Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätön pettämiskuvio, paljastanko miehelle että tiedän?

Vierailija
04.10.2014 |

Olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden, mutta suhteemme on edennyt aika nopeasti. Mies erosi vasta avioliitostaan ja jo on ehditty muuttaa yhteen ja matkustella ja elämme kuin avopuolisot. Mies on ihana, rakastava ja muutenkin unelmieni mies. Olen kovin rakastunut.

Särö kuitenkin syntyi kun sattumoisin sain tietää miehen pettäneen minua ainakin muutamaan otteeseen alta parikymppisen tytön kanssa, joka on siis häntä puolet nuorempi. haluaisin vain unohtaa koko sotkun. Mies oli vannouttanut tyttöä olemaan kertomatta, mutta kuitenkin sanonut että "pitää hänestä. paljon. eikä se ole hyvä asia." Kuitenkin selvästi mies osoittaa minulle että minä olen ykkösnainen eikä mies ole mitenkään erityisen törkeä ja häikäilemätön vieraissa juoksija. Eikö tuo menekin erokriisin ja jonkinlaisen keski-iän kriisin piikkiin? Kannattaisiko suhteen tulevaisuuden kannalta vain antaa olla koska ei kai mies nyt oikeasti minua kirjaimellisesti vaihtaisi johonkin teiniin? En provoa vaan kaipaisin ihan oikeasti rakentavia neuvoja JSSAP-vinkkien sijasta. :(

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuitenkin selvästi mies osoittaa minulle että minä olen ykkösnainen eikä mies ole mitenkään erityisen törkeä ja häikäilemätön vieraissa juoksija."

Sinä olet siis kirjaimellisesti se kotipesä, josta mies nyt ja tulevaisuudessa juoksentelee pelikentälle ja takaisin. Ja kuule kyllä, kyllä hän on erityisen törkeä ja häikäilemätön. Suhde poikki kertalaakista ja katse toiseen suuntaan ilman mitään jossitteluja.

Vierailija
22/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat tuota niin sinuun tulee vielä sattumaan ja pahasti, sano mun sanoneen. Noin nopeasti vakavaan suhteeseen pomppaaminenkaan ei ole fiksua eikä tervettä. Pari tuollaista kuviota olen sivusta seurannut ja aina ne ovat päättyneet huonosti. Ja niissä ei siis edes (käsittääkseni) petetty, vain hypättiin uuteen tiiviiseen suhteeseen liian nopeasti edellisen eron jälkeen. Ja se että on lapsille/sukulaisille noin nopeasti esitelty, ei kerro mistään muusta kuin miehen alentuneesta arvostelukyvystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit itsekin järjellä, niin eihän tuossa ole kahtaa sanaa. Lähde kun voit. 

Vierailija
24/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:57"]

Mieshän on erosta sekaisin kuin seinäkello ja sinä sinisilmäinen hölmö joka yrittää selitellä asioita parhain päin itselleen.

[/quote] Mutta miksi mies on sitten esitellyt minut koko lähipiirilleen ja jopa nuorille lapsilleen? Ottanut minut luokseen asumaan ja auttanut paljon monessa mielessä, sitouttanut itsensä minuun jo näin nopealla aikataululla. Me todella sovimme yhteen ja meillä on suhteessamme paljon hellyyttä. Miehen ero oli kyllä nopea toimitus ja se johtui siitä että nainen petti. T: ap 
[/quote]

No tuo on just se sekaisin kuin seinäkello -osa. Miehen arvostelukyky ihan hukassa. Eikä tosiaan taida tietää mitä haluaa itsekään. Voi olla myös sitä että haluaa näyttää pettäneelle exälleenkin.

Surullista on että lapsetkin on vedetty tuohon mukaan niin pian vanhempien eron jälkeen. Liikaa muutoksia pienille liian pian. Jos sinulla olisi yhtään järkeä päässä tajuaisit itsekin antaa lapsillekin aikaa toipua.

Vierailija
25/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikeasti arvosta sua, vaikka mitä esittäisi, ja sä selvästi et halua katsoa totuutta silmiin. Nyt nainen vähän ryhtiä! Minusta on järkyttävää tuo sinun ymmärtämisesi pettävää miestä kohtaan.

Vierailija
26/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudu miehellesi vähän väritetyllä tarinalla. Eli kuinka joku tutun tuttu keski-ikäinen mies on pettänyt vaimoaan jonkun teinintytön kanssa. Tee selväksi kuinka halveksit tuollaista etkä voisi kuvitellakaan olevasi noin itsestään epävarman miehen kanssa, mieshän on parhaimmillaan tuon ikäisenä eikä keskenkasvuisena. Saa sitten miettiä haluaako olla halveksittava vai ei. Tai sitten vain kerrot että tiedät ja annat yhden mahdollisuuden tai jätät hänet jos et teatteria jaksa ylläpitää. Mutta joka tapauksessa kannattaa tehdä jollain tapaa miehelle selväksi että tuo toiminta on halveksittavaa.

