Naiselle ensin orgasmi -trendi
Nykyään miehet korostaa joka paikassa sitä, miten ensin antaa naiselleen orgasmin tai pari, ja vasta sitten itse nauttivat, ja kenties nainen vielä saa pari orgasmia lisää. Tästä on tullut semmoinen trendijuttu, että menee jo liian pitkälle. Siis ihan hyvähän se on, jos näin tapahtuu. Mutta ärsyttää semmoinen, että tämä vie spontaaniutta ja rentoutta seksistä. Siitä tulee joku hemmetin suoritus, jossa pitää nämä orgasmit tapahtua, tai muuten on jotenkin homma epäonnistunut.
Itse en melkein koskaan saa orgasmia uuden kumppanin kanssa. Tarvitsen sen, että vähän hioudutaan yhteen ja opitaan toistensa jutut. Ärsyttää, kun mies seksin jälkeen voivottelee sitä, että ei pystynyt antamaan minulle orgasmia. Ikäänkuin seksi olisi nyt sitten ollut huonoa tämän takia. Ja onko seuraavalla kerralla sitten kummallakaan kovinkaan rento olo, kun molemmat tietää, että nimenomaan orgasmin perässä tässä hinkutetaan?
Kommentit (130)
Jos tulee tunne että on pakko saada orgasmi ennen miestä, tulee siitä tosiaan sellainen suoritusfiilis. Tai tunne että huomio on liikaa itsessä. Ei hyvä. Seksi on kahden ihmisen juttu. Itse nautin eniten siitä että sitä ei mietitä liian orgasmikeskeisesti tilanteena.
Varmemmin saan orkun jos mies on kiihkeä, heittäytyy seksiin ja kehuu, ääntelee ja huokailee ilman suurempia taka-ajatuksia. On paljon kiihottavampaa katsoa ja kuulla nautintoa ja heittäytyä siihen mukaan kuin tuntea että on itse joku pelkkä kohde siinä.
Vierailija kirjoitti:
IinesAnkka kirjoitti:
Parasta tulla yhtaikaa, niin ei oo tällasta ongelmaa ja vuoron perään välillä. Miksi tästäkin pitää tehdä ongelma.
Se yhtä aikaa tuleminen vasta ongelma onkin. Jos miehellä tulee ensin, se siitä sitten. Ja se tulee silloin, kun tuntuu tarpeeksi hyvältä!
Miten niin "se siitä sitten"? Tokihan mies osaa antaa orgasmin senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen tällainen mies. Mutta ei se ole mikään hätäinen tai suoritus. Eikä siltä tunnu toisestakaan. Ajan kanssa kiusoitellen ja sitten suulla muutama alle ennen penetraatiota tai jotain muuta mitä oli mielessä tai mitä vaimo saattaisi kaivata. Välillä sitten suoraan toimintaan ja jos vaimo saa vain yhden tai saan sellaisen fiiliksen että lisää haluaisi, niin sitten hengityksen laannuttua nuolen, sormetan ja tilanteen mukaan piiskaa tms. ja lopetetaan siihen. Yleensä sitä tietysti innostuu itsekin vielä ja jatketaan penetraatiolla ja joskus kolmas kierros samaan tyyliin.
Mutta tosiaan on niitä suoria penetraatioitakin välillä. Mutta voihan se olla spontaania, että hyväily karkaa käsistä ja paiskaat naisen sängylle, revit housut jalasta, tartut käsistä ja hyökkäät reisien ja pillun kimppuun suullasi.
Kuulostaa melkoiselta pettymykseltä saada tuollaisella hetkellä suuta. Kun on niin kovat himot että vaatteetkin revitään päältä, niin kyllä siinä tekee mieli nimenomaan munaa sisään ja sassiin, ei siinä enää esileikkejä tarvita.
Puoliso sanoo samaa, että ei hänelle seksi jää mitenkään vajaaksi, jos hän ei saa orgasmia. Itse en pysty toiseen kierrokseen ja laukean nopeasti, joten pyrin ennen yhdyntää tuottamaan puolisolle orgasmin. Yleensä hän laukeaa melko helposti, mutta aina ei ja silloin siitä tulee suorittamista
M27. Nykyisen puolison kanssa olen havainnut kyllä orgasmikeskeisyyden. Rakasteltiin alkuhuumassa luonnollisesti ja ajattelematta. Molemmat sai.
Yritin alkuvaiheen jälkeen kerran epäitsekkäästi herrasmiehenä saada naiselle ensin orgasmin. Sitä jyystöä ja hoonausta kesti KAUAN. Nainen vaan kesti ja kesti, huokaili kyllä ja nautti selvästi rakastelustamme. No lopulta tein ajatuksissani päätöksen että ei nainen vaan saa aina vaikka haluaisinkin tyydyttää ja vedin päätyyn saakka.
