Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä luulosairautta?

Vierailija
04.10.2014 |

Olen todennut itselläni paljon sairauksia esim syöpiä , sydänvian ja munuaisten vajaatoiminnan. Nyt pelkään, että mulla on imusolmukesyöpä, kun minulla on useita "turvonneita"imusolmukkeita. Esim kaulan edessä leuan alla tuntuu molemmilla puolilla imusolmukkeet toinen tuntuu ehkä noin 1.5cm kokoiselta ja on pyöreä ja toinen taas todella isolta 3-4cm ja on pitkulainen , sitten vähän alempana tuntuvat myös imusolmukkeet molemmilla puolilla ne ovat myös pitkulaiset, mutta eivät tunnu niin isoilta, sitten myös tuntuu alhaalla kaulan sivussa oikealla nuppineulan pään kokoinen patti Se on siinä missä alkaa olkapää ja sitten on vielä ihan heti korvien alla pitkulaiset kovat patit noin 1.5- 2cm jotka muljuavat vähän . Olen käynyt monta kertaa lääkärissä ja lääkärit ovat sanoneet niitä normaaleiksi. Minusta tuntuu, että ne vain kasvavat koko ajan ,mutta niitä on kokeiltu ihan äskettäin viimeksi eikä silloinkaa ollu mitää. Äskettäin olin sairaanhoitajalla ja Se sanoi, että patit ovat herneen kokoisia eikä niitä voi edes sanoa turvonneiksi imusolmukkeiksi. Se rauhoitti hetkeksi, mutta aloin miettiä sitten, että koskikohan Se kuitenkaan oikeisiin patteihin. Minulla on ollut myös jatkuvaa väsymystä, lämmön tunnetta ja eikä ole oikein nälkäkään ikinä ,mutta olen huomannut, että kun ulkoilen niin nuo oireet helpoittavat ja kuumemittari ei ikinä näytä lämpöä vaika onkin Se tunne. En yleinsä ulkoile oikein yhtää ja mietin vain noita oireitani. Mutta, kun tunnen selvästi patit en tajua miksi lääkärit eivät ikinä tunne mitään ihmeellistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös imusolmukkeet turpoaa aika-ajoin. Luulen, että elimistööni on tällöin hiipinyt joku virus tai bakteeri ja siksi elimistö käy puolustuskannalle. Turvotus kestää yleensä vain päivän pari joten olen päätellyt, että elimistön puolustusmekanismi vei voiton tunkeutujista.

Vierailija
2/3 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että olet masentunnut ja podet luulosairautta. Onko sinulla ollut paljon stressi tai jotain muuta, että elämäsi olisi muuttunut jotenkin. Se, että tunnet, että pattisi vain kasvavat toden näköisesti johtuu siintä, että pelkäät niiden olevan kasvanut. Ihan sama kun vaikka, joku tilanne josta et pidä ja jos ajattelet sitä koko ajan negatiivisesti niin tunnet sen pahempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Lakkaa tunnustelemasta niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän