Naiselle ensin orgasmi -trendi
Nykyään miehet korostaa joka paikassa sitä, miten ensin antaa naiselleen orgasmin tai pari, ja vasta sitten itse nauttivat, ja kenties nainen vielä saa pari orgasmia lisää. Tästä on tullut semmoinen trendijuttu, että menee jo liian pitkälle. Siis ihan hyvähän se on, jos näin tapahtuu. Mutta ärsyttää semmoinen, että tämä vie spontaaniutta ja rentoutta seksistä. Siitä tulee joku hemmetin suoritus, jossa pitää nämä orgasmit tapahtua, tai muuten on jotenkin homma epäonnistunut.
Itse en melkein koskaan saa orgasmia uuden kumppanin kanssa. Tarvitsen sen, että vähän hioudutaan yhteen ja opitaan toistensa jutut. Ärsyttää, kun mies seksin jälkeen voivottelee sitä, että ei pystynyt antamaan minulle orgasmia. Ikäänkuin seksi olisi nyt sitten ollut huonoa tämän takia. Ja onko seuraavalla kerralla sitten kummallakaan kovinkaan rento olo, kun molemmat tietää, että nimenomaan orgasmin perässä tässä hinkutetaan?
Kommentit (130)
Ai tämäkin on jollekin ongelma? Luulisi olevan ihan mukavaa jos mies pyrkii huomioimaan naisen ennen omaa tulemistaan. Sen jälkeen se on vähän vaikeampaa ainakaan munalla. Itse hoitelen vaimoni yleensä 2-3 kertaa ennen kuin anna itseni laueta. Yleensä pyritään viimeinen kerta laukeamaan samaan aikaan. Ei tunnu kummastakaan suorittamiselta. Pikapanot ihan vaan eläimellisenä naintina ovat kivaa vaihtelua ja silloin minä yleensä laukean ensin ja hoitelen vaimon jälkikäteen hyväilemällä.
Ihmettelen miten naiset saavat ongelman aikaiseksi melkein joka asiasta. Mikä siinä seksissä tai orgasmista on niin vaikeaa? Itselläni on ollut reilut parikymmentä naista ja yhtä lukuun ottamatta kaikki olen pystynyt hoitelemaan loppuun (pikapanot laivan yökerhon vessassa). Vain 3-4 naista on täytynyt auttaa loppuun nuolemalla, sormettamalla tai dildolla. Muut ovat päässeet loppuun ihan luomuna.
Älkää naiset olko niin ryppyotsaisia. Seksi on kivaa kun ei tee siitä ongelmaa.
Kyllä minä saan helposti orgasmin, ja siis vaikka kuinka monta.
Mun mielestä ongelma on ainoastaan iltapäivälehtien jenkeistä suoraan kääntämät höpöklikkiuutiset, joissa kerrotaan mitä nainen muka haluaa. Ja se on niin instagram-filtterillä siloteltua paskapuhetta, minkä huomaa kun on tarpeeksi kokemusta oikeista naisista. Nuoret kokemattomammat miehet varmasti menee sekaisin tuollaisista.
P*rkele rakastat sitä naista, pidät hyvänä ja otat kunnolla! Ja vaadit samaa myös toiselta tai pistä kiertoon hetimiten.
Mitä enemmän aikaa vietätte yhdessä, niin sitä paremmin sitä tietää mikä toimii juuri siinä hetkessä. Jonain päivänä se on pitkän kaavan mukaan annettua suuseksiä, mutta miksikään 24/7 Lassieksi ei miehen pidä ryhtymän!!
Käykääpä hieman lukemassa amerikkalaista Cosmopolitan lehteä ja sen seksi-osastoa. Sen voisi melkein nimetä klitoris-osastoksi sillä niin iso osa käsittelee klitoriksen hyväilyä. Penetraatio seksi on siellä alakynnessä ja tuntuu että sitä pidetään pakollisena pahana mistä naiset ei saa mitään.
Se näkyy myös seksileluissa mistä siellä puhutaan. Nyt ainoa hyvä on klitoris-imutin ja sitä ennen klitorista hyväilevä vibraattori. Dildo on aika passe.