Nainen sai välittömästi minun orgasmini jälkeen tärisevän ja pitkäkestoisen orkun itsekin. Ehkä hänen ajatuksissaan voi olla jokin tunnollisuus että mies varmasti saa ja vasta sitten hän voi rentoutua?
Keskustelimme asiasta jälkeenpäinkin. Mutta olen huomannut että seksi on naiselleni edelleen paljon parempaa kun laukean suosiolla ensin ja rakastelen sitten hänelle vielä kovalla tai puolikovallakin orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sai välittömästi minun orgasmini jälkeen tärisevän ja pitkäkestoisen orkun itsekin. Ehkä hänen ajatuksissaan voi olla jokin tunnollisuus että mies varmasti saa ja vasta sitten hän voi rentoutua?
Keskustelimme asiasta jälkeenpäinkin. Mutta olen huomannut että seksi on naiselleni edelleen paljon parempaa kun laukean suosiolla ensin ja rakastelen sitten hänelle vielä kovalla tai puolikovallakin orgasmin.
Minä huomasin kyllä aiemmin että vaimo laukesi heti perääni tai samaan aikaan. Vaimo jossain vaiheessa sanoi että ennen lapsia hän ei voinut saada kuin yhden orgasmin kun taas lasten jälkeen voi saada useita. Niinpä hän on varmaan joutunut pidättelemään orgasmiaan kunnes minä laukeaisin ja samalla minä olen saattanut vain jatkaa ja jatkaa kun olen ajatellut ettei vaimolle vielä riitä. Keskustelu olisi auttanut, mutta varsinkin aiemmin se oli aika hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin kyllä aiemmin että vaimo laukesi heti perääni tai samaan aikaan. Vaimo jossain vaiheessa sanoi että ennen lapsia hän ei voinut saada kuin yhden orgasmin kun taas lasten jälkeen voi saada useita. Niinpä hän on varmaan joutunut pidättelemään orgasmiaan kunnes minä laukeaisin ja samalla minä olen saattanut vain jatkaa ja jatkaa kun olen ajatellut ettei vaimolle vielä riitä. Keskustelu olisi auttanut, mutta varsinkin aiemmin se oli aika hankalaa.
Meillä oli joskus nuorempana syynä se, että kaluni oli liian iso ja kova, joten vaimo joutui varmaan ja jännittämään. Sai orgasmit vasta kuin olin lauennut ja kaluni antoi vähän periksi. Myöhemmin huomasin sellaisen seikan, että kun jos oli itsellä tiukassa, mutta näyttelin saavani sai vaimoni samoilla kiimoilla orgasminsa. Eli vaimon tuleminen vaati minut kiimaani. Sen jälkeen yleensä vaihdettiin asentoa ja sain naida rauhassa laukeamiseen asti. Oma vaimokin tullut parhaiten silloin kun kiima ollut korkeimmillaan ja olen itsekin tullut.
Yllä hyviä näkökulmia miehen ensimmäisenä saamiseen, tattista!
Mun mielestä on hyvä, jos nainen tulee miestä ennen. Jos mies on saanut orgasmin niin oma orgasmi voi vaikeutua jos miettii, että kumppani ei varmaan ole yhtään kiihottunut enää vaan haluaisi ehkä nukahtaa. Naiselle, ainakin minulle orgasmi ei väsytä vaan piristää ja tekee paikat herkemmiksi vaginan seinämissä, jolloin molempien nautinto yhdynnässäkin on parempi. Jos en onnistu tulemaan miehen käsittelyssä ennen yhdyntää/suihinottoa niin sanon kyllä sitten että tällä kertaa tämä riittää ja voidaan vaihtaa aktiviteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen tällainen mies. Mutta ei se ole mikään hätäinen tai suoritus. Eikä siltä tunnu toisestakaan. Ajan kanssa kiusoitellen ja sitten suulla muutama alle ennen penetraatiota tai jotain muuta mitä oli mielessä tai mitä vaimo saattaisi kaivata. Välillä sitten suoraan toimintaan ja jos vaimo saa vain yhden tai saan sellaisen fiiliksen että lisää haluaisi, niin sitten hengityksen laannuttua nuolen, sormetan ja tilanteen mukaan piiskaa tms. ja lopetetaan siihen. Yleensä sitä tietysti innostuu itsekin vielä ja jatketaan penetraatiolla ja joskus kolmas kierros samaan tyyliin.
Mutta tosiaan on niitä suoria penetraatioitakin välillä. Mutta voihan se olla spontaania, että hyväily karkaa käsistä ja paiskaat naisen sängylle, revit housut jalasta, tartut käsistä ja hyökkäät reisien ja pillun kimppuun suullasi.
