Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea kuukautiset ovat teiltä pilanneet?

Vierailija
03.10.2014 |

Mitä asioita on mennyt pieleen kuukautisten takia? esim. joku tärkeä päivä? tai onko sinulta mennyt välit johonkin ihmiseen kun olet saanut raivokohtauksen johtuen hormonitoiminnasta?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat alushousut. 

No se oli aika ikävä tilanne, kun alkoi etuajassa ja oli valkoiset housut jalassa töissä. Ei kukaan mitään sanonut, mutta jälki ahterissa oli selvä. Koetin vetää paitaa alaspäin ja olla niin, ettei perse ole kehenkään päin. 

Vierailija
2/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia kertoja, parhaiten mieleen jääneet:

- talvella jouduin keskeyttämään ulkoliikuntatunnin ja lähtemään kotiin äärettömän kovien kuukautiskipujen takia jotka yllättivät. Jotkut tietysti luulivat että halusin tahalteen vain lintsata ja päästä helpommalla jättämällä liikunnan väliin, vaikka pakkanen pahensi kipua

- kesäloma alkoi ja luulin voivani viettää ihanan unelmaloman ja päästä uimaan. Sitten huomasinkin kuukautisten alkaneen ja uimaan en päässyt kertaakaan, sen jälkeen vain satoi vettä eikä rannalle päässyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita, lakanoita, mieheni ja minun ekan seksikerran. 

Vierailija
4/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua noita raivokohtauksia. Kyllä aikuinen ihminen jotenkin pystyy hallitsemaan itsensä vaikka miten olisi hormoneita. Lähinnä ne tunteet, joita tulisi muutenkin, tulevat vähän liioiteltuina. Lakatkaa siskot piiloutumasta niiden hormoneiden taakse ja ottakaa vastuu omasta käytöksestänne!

Vierailija
5/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:14"]

mä en tajua noita raivokohtauksia. Kyllä aikuinen ihminen jotenkin pystyy hallitsemaan itsensä vaikka miten olisi hormoneita. Lähinnä ne tunteet, joita tulisi muutenkin, tulevat vähän liioiteltuina. Lakatkaa siskot piiloutumasta niiden hormoneiden taakse ja ottakaa vastuu omasta käytöksestänne!

[/quote]

Word!

Vierailija
6/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat pikkuhousut minullakin, pari lakanaa ja petarista löytyy läiskää myös. Auton penkistä sain tahrat tuoreeltaan pois. Mitään ihmeempää ei ole siis tapahtunut. Raivareita tai sellaisia minulla ei ole ikinä ollut ja koska menkat ovat olleet säännölliset, eivät ne ole alkaneet yllätyksenä.

Vierailija
7/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden.

Vierailija
8/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon sohva, siskon toppatuoli, tosin sen pilasi kaverin kuukautiset ja samalla meni kaveri.

Vierailija
9/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuskuurin, se nälkä on jotain ihan järkyttävää & tuntuu, ettei maha tule ikinä täyteen!

yhden elokuvan, kolme kertaa sai poistua salista vessaan. otinpahan opikseni..

ja yhdet juhlat, maha turposi muutamassa sekunnissa kohtalaisen litteästä valtavaksi palloksi ja ainoa päälle mahtunut vaate olisi ollut äitysmekko!

Vierailija
10/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun pääsykokeet :( sain raahauduttua paikalle mutta kipu kävi niin kovaksi että päädyin sitten tunniksi vessaan lervailemaan ja kun helpotti sen verran että pystyin kävelemään niin menin suosiolla takaisin paperin luokse, palautin puolityhjänä ja valuin majoituspaikkaan itkemään. Pääsin kuitenkin seuraavana vuonna sisään että ei nyt niin pahasti onneksi käynyt.

Vierailija
11/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun hyviä seksisessioita.

Vierailija
12/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveen lapsesta. Eipä juuri muuta. :) 

Vierailija
13/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häät... Ja jotain pienempää, kuten lomamatkan, pari konserttia, jotain juhlia. Kierto on melko säännöllinen, mutta ei niin, että voisi esim. kuukausia ennen tarkalleen tietää. Ikävintä on, että mulla on kovat menkkakivut. En tosin sanoisi, että ne on menneet ihan kokonaan pilalle, mutta ilman menkkoja olisi ollut parempi... :)

Vierailija
14/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kovin kiva tilanne, kun vähän alle 12-vuotiaana alkoi ekat tyttökerhon uimahallireissussa....olin vielä pieni ja laiha, joten en osannut odottaa että tulisi niin aikaisin. 

Vierailija
15/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden petauspatjan ja muutaman muuten iloisen saunaillan.

Vierailija
16/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, alushousuja, lakanat... Tosin käytän yleensä aina mustia alushousuja just ettei tahrat näy. Mulla on yleensä aina ollu melko hillityt menkat, joskus harvoin tulvii. Niin ja tietenkin hyvät saumat seksiin on menny pilalle menkkojen takia.

Vierailija
17/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat jo loppua! Kyllästyttää pelata tamppoonien ja siteiden kanssa. 12 v alkoi ja nyt olen 46 v. Rahaa palanut kuukautistarvikkeisiin. Miksei valtio vois antaa siderahaa vaikka 10 e kuussa? Maksetaan lapsilisääkin vain siksi että on se lapsi.

Vierailija
18/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut lähtemään kesken koulupäivän kotiin kuukautiskipujen takia, kun pääsin kotiin aloin oksentamaan koska kivut olivat niin kovat. Lakanoita mennyt pilalle, sekä kesken seksin alkaneet menkat (hävetti, kyseessä yhden illan juttu, miehestä ei kumma kyllä enää kuulunut mitään).

Vierailija
19/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin menettänyt neitsyyteni aikaisemmin, jos ei olisi niissä juhlissa silloin sattunut menkat alkamaan. Tiedä sitten, olisiko ollut menetys. No, nyt neljä ja puoli vuotta myöhemmin edelleenkin minulla vuotaa kerran kuussa neitseellinen pimppa.

Vierailija
20/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja. Eipä muuta. Aika triviaali asia minun elämässäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi