Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätön pettämiskuvio, paljastanko miehelle että tiedän?

Vierailija
04.10.2014 |

Olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden, mutta suhteemme on edennyt aika nopeasti. Mies erosi vasta avioliitostaan ja jo on ehditty muuttaa yhteen ja matkustella ja elämme kuin avopuolisot. Mies on ihana, rakastava ja muutenkin unelmieni mies. Olen kovin rakastunut.

Särö kuitenkin syntyi kun sattumoisin sain tietää miehen pettäneen minua ainakin muutamaan otteeseen alta parikymppisen tytön kanssa, joka on siis häntä puolet nuorempi. haluaisin vain unohtaa koko sotkun. Mies oli vannouttanut tyttöä olemaan kertomatta, mutta kuitenkin sanonut että "pitää hänestä. paljon. eikä se ole hyvä asia." Kuitenkin selvästi mies osoittaa minulle että minä olen ykkösnainen eikä mies ole mitenkään erityisen törkeä ja häikäilemätön vieraissa juoksija. Eikö tuo menekin erokriisin ja jonkinlaisen keski-iän kriisin piikkiin? Kannattaisiko suhteen tulevaisuuden kannalta vain antaa olla koska ei kai mies nyt oikeasti minua kirjaimellisesti vaihtaisi johonkin teiniin? En provoa vaan kaipaisin ihan oikeasti rakentavia neuvoja JSSAP-vinkkien sijasta. :(

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti, eikä tämä ole kohteliaisuus. Toteamus vain. Puuttuuko sulta kokonaan vääryydentunto? Annat ihmisen kohdella sua miten sattuu ja vielä puolustelet häntä!

Onko sinua paljon elämässäsi käytetty hyväksi? (Vai huomaisitkohan sellaista edes?) Jos ihminen pyytää sulta anteeksi tai selittelee tekojaan, annatko aina periksi?

Vierailija
2/80 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin eka sivun, mutta millä tavalla tämä nyt sitten on käsittämätön pettämiskuvio?

Mun mielestä vaan vaikuttaa että oot hyväuskoinen hölmö, jonka pitäis nyt vähän ryhdistäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:46"]

Olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden, mutta suhteemme on edennyt aika nopeasti. Mies erosi vasta avioliitostaan ja jo on ehditty muuttaa yhteen ja matkustella ja elämme kuin avopuolisot. Mies on ihana, rakastava ja muutenkin unelmieni mies. Olen kovin rakastunut.

Särö kuitenkin syntyi kun sattumoisin sain tietää miehen pettäneen minua ainakin muutamaan otteeseen alta parikymppisen tytön kanssa, joka on siis häntä puolet nuorempi. haluaisin vain unohtaa koko sotkun. Mies oli vannouttanut tyttöä olemaan kertomatta, mutta kuitenkin sanonut että "pitää hänestä. paljon. eikä se ole hyvä asia." Kuitenkin selvästi mies osoittaa minulle että minä olen ykkösnainen eikä mies ole mitenkään erityisen törkeä ja häikäilemätön vieraissa juoksija. Eikö tuo menekin erokriisin ja jonkinlaisen keski-iän kriisin piikkiin? Kannattaisiko suhteen tulevaisuuden kannalta vain antaa olla koska ei kai mies nyt oikeasti minua kirjaimellisesti vaihtaisi johonkin teiniin? En provoa vaan kaipaisin ihan oikeasti rakentavia neuvoja JSSAP-vinkkien sijasta. :(

[/quote]

Ikis!?

Vierailija
4/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hah hah.

Vierailija
5/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa varmasti vakavasti miettiä, että sinäkin et ole sellainen, joka menee erokriisin piikkiin.

Vierailija
6/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö..ihan totta älä jää tommoseen suhteeseen. Jos pettää jo tossa vaiheessa ni pettää varmasti jatkossakin. Jos on vielä sanonut tytölle että pitää hänestä. Älä jää suhteeseen. Pliis.

Vierailija
7/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pettämiset menee erostressin piikkiin. Ei kai se muuten sua pettäisi ensi kuukausina. Nyt vaan kerrot että tiedät asiasta ja sitten jatkatte onnellisena kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Luultavasti nämä pettämiset loppuu samantien ja elätte loppuelämän onnellisina.