Kuulostaa melkoiselta pettymykseltä saada tuollaisella hetkellä suuta. Kun on niin kovat himot että vaatteetkin revitään päältä, niin kyllä siinä tekee mieli nimenomaan munaa sisään ja sassiin, ei siinä enää esileikkejä tarvita.
Jotkut preferoi suuseksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IinesAnkka kirjoitti:
Parasta tulla yhtaikaa, niin ei oo tällasta ongelmaa ja vuoron perään välillä. Miksi tästäkin pitää tehdä ongelma.
Se yhtä aikaa tuleminen vasta ongelma onkin. Jos miehellä tulee ensin, se siitä sitten. Ja se tulee silloin, kun tuntuu tarpeeksi hyvältä!
Miten niin "se siitä sitten"? Tokihan mies osaa antaa orgasmin senkin jälkeen.
Ai pitäisikö muka ruveta sormettamaan tai kielettämään jotain spermaa valuvaa pillua, kun itsellä on jo ihan hyvä olo ja orgasmi on vaihtunut surgasmiksi? Ei kiitos!
Meillä melkein aina mies antaa ensin minulle, siitä sitten jatkuu niin että mieskin saa; jaksan paremmin antaa miehelle nautintoa, koska osaan puristella ja lypsää sitä kalua, koska en tavoittele omaa orgasmia enäää, vaan vain miehelle. Joka työnnöllä supistan pillua tiukemmaksi, ja mies tykkää kovasti siitä.
Saan sitten vielä myöhemmin lisää kun mies joko sormettaa tai nuolee, myös voi pannakkin vielä.
Onnekas olen, kun mies ei ole itsekäs vaan hänelle minun nautintoni on hänenkin.
Jep, miehen vika taas. Pilasi seksin kun halusi tuottaa naiselle nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikun sä et tajunnut. Miehen olisi pitänyt keskittyä hyvään panemiseen ja tekemiseen, eikä alkaa säätämään mitään pakko-orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Yllä hyviä näkökulmia miehen ensimmäisenä saamiseen, tattista!
Älkää nyt hyvät ihmiset kysymättä olettako mitään! Miehen kalu jäykistyy ihanan kivikovaksi juuri ennen tulemista. Se tuntuu juuri ihan parhaalta! Se hetki vain ei kestä kovin kauaa, että itse ehtisi välttämättä juuri sillä sekunnilla tulemaan, joten naisen tuleminen voi viivästyä juuri sen miehen orgasmin jälkipuolelle. Mutta jos mies on jo tullut, niin låhinnä harmittaa, ettei itse ehtinyt samaan syssyyn. Ei se pehmeä enää niin kivalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun sä et tajunnut. Miehen olisi pitänyt keskittyä hyvään panemiseen ja tekemiseen, eikä alkaa säätämään mitään pakko-orgasmia.
Tajusin toki. Sitten voi tehdä postauksen siitä, miten miestä ei kiinnosta sun orgasmi. Asia on harvinaisen selvä, eikä yhtään yllättävä.
Minua haittaa tuossa trendissä se, että eikö mies sitten halua tyydyttää naista yhdynnässä vai miksi nainen hoidellaa ensin? Ihmettelen myös, että jos yhdyntä ei tyydytä, niin miksi sitä sitten tehdään ollenkaan? Eikö voi vain molemmat tyydyttää vuorotellen?
Vierailija kirjoitti:
Meillä melkein aina mies antaa ensin minulle, siitä sitten jatkuu niin että mieskin saa; jaksan paremmin antaa miehelle nautintoa, koska osaan puristella ja lypsää sitä kalua, koska en tavoittele omaa orgasmia enäää, vaan vain miehelle. Joka työnnöllä supistan pillua tiukemmaksi, ja mies tykkää kovasti siitä.
Saan sitten vielä myöhemmin lisää kun mies joko sormettaa tai nuolee, myös voi pannakkin vielä.
Onnekas olen, kun mies ei ole itsekäs vaan hänelle minun nautintoni on hänenkin.
Miksi ihmeessä mies pitää tyydyttää yhdynnässä ja nainen ei? Tuo yhdyntä kuulostaa aivan kamalalta, minä itse haluan tyydytyksen yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies pitää tyydyttää yhdynnässä ja nainen ei? Tuo yhdyntä kuulostaa aivan kamalalta, minä itse haluan tyydytyksen yhdynnässä.
No mistä päättelit, etten minä saa yhdynnässä? saan kyllä ihan valtavan kun mies paee ja samalla sormettaa.
Ja naisen ei ole PAKKO saada yhdynnässä, miksi olisi? Mutta jos sinä haluat niin, niin saa sinä kaikin mokomin, ei se silti määrää miten joku muu saa. Meidän yhdynnät eivät ole kamalia vaanaivan jumalattoman ihania. Itse olet kamala!