Ei niin että siinä sinänsä mitään pahaa on, mutta se melkoinen yksipuolisuus pistää silmään. Jos mies sitä lukee, niin voi saada kuvan kaiken a ja o on antaa naiselle klitorisorgasmi. Ja tietenkin ennenkuin tehdään mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä hieman lukemassa amerikkalaista Cosmopolitan lehteä ja sen seksi-osastoa. Sen voisi melkein nimetä klitoris-osastoksi sillä niin iso osa käsittelee klitoriksen hyväilyä. Penetraatio seksi on siellä alakynnessä ja tuntuu että sitä pidetään pakollisena pahana mistä naiset ei saa mitään.
Se näkyy myös seksileluissa mistä siellä puhutaan. Nyt ainoa hyvä on klitoris-imutin ja sitä ennen klitorista hyväilevä vibraattori. Dildo on aika passe.
Ei niin että siinä sinänsä mitään pahaa on, mutta se melkoinen yksipuolisuus pistää silmään. Jos mies sitä lukee, niin voi saada kuvan kaiken a ja o on antaa naiselle klitorisorgasmi. Ja tietenkin ennenkuin tehdään mitään muuta.
No useimmat naiset tykkäävät juuri tuosta. Yhdyntä on vaan miesten enemmistön juttu. Ei voi mitään. Ja sitten on paljon välimuotoja. Kyllä miehille on enemmän kaikkea; tavallinen yhdyntä, pano anaaliin, tissienväliin, suuhun käsihoito ja vaikka mitä. Mitäs naisille on? No ei niin paljon. Ja monet miehet eivät tee edes sitä yhtäkään. Ei se asian kieltäminen auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai tämäkin on jollekin ongelma? Luulisi olevan ihan mukavaa jos mies pyrkii huomioimaan naisen ennen omaa tulemistaan. Sen jälkeen se on vähän vaikeampaa ainakaan munalla. Itse hoitelen vaimoni yleensä 2-3 kertaa ennen kuin anna itseni laueta. Yleensä pyritään viimeinen kerta laukeamaan samaan aikaan. Ei tunnu kummastakaan suorittamiselta. Pikapanot ihan vaan eläimellisenä naintina ovat kivaa vaihtelua ja silloin minä yleensä laukean ensin ja hoitelen vaimon jälkikäteen hyväilemällä.
Ihmettelen miten naiset saavat ongelman aikaiseksi melkein joka asiasta. Mikä siinä seksissä tai orgasmista on niin vaikeaa? Itselläni on ollut reilut parikymmentä naista ja yhtä lukuun ottamatta kaikki olen pystynyt hoitelemaan loppuun (pikapanot laivan yökerhon vessassa). Vain 3-4 naista on täytynyt auttaa loppuun nuolemalla, sormettamalla tai dildolla. Muut ovat päässeet loppuun ihan luomuna.
Älkää naiset olko niin ryppyotsaisia. Seksi on kivaa kun ei tee siitä ongelmaa.
Tässä ei ollutkaan kyse kaltaisistasi parisuhteessa olevista ihmisistä, vaan uudesta kumppanista, ja hänen, eli miehen, orgasmisuorittamisesta.
Tässä kun katsoo tuota karmeeta Koskelan 16 vuotiaan murhaa ja sen käsittelyä telkusta, tulee mieleen myös tässä ketjussa kirjoitetut aivan kaameat puheet, eikä juuri kukaan niihin puuttunut. Mitähän se kertoo meistä suomalaisita juuri nyt. Hyväksytään kaikki paska ja viha mitä joku vaan jaksaa suustaan työntää. Surullista.
Kuinka te ihmiset voitte hyväksyä kaiken, ihan tosta vaan. Ei ole ihme että tapahtuu koskelan tapaisia tapahtumia. Ja joku älypää vielä jaksaa painaa alapukkua.
Vaikka tämä on seksipalsta, niin eikö kenekään päässä soi kellot!
Saa haukkua jopa kirjoittajan lapsetkin ihan rauhassa, ja muu yhteisö kääntää päänsä vaan pois.
Täysin käsittämätöntä.
Monet naisetkaan ei laukea kuin yhden kerran, hyvä jos sitäkin. Joten ei tuo ennen naimista tuotettu orgasmi aina ole naiselle mieleinen. Mutta sitä minä ihmettelen, että miksei naiset itse säätele milloin haluavat orgasmit. Jos ei halua suuseksillä ja sormetukselle ennen naimista, niin vetää miehen pois hiuksista tai vaikka korvista, jos ei muuten usko. Helpompaa se on miehellekin, kun ei tarvitse arvailla miten nainen haluaa.