Päivi Räsänen poliitikkona, pisteitysskaala (4-10), paljonko antaisit?
Minä annan 9, vaikka en uskovainen olekaan. Hänellä on selkeät periaatteet, joita noudattaa ja joihin uskoo. Ei mikään tuuliviiri.
Kommentit (64)
Mä oon ap. sun kanssa samaa mieltä.
Tässä maassa on liikaa menty siihen, että mielipiteitä saa olla vain silloin, kun ne ovat punaviher-aatetta . Hienoa, että jotkut pitävät omista uskomuksistaan kiinni rohkeasti valtavirtaakin vastaan
Poliisilaitoksellakin on oltu ja valtakunnansyyttäjän hampaissa. Hyvä, Päivi, niin sitä pitää! You go, girl! :)
9. Ei sisäministerinä ollut ihan parhaimmillaan, mutta Päivillä on selkäranka. Siitä saa suoraan ysin, koska se on niin mahdottoman harvinaista.
9. Sanoo rohkeasti ja suoraan mielipiteensä. Liian moni poliitikko sanoo vain sen mitä arvelee äänestäjien haluavan kuulla.
Mieki tykkään Päivist vaik oonki ihan tavalliin ev.lut vaan joka käypi kirkos lähinnä vaan häis ja hautajaisis. Ysi tulleepi täältäkii.
Poliitikkona 8, mutta edutamiensa arvojen suoraselkäisestä ja rohkeasta esiintuomisesta antaisin 10.
-100. Viime vuosituhannelle jääneenä kuvittelee edelleen että uskovaisilla on oikeus sekaantua muiden ihmisten sukupuolielämään. Käsittämätöntä.
Cancel kulttuurin ensimmäinen jahdattava kun ilmiö vielä ollut niin suuren yleisön tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
-100. Viime vuosituhannelle jääneenä kuvittelee edelleen että uskovaisilla on oikeus sekaantua muiden ihmisten sukupuolielämään. Käsittämätöntä.
Ja kaikkeen muuhunkin elämään, esim eutanasiakysymys.
Vaikka olenkin homo niin ei minulla ole mitään Räsästä vastaan.
Raija Toiviainen taas on kammottava! vaikka niin luulee olevansa parasta ystävääni ja suojelijaani.
Ollaan todella vaarallisella tiellä kun valtakunnansyyttäjä käyttää asemaansa ideologisyen vihollistensa jahtaamiseen.
10. Hieno ihminen, sitä en ymmärrä alkuunkaan miksi valtakunnan syyttäjä häntä vainoaa.
Vaikka olenkin monesta asiasta eri mieltä Päivin kanssa niin hän on ehkä ainoa poliitikko josta pidän. Seisoo sanojensa takana eikä mielistele ketään, ei edes kirkon porukkaa!
Ihan okei kun ei ole ministerinä. Eikös joku heitellyt kananmunia niitten taloa päin?