Vierailija
27/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sekaisin siitä, että hänen vaimonsa petti ja ero tuli. Näkisin että sä olet tällä hetkellä se ns. vaimon korvike, jonka mies otti, koska ei ole tottunut olemaan yksin. Tämän tytön kanssa mies taas viettää villiä sinkkuelämää, kuten monet vastaeronneet tekevät. Sinuna häipyisin tuosta kuviosta.

Vierailija
28/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi mikä kultakimpale! Kyllä tuollaisesta kannattaa pitää kynsin ja hampain kiinni!

Vierailija
29/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:57"]

Mieshän on erosta sekaisin kuin seinäkello ja sinä sinisilmäinen hölmö joka yrittää selitellä asioita parhain päin itselleen.

[/quote] Mutta miksi mies on sitten esitellyt minut koko lähipiirilleen ja jopa nuorille lapsilleen? Ottanut minut luokseen asumaan ja auttanut paljon monessa mielessä, sitouttanut itsensä minuun jo näin nopealla aikataululla. Me todella sovimme yhteen ja meillä on suhteessamme paljon hellyyttä. Miehen ero oli kyllä nopea toimitus ja se johtui siitä että nainen petti. T: ap 

[/quote]Jos olet täysin tyytyväinen tilanteeseen niin anna mennä ja unohda tyttöset. Uskon tosin, että olet kohta korviasi myöten sellaisessa suossa, josta ei ole enää helppo pois päästä. Uppoat koko ajan syvemmälle. Mitä mies sinusta haluaa? Mitä merkitset hänelle kun kerran hän halua noin valheellisesti elää ja olla? Oletko vain hänen valheidensa yksi nappula, joka siirtyy sinne miten hän haluaa ja juuri niinkuin hän suunnittelee? Sellainen mukava miehen pelinappula?

Vierailija
30/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on sulle ok, niin ei kait siinä sitten mitään. 

p.s. Itse en kyllä kattelisi päivääkään.

Vierailija
31/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää pettäminen sitten selvis sulle? Tyttö tuli kertomaan?
Ja sille oikeastaan aivan sama, mies ei joka tapauksessa arvosta sinua, miksi siis jäisit.

Vierailija
32/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit miehelle oikeasti niin tärkeä ja rakas, hänellä ei olisi toista suhdetta.

Vierailija
33/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että tuo tyttö on se pelinappula jota pelataan ja hyväksikäytetään. Kai minä olen tullut taloon jäädäkseni, mutta mies oli leikkimielisesti kutsunut tyttöä "vaimokkeeksi." Se ei jotenkin naurattanut. Muutamat seksikerrat menneisyydessä kestän mutten sitä jos kirjaimellisesti tulisin vaihdetuksi teinin takia. Voiko aikuinen mies kiinnostua muka muustakin kuin seksistä tuon ikäisen kanssa? Miehen kanssa parasta minusta meillä on henkinen yhteys ja sellainen läheisyys minkä vuoksi perhe-elämä onnistuu jo näinkin lyhyellä varoitusajalla.

Mies on silti vähän mustasukkainen selvästi tytön liikkeistä ja oli sanonut tälle että mies auttaa missä vain voi, eikä tytön tarvitse muuttaa toiseen kaupunkiin koulun tai työn perässä koska mies voi auttaa. He myös juttelevat yllättävän paljon myös yksityisasioista, mikä on myös huolestuttavaa. Mutta huolehdinko turhaan+ Tosiaan pelkän seksin voisin näin alkuvaiheessa vielä kuvitella antavani anteeksikin. T: ap

Vierailija
34/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ap, olet saanut reilu 20 vastausta ja kaikissa oli sama sanoma. Mitä ajattelet vai jatkatko tuon Speden hoivaamista hymyssä suin?

Vierailija
35/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sellanen kunnon kiltti naisystävä, joka on ilmeisen hyvin valittu mieheltä, kun pettämisenkin katsot läpi sormien. Mies käy tyydyttämässä seksuaaliset halunsa nuorempien naisten kanssa, mutta eihän sellaista perheelle kehtaisi esitellä tai edes kiinnostaisi. Sä hoidat kotia ja ylläpidät miehen mainetta sekä kullissia. Mies ottaa rakastajattaria.

Vierailija
36/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:23"]

No niin ap, olet saanut reilu 20 vastausta ja kaikissa oli sama sanoma. Mitä ajattelet vai jatkatko tuon Speden hoivaamista hymyssä suin?

[/quote]

Kyllä jatkan, hyvää hän vain tahtoo, ja hän tosiaan esitteli minut myös paikallisen nakkikioskin pitäjälle, joten on tosissaan. 

Tytön kanssa hän ei ole niin tosissaan, tyttö esiteltiin vain pizzerian pitäjälle, ymmärrät varmaan miksi haluan pitää tästä miehestä kiinni ihan tosissani.

T:ap

Vierailija
37/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bää sanoo lammasnainen (sori oikeat lampaat, loukkaus teitä kohtaan).

Vierailija
38/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti olet looseri jos jatkat tuollaisen miehen kanssa. Jos noin alkuvaiheessa pettää..pettää kyllä myöhemminkin.

Vierailija
39/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luu kurkkuun äijälle. Hyi vittu

Vierailija
40/80 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ny vittu enää nostako tätä typerää provoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän