Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea kuukautiset ovat teiltä pilanneet?

Vierailija
03.10.2014 |

Mitä asioita on mennyt pieleen kuukautisten takia? esim. joku tärkeä päivä? tai onko sinulta mennyt välit johonkin ihmiseen kun olet saanut raivokohtauksen johtuen hormonitoiminnasta?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? No ei yhtään mitään! No maratonilla on joskus mennyt muutama minuutti enemmän aikaa kun kuukautiset pistävät pissattamaan ja on pitänyt pysähtyä vessaan. Mutta en tuotakaan sanoisi pilaamiseksi. Ihmeellisen katkeralta kuulostava asenne.

Vierailija
22/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:16"]

Häh? No ei yhtään mitään! No maratonilla on joskus mennyt muutama minuutti enemmän aikaa kun kuukautiset pistävät pissattamaan ja on pitänyt pysähtyä vessaan. Mutta en tuotakaan sanoisi pilaamiseksi. Ihmeellisen katkeralta kuulostava asenne.

[/quote]

No jos et ole koskaan sattunut kuulemaan, joillakin on todella kovat kuukautsikivut joihin ei välttämättä lääkkeetkään auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alushousut menneet muutamia kertoja vaihtoon ja lakanat pesuun epäsäännöllisten menkkojen takia (nyt yritetään pillereillä korjata) Kerran alkaneet kesken seksin. Mua hävetti, mutta mies oli asian kanssa ok. Raivareita nyt tulee menkkojen aikaan, joten päivä on todennäköisesti pilalla, mutta ei mitään sen suurempaa kuitenkaan.

Vierailija
24/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:23"]

No alushousut menneet muutamia kertoja vaihtoon ja lakanat pesuun epäsäännöllisten menkkojen takia (nyt yritetään pillereillä korjata) Kerran alkaneet kesken seksin. Mua hävetti, mutta mies oli asian kanssa ok. Raivareita nyt tulee menkkojen aikaan, joten päivä on todennäköisesti pilalla, mutta ei mitään sen suurempaa kuitenkaan.

[/quote]

Miksi menkat hävitti seksin aikana? Mä harrastan joka menkkojen aikana seksiä :0

Vierailija
25/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:39"]

[/quote]

Miksi menkat hävitti seksin aikana? Mä harrastan joka menkkojen aikana seksiä :0

[/quote]

Sotkuista hommaa, eikä se veri oo mitenkään kiihottavaa.

Vierailija
26/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

Sotkuista hommaa, eikä se veri oo mitenkään kiihottavaa.

[/quote

Itse laitan pyyhkeen tai peiton alle. Joo, ei veri ole kiihottavaa, mutta seksi kuukautisten aikaaan on samalla tavalla kiihottavaa kun ei-kuukautisten aikaan. Olisi aika pitkä aika olla ilman seksiä jos olisin joka kuukausi viikon ilman miehen läheisyyttä.

Vierailija
27/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän täällä just, pilaako menkat mun puolimaratonin :(

Vierailija
28/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ällötys.

Vierailija
29/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä av-mammatouhua. On pakko olla yliseksuaalinen kaiken aikaa, edes menkkojen aikana ei saisi olla ilman, kun seksiähän on pakko haluta ja harrastaa kaiken aikaa. Jopa runsaiden ekojen vuotopäivien aikana on tosi jees, kun alapäästä tulee verisiä klönttejä miehen kalulle ja sänkyyn ja se veren haju, todella kiihottavaa! Mikä helvetti teitä seksipakkomielteisiä ämmiä oikein vaivaa?

Vierailija
30/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta piti lähteä kokeesta kesken pois, kun oli niin kovat menkkakivut.

Muutamat alushousut, patjassa läiskä.

Vierailija
31/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan matkalla tietenkin aina kuukautiset sekä työmatkoilla. Koko ajan saa vessaa etsiä j uimarannalla sitten tietenkin kiva. Työpaikan virkistysviikonloppuna sama homma. Aina rättien kanssa heilua ja pari kiloa turvotuspainoa kehossa.

Vierailija
32/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkiaispäivän. Sai jännittää valuuko veret pitkin jalkoja kun astelee juhlasalin lavalle. No ei onneksi, mutta en pystynyt lähteä keskustaan juhlimaan kavereiden kanssa kun sattui buranasta huolimatta niin paljon. Lojuin sitten kotona sikiöasennossa.

Vierailija
33/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään. Kestoja käytän, niin rahaakaan ei pala menkkojen aikaan.

Vierailija
34/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileirin, yhden matkan, pikkuhousuja, lakanoita, patjoja, petareita, mielenterveyden... Riparilla ja matkalla ei ollut suojia mukana, oli todella ahdistavaa.

Vierailija
35/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:34"]

ei mitään. Kestoja käytän, niin rahaakaan ei pala menkkojen aikaan.

[/quote]

Kestoja ja kuppia käytän minäkin, mutta eipä tuo paljon auta, jos menkat alkaa yllättäin. Säännölliset menkat ois niin kivat.. Tuossa rahajutussa oot kyllä oikeassa. Pyykkäämällä selvitään :) Ei oo kyllä kaikkien juttu.

nro21

Vierailija
36/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne lakanat menee pilalle? Minä sotken lakanoita ihan tarkoituksella (menkkaseksi) ja käytän kestositeitä. Pyykkikone on aina saanut tekstiilit tahrattomiksi.

Multa menkat ei ole pilanneet mitään. Kuukupin kanssa voi uida ja muutenkin elellä ihan normaalisti.

Vierailija
37/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:37"]

Rippileirin, yhden matkan, pikkuhousuja, lakanoita, patjoja, petareita, mielenterveyden... Riparilla ja matkalla ei ollut suojia mukana, oli todella ahdistavaa.

[/quote]

Oisit varmaan kauppaan päässyt, jos oisit pyytänyt?

Vierailija
38/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin melko epäsäännölliset menkat. Kerran olin sunnuntaina kuvausmallina, jossa erään miehen piti nostella minua ja tietenkin kuvausvaatteena vitivalkonen mekko. Ja kuukautiset alkoivat täysin yllättäen, ja kuukautisten alussa vuodan todella runsaasti ekat kaksi päivää. Onneksi minulla oli yksi side mukana, mutta ei se kyllä pitkään riittänyt. En kehdannut sanoa mitään, kun tiesin että aikataulu on tiukka. Kävin välillä vessassa taittelemassa vessapaperia sen läpiverisen siteen päälle... Kiva kun se mies joutui nostelemaan mua sillä tavalla ylös, että mun jalkoväli oli sen miehen kasvojen tasolla -varmaan kiva haju. Todella noloa. 

Vierailija
39/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖÖK! Ei kiinnosta menkkaseksit... (olen mies) vaikka asia on ihan normitavallinen eikä minua silleen mitenkään puistatata kun se kuuluu normaaliin elämänrytmiin. En myöskään pelkää verta (nimim."synnytyksessä aina selvin päin täysin mukana ollut") mutta pari kertaa sextailut päättyneet kyllä menkan alkuihin. Ei tee todellakaan mieli jatkaa...

Vierailija
40/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:01"]

YÖÖK! Ei kiinnosta menkkaseksit... (olen mies) vaikka asia on ihan normitavallinen eikä minua silleen mitenkään puistatata kun se kuuluu normaaliin elämänrytmiin. En myöskään pelkää verta (nimim."synnytyksessä aina selvin päin täysin mukana ollut") mutta pari kertaa sextailut päättyneet kyllä menkan alkuihin. Ei tee todellakaan mieli jatkaa...

[/quote]

Häh?! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän