Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea kuukautiset ovat teiltä pilanneet?

Vierailija
03.10.2014 |

Mitä asioita on mennyt pieleen kuukautisten takia? esim. joku tärkeä päivä? tai onko sinulta mennyt välit johonkin ihmiseen kun olet saanut raivokohtauksen johtuen hormonitoiminnasta?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku napisi ettei saa piiloutua hormonitoiminnan taakse, itse ainakin ymmärrän nuo "raivarit" lähinnä tiuskimisena ja kärttyisyytenä, niin ne minulla ilmenee, eikä todellakaan tarkoituksena, itselläkin on ihan hirveä olo kun ei aluksi tajua että mikä mua vaivaa.

Vierailija
42/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks alkavaa suhdetta. Mutta ehkä se oli ihan hyvä. Millainen mies hylkää naisen joka ottaa aina suihin? :D En vaan voinut ottaa pöksyjä pois enkä halunnut sanoa että mulla on menkat, se ei kuulu mielestäni kenellekään. Ja en halua panna niiden aikaan kun en saa siitä mitään kiksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen kasvoni ovat alkaneet kukkimaan kuukautisten aikaan. 

Vierailija
44/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:18"]

Tyypillistä av-mammatouhua. On pakko olla yliseksuaalinen kaiken aikaa, edes menkkojen aikana ei saisi olla ilman, kun seksiähän on pakko haluta ja harrastaa kaiken aikaa. Jopa runsaiden ekojen vuotopäivien aikana on tosi jees, kun alapäästä tulee verisiä klönttejä miehen kalulle ja sänkyyn ja se veren haju, todella kiihottavaa! Mikä helvetti teitä seksipakkomielteisiä ämmiä oikein vaivaa?

[/quote]

Ei se ole mitään yliseksuaalisuutta jos haluaa kerran päivässä miehensä kanssa harrastaa seksiä. Miksi seksiä ei saisi haluta joka päivä ja harrastaa myös menkkojen aikana? ei sun tartte joka päivä harrastaa tai haluta, mutta älä hauku niitä joille on normaalia haluta joka päivä. Samalla tavalla voisin sanoa niitä aliseksuaalisiksi jotka eivät halua menkkojen aikana, mutta en sano, jokainen tyylillään. Oletko epävarma itsestäsi vai miksi sinua raivostuttavat naiset joilla on seksuaalisia haluja?

Vierailija
45/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä av-mammatouhua. On pakko olla yliseksuaalinen kaiken aikaa, edes menkkojen aikana ei saisi olla ilman, kun seksiähän on pakko haluta ja harrastaa kaiken aikaa. Jopa runsaiden ekojen vuotopäivien aikana on tosi jees, kun alapäästä tulee verisiä klönttejä miehen kalulle ja sänkyyn ja se veren haju, todella kiihottavaa! Mikä helvetti teitä seksipakkomielteisiä ämmiä oikein vaivaa?

[/quote]

Saa olla ilman, mutta ei ole pakko. Verihyytymyt lähtevät suihkussa. :) Siistimpää puuhaa tuo on kuin anaaliseksi jota tällä palstalla hehkutetaan. Itse ei tulis mielenkään harrastaa anaalia sen likaisuuden takia, mutta menkkojen aikana voin kyllä naida. Veri ei kuitenkaan ole läheskään niin ällöttävää kuin paska.

Vierailija
46/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:01"]

YÖÖK! Ei kiinnosta menkkaseksit... (olen mies) vaikka asia on ihan normitavallinen eikä minua silleen mitenkään puistatata kun se kuuluu normaaliin elämänrytmiin. En myöskään pelkää verta (nimim."synnytyksessä aina selvin päin täysin mukana ollut") mutta pari kertaa sextailut päättyneet kyllä menkan alkuihin. Ei tee todellakaan mieli jatkaa...

[/quote]

Ai, mun miestä ei kyllä haittaa menkkaseksi. Ja koska tietäää että nautin, niin suo mulle  sen ilon. Auttaa myös kipuihin. viikko olis aika pitkä aika ilman miehen läheisyyttä.

