Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen poliitikkona, pisteitysskaala (4-10), paljonko antaisit?

Vierailija
31.08.2021 |

Minä annan 9, vaikka en uskovainen olekaan. Hänellä on selkeät periaatteet, joita noudattaa ja joihin uskoo. Ei mikään tuuliviiri.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan 9. Aamutv:ssä puhui hyvin kannabis-asiastakin. Selkeäsanainen.

Vierailija
62/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-100. Viime vuosituhannelle jääneenä kuvittelee edelleen että uskovaisilla on oikeus sekaantua muiden ihmisten sukupuolielämään. Käsittämätöntä.

Miten ne nyt sekaantuu sun sukupuolielämään? Mä en ainakaan ikinä haluaisi olla lähelläkään kenenkään sukupuolielämää, pysykööt vain omissa ”kammioissaan” jokainen. Mutta sananvapaushan on ja myös mielipiteen vapaus.Minä olen Raamatun sanaan eli Jumalan sanaan uskovana sitä mieltä, että homous on synti ja se on vastoin Jumalan tahtoa.

Jumalan on sitten tuomio, mitä siitä seuraa tai mitä muistakin synneistä seuraa. Huom. ”Älkää tuomitko” ei tarkoita sitä, etteikö varoittaa pidä, siihen jopa kehoitetaan Raamatussa. Olisipa kiva, jos nämä uskovaisilta mielellään kaikki oikeudet vievät pitäisivät itse suunsa sitten kiinni toisten herjaamisesta ja heidän elämäntyylinsä tuomitsemisesta, mutta eipä tietenkään. Nämä uskovaisia herjaavat kuvittelevat ainoastaan heillä olevan oikeuksia ja ainoastaan heidän arvomaailmansa on oikea, jota kaikkien pitäisi noudattaa. Se jos mikä on alistamista, totalitarismia puhtaimmillaan.

No jos yhtään historiaa tunnet niin Kristilliset on vuosikymmenten ajan vastustanut jokaista lakimuutosta jolla on ollut mitään tekemistä parisuhteiden laajentamisen tai sukupuolimoraalin höllentämisen kanssa.

Ja Vihreät ovat vuosikymmenten ajan kannattanut (ja ehdottanut) jokaista lakiuutosta, jolla on ollut mitään tekemistä parisuhteiden laajentamisen tai sukupuolimoraalin höllentämisen kanssa.

Ja vielä jatkavat kunnes sisarsuhteet ja pedotkin hyväksytään :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nollaa ei voi antaa, niin nelosen. Poliittinen ura painottuu omien henkilökohtaisten ennakkoluulojen julkituomiseen, ei pyrkimystä tasa- arvoisen ja ihmisiä kunnioittavan yhteiskunnan rakentamiseen.

Vierailija
64/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan 4. Kykenemätön muuttamaan omaa ei toimivaa toimintaansa eli ei siis kykene itsereflektioon (tää on iso miinus ihan kenessä tahansa ihmisessä ja ammatissa). Kykenemätön ottamaan huomioon ja kunnioittamaan muita mielipiteitä ja näkemyksiä ja ennen kaikkea kykenemätön antamaan tasa-arvoa ja ihmisarvoa muille, jotka eivät elä HÄNEN arvojensa mukaan. Ei kukaan hyvä poliitikko toimi niin.

Päivi kyllä osaa kuunnella hyvin muita ja kunnioittaa eri mielipiteitä (kysy vaikka eduskuntakollegoilta, vihaavatko työkaverit häntä), vaikka ei muutakaan omia kantojaan muiden ajatusten mukaan.

Hän on sanonut ainakin sata kertaa, että ihan jokaisella ihmisellä on sama ihmisarvo. Miksi valehtelet? Jos ei saa avioliittoa niin on huonompi ihmisarvo vai? Päteekö sinusta vammaisiin, sisaruksiin ym. jotka eivät saa mennä naimisiin, onko heillä sinusta huonompi ihmisarvo tämän vuoksi? Vällyjen väliin ei Päiviä kiinnosta mennä (tämänkin on usein todennut), mut mitä tapahtuu lakirintamalla tai kirkossa ni onkin eri juttu. 

Itsereflektiota tarvitaan ihan jokainen, niin minä kuin sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä