrät varmaan miksi haluan pitää tästä miehestä kiinni ihan tosissani.
[/quote]
Tää oli hyvä :D
ap. sä olet tyhmä. anteeksi! ei mulla muuta.
Tuota! Miksi menit yhteen vasta eronneen kanssa? Etenkin, jos on petetty on aika rikki ihmisenä. Luultavasti sinä korvaat nyt vaimon, jota hän pääsee pettämään ja nauttii tästä kuvioista täysillä. Jos sinä vielä jäät siihen sen jälkeen, kun tiedät se on miehelle lottovoitto. Toki, jos rakastat häntä todella niin kyllähän tuo voi itsetuntoa kohottaa ja hän pikkuhiljaa päästä yli Ex vaimon aiheuttamasta tuskasta. Mutta sinua hän ei rakasta ja se on fakta.
Kuuleppa nyt. Olet helppo kohde kusetukselle koska olet niin miehen pauloissa. Jätä se sika!
Ap, miksi pettämiskuvio on mielestäsi käsittämätön? Ihan selvä pelihän tuo on, mies pitää sua kivana kotivaimona ja tyttöä rakastajana. Ja lepertelee molemmille ihanuuksia, koska haluaa pitää tilanteen nykyisellään.
Annetaan ap:n olla. Hän on päättänyt olla nilkkinsä kanssa, joten olkoon sitten. Se on vain ap:n elämää, ei onneksi sen enempää.
Kysyn uudestaan: mistä tiedät, että miehesi katuu pettämistään..? Ettehän ole yhdessä edes puhuneet aiheesta.
Kuulitko pettämisestä tältä kyseiseltä tytöltä itseltään?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:57"]
Mieshän on erosta sekaisin kuin seinäkello ja sinä sinisilmäinen hölmö joka yrittää selitellä asioita parhain päin itselleen.
[/quote] Mutta miksi mies on sitten esitellyt minut koko lähipiirilleen ja jopa nuorille lapsilleen? Ottanut minut luokseen asumaan ja auttanut paljon monessa mielessä, sitouttanut itsensä minuun jo näin nopealla aikataululla. Me todella sovimme yhteen ja meillä on suhteessamme paljon hellyyttä. Miehen ero oli kyllä nopea toimitus ja se johtui siitä että nainen petti. T: ap
[/quote]
Koska sä oot se, jonka kanssa perustetaan perhe, luotettava mamma, anopin toiveminiä, hyvä esittelyemäntä, joka kelpaa tavallisuudellaan sukulaisille. Mutta, sä et ole seksikästä hauskanpitoseuraa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:23"]
No niin ap, olet saanut reilu 20 vastausta ja kaikissa oli sama sanoma. Mitä ajattelet vai jatkatko tuon Speden hoivaamista hymyssä suin?
[/quote]
Kyllä jatkan, hyvää hän vain tahtoo, ja hän tosiaan esitteli minut myös paikallisen nakkikioskin pitäjälle, joten on tosissaan.
Tytön kanssa hän ei ole niin tosissaan, tyttö esiteltiin vain pizzerian pitäjälle, ymmärrät varmaan miksi haluan pitää tästä miehestä kiinni ihan tosissani.
[/quote]
Teidän pitäjässä siis nakkikiskan pitäjä on sosiaalisessa arvoasteikossa korkeimmalla mahdollisella pallilla?
Ap:ta on kustu silmään ja kunnolla.
Jos mies oikeasti rakastaisi sinua hän ei pettäisi sinua,varsinkaan kun suhde on tuore,silloinhan sitä ollaan sen uuden rakkauden pauloissa,ei juosta vieraissa.
Oletko tyhmä vai näytteletkö vaan?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:54"]
Ap:ta on kustu silmään ja kunnolla. Jos mies oikeasti rakastaisi sinua hän ei pettäisi sinua,varsinkaan kun suhde on tuore,silloinhan sitä ollaan sen uuden rakkauden pauloissa,ei juosta vieraissa. Oletko tyhmä vai näytteletkö vaan?
[/quote]
Haluatko oikeasti satuttaa minua :(
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:47"]
[/quote]
[/quote]
Hyväuskonen hölmö sä olet. Naiivi unelmoija, joka ei ymmärrä, kun tulee hyväksikäytetyksi. Joku päivä tiput vielä kovaa ja korkealta, ja sit se vasta sattuukin, kun huomaat heittänees hukkaan vuosia (ja terveytes?) jonkun kusimulkun kanssa. Käytä nyt ainakin kumia sen äijäs kanssa, eihän noista tiiä missä käyvät heppiään dippaamassa. Sinuna kävisin myös spt-testeissä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:51"]
sä oot se, jonka kanssa perustetaan perhe, luotettava mamma, anopin toiveminiä, hyvä esittelyemäntä, joka kelpaa tavallisuudellaan sukulaisille. Mutta, sä et ole seksikästä hauskanpitoseuraa.
[/quote]
Just piti tulla kirjoittamaan tämä. Näinhän se ilmiselvästi on.
Tuo nuori tyttö järkyttäisi perhettä, hänet on pidettävä piilossa. Sinä olet ex-vaimon korvike. Seksi ja intohimo haetaan muualta. Mies on ilmiselvän hullaantunut tuohon tyttöön, sinä olet se edustusvaimo ja kulissi. Kuulostaa ihan siltä kuin asuisitte Ranskassa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:56"]
Hyväuskonen hölmö sä olet. Naiivi unelmoija, joka ei ymmärrä, kun tulee hyväksikäytetyksi. Joku päivä tiput vielä kovaa ja korkealta, ja sit se vasta sattuukin, kun huomaat heittänees hukkaan vuosia (ja terveytes?) jonkun kusimulkun kanssa. Käytä nyt ainakin kumia sen äijäs kanssa, eihän noista tiiä missä käyvät heppiään dippaamassa. Sinuna kävisin myös spt-testeissä.
[/quote]
Haluan tuoda esille, että mies näytti paperit testeistä, ja olivat täysin puhtaat.
Hän ei halua tartuttaa minua.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:36"]
Nyt oikeasti olet looseri jos jatkat tuollaisen miehen kanssa. Jos noin alkuvaiheessa pettää..pettää kyllä myöhemminkin.
[/quote]
Ymmärrät varmaan, että mies on vain hieman sekaisin, ei varmasti tee tulevaisuudessa enää tällaista, tunnen sen ihan sydämessäni.