Vierailija
47/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäiset ja toistaiseksi myös ainoat festarit 15-vuotiaana

Vierailija
48/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat on joskus vereentyneet, kun kuukautissuoja on fuskannut. Yläasteella oli yks kemiantunti, kun tuli veret läpi housuista, mutta en ole varma huomasiko kukaan, kun sain paitaa vedettyä alaspäin. Oli kyllä kaamea tunne. 

Parisuhde tai alkava sellainen ei oo koskaan mennyt pilalle menkkojen takia. Tuntuis jotenkin traagiselta tai tragikoomiselta, jos niin kävisi. Menkkojen aikaan en harrasta seksiä. Onneksi kukaan existä eikä nykyinenkään ole sellaista vaatinut. 

Vierailija
49/55 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:14"]

mä en tajua noita raivokohtauksia. Kyllä aikuinen ihminen jotenkin pystyy hallitsemaan itsensä vaikka miten olisi hormoneita. Lähinnä ne tunteet, joita tulisi muutenkin, tulevat vähän liioiteltuina. Lakatkaa siskot piiloutumasta niiden hormoneiden taakse ja ottakaa vastuu omasta käytöksestänne!

[/quote]

Tämä!

Vituttaa myös toisinpäin. Jos nainen on vihainen, niin ekana ollaan naureskelemassa, että sillä taitaa olla taas puolukkapäivät. Ei, ei ole, vaan ihan oikeasti vituttaa, jos aikuiset ihmiset eivät vaikka siivoa jälkiään tai käyttävät rasistisia ilmauksia tms.

Vierailija
50/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:52"]

[/quote]

Ei se ole mitään yliseksuaalisuutta jos haluaa kerran päivässä miehensä kanssa harrastaa seksiä. Miksi seksiä ei saisi haluta joka päivä ja harrastaa myös menkkojen aikana? ei sun tartte joka päivä harrastaa tai haluta, mutta älä hauku niitä joille on normaalia haluta joka päivä. Samalla tavalla voisin sanoa niitä aliseksuaalisiksi jotka eivät halua menkkojen aikana, mutta en sano, jokainen tyylillään. Oletko epävarma itsestäsi vai miksi sinua raivostuttavat naiset joilla on seksuaalisia haluja?

[/quote]Ohoh, kylläpä mammalla kilahti... Luulen, että aika monet naiset eivät vuolaimpaan aikaan halua seksiä, minä olen yksi niistä myös. Läheisyyttä voi saada muutenkin, vaikka ihan siinä kainalossa. Jokainen tavallaan rouva hyvä, älä pulttaa ihan kaikista asioista.

Vierailija
51/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama yhdenillanjuttu jääny väliin, parisuhteessa ei menkat ole este, kun suihkussa voi paneskella.

Vierailija
52/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:52"]

[/quote]

[/quote]Ohoh, kylläpä mammalla kilahti... Luulen, että aika monet naiset eivät vuolaimpaan aikaan halua seksiä, minä olen yksi niistä myös. Läheisyyttä voi saada muutenkin, vaikka ihan siinä kainalossa. Jokainen tavallaan rouva hyvä, älä pulttaa ihan kaikista asioista.

[/quote]

No itselläsi se kilahti. Anna jokaisen olla omanlaisensa. Todella monet harrastavat seksiä menkkojen aikana, ei siinä ole mitään erikoista. Oletko epävarma? pelkäätkö että miehesi katselee muita naisia menkkojen aikana vai mistä moinen viha?

Vierailija
53/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon omasta asenteesta kiinni, antaako jonkin normaalin ruumiintoiminnon pilata juttujaan.

Vierailija
54/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatuoli?

Vierailija
55/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareita, housuja ja lakanoita, mutta yleensä vain väliaikaisesti. Pesemällä, liottelemalla, tahranpoistoaineilla, valkaisulla saatu takaisin puhtaan värisiksi. Ja vaikka olisikin läikkiä niin käytän silti niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi