Onko lyhyt villakagastakki liikaa +12 asteeseen
Kommentit (11)
Itse laitan villakangastakin päälle kun ulkona on -15
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:29"]
Missäpäin Suomea on vielä noin lämmintä?
[/quote]
en tiedä, vastaatko kysymykseen?
On ollut jo pitkäkin villakangastakki päällä. Alla oli sitten kevyehkö vaatetus.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:30"]
Itse laitan villakangastakin päälle kun ulkona on -15
[/quote]
ok, onhan niitä näkynyt jo kaupungilla. Minä en ikinä pidä villakangastakkia kovilla pakkasilla. Silloin on untuva- tai parkatakki
Ei ole minusta. Villakangastakki alkaa olla liian kylmä jo nollakelillä, joten on nyt ihan pätevä takki.
Kovilla pakkasilla mullakin untsikka. -15 ei ole kova pakkanen. T. 3
Itsellä jo nyt käytössä, plusasteita ollut suunnilleen kolme viime päivinä. Siihen päälle tuuli ja kylmä tihkusade, on ollut (ja vieläkin on) niin kylmä ettei ohuemmalla takilla pärjää.
Näillä keleillä ja pikkupakkasilla kevyempi villakangastakki, paksummalla villakangastakilla pärjää sitten kovimmat pakkaset.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:31"]On ollut jo pitkäkin villakangastakki päällä. Alla oli sitten kevyehkö vaatetus.
[/quote]
Samaten, laitan sen päälle kun ulkona alkaa tulla minun mielestä kylmä ja kunhan ei sada. En niinkään katsele lämpömittaria vaan menen omiaen fiilisten mukaan
Minä tykkään kerrospukeutumisesta ja käytän paljon villavaatteita. Siirryn villakangastakkiin yleensä siinä vaiheessa, kun lämpötila laskee lähemmäs nollaa, ja se on ihan mukava vielä -20 asteessa. Sitä kylmemmilläkin pärjää jotenkin, mutta meillä on harvoin sellaisia pakkasia pitkiä jaksoja. Itse asiassa en enää edes omista untuva-/toppatakkia, koska totesin, etten sellaista tarvitse.
Missäpäin Suomea on vielä noin lämmintä?