Vierailija
8/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä käsittämättömintä on sun suhtautuminen asiaan.

Vierailija
9/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos annat olla niin hommahan vaan jatkuu? Vai kuvitteletko että se jotenkin vaan loppuisi se pettäminen ja mies alkaisi uskolliseksi sinulle? Vai onko asia siis sulle ihan ok kunhan vaan pysyy sun luona...?

Vierailija
10/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä jäisi kuuntelemaan, minkä piikkiin laitettavaksi mies asiaa yrittää selittää.

Vierailija
11/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelut pedofiilin kanssa?

Vierailija
12/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ottanut minut osaksi perhettään, esitellyt lapsilleen, vanhemmilleen, toivottanut tervetulleeksi kotiin ja todella kohtelee minua muuten mainiosti. Ei petä muiden kanssa (tämän olen selvittänyt) eikä ole pettäjän oloinen. Tuohon tyttöön tutustui vasta hetki sitten ja ilmeisesti asiat heidän välillään tapahtuivat tosi nopeasti ja mies niitä nyt minulta parhaan mukaansa yrittää peitellä. Ei minusta hyvältä tunnu ajatella että mies käy kuumana noin nuoreen naiseen (joka kaiken lisäksi tosi kauniskin) mutta toisaalta ymmärrän että mies on elänyt isoja elämänmuutoksia lyhyessä ajassa ja ehkä sen takia sortui. Ainoa mikä huolettaa on tuo kommentti että pitää tytöstä, mutta senhän hän sanoi vain luultavasti jotta olisi saumaa jatkossakin. T: ap

Vierailija
13/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olette molemmat laastareita, sä ja se tyttö.

Vierailija
14/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on erosta sekaisin kuin seinäkello ja sinä sinisilmäinen hölmö joka yrittää selitellä asioita parhain päin itselleen.

Vierailija
15/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan itselläsikin jotain kuvioita menossa muiden kanssa, ei kai kukaan tervejärkinen noin viileästi muutoin suhtautuisi siihen että omas rakas pettää. Mikään kriisi ei anna siihen lupaa.

Vierailija
16/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:57"]

Mieshän on erosta sekaisin kuin seinäkello ja sinä sinisilmäinen hölmö joka yrittää selitellä asioita parhain päin itselleen.

[/quote] Mutta miksi mies on sitten esitellyt minut koko lähipiirilleen ja jopa nuorille lapsilleen? Ottanut minut luokseen asumaan ja auttanut paljon monessa mielessä, sitouttanut itsensä minuun jo näin nopealla aikataululla. Me todella sovimme yhteen ja meillä on suhteessamme paljon hellyyttä. Miehen ero oli kyllä nopea toimitus ja se johtui siitä että nainen petti. T: ap 

Vierailija
17/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu nyt vaan haisee.

Vierailija
18/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsit jssap vastuksia, mutta se nyt olisi vain monen mielestä ainoa oikea vastaus. Nyt alat vähän arvostamaan itseäsi ja repäiset itsesi pois tuosta suhteen irvikuvasta. Jos et sitä tee, niin sitten hyväksyy miehen seikkailut ja vieraissa käymiset ja lopetat valittamisen. Mutta koska asia selvästi sinua mietityttää, niin tiedät itsekin mitä sinun pitäisi tehdä. Lähde pois, jätä suhde tuohon ja jatka elämääsi ilman petturia.

Vierailija
19/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sillä on kiire saada pienille lapsilleen joku hoitaja/äitihahmo ja kotiapulainen, että ittellä olisi enemmän aikaa viettää nuoren hemaisevan tiukkapillun kanssa sängyssä. Todennäköisesti puolet palkastaankin menee seksipupun elättämiseen-

Vierailija
20/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ap. :(  Ainoa, mitä tässä tilanteessa kuuluisi sanoa on juuri tuo JSSAP, mutta koska se on poissuljettu vaihtoehto tässä tapauksessa niin unohdetaan sitten se. Jatka toki "suhteessasi", mutta totuttaudu jo näin alussa ajatukseen, että siihen tulee aina kuulumaan myös kolmansia osapuolia. Ei se mies siitä miksikään muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi