Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempani tuhlasivat kaikki perintömme.

Vierailija
03.10.2014 |

Siis minun ja sisarien. Näinkin voi käydä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:57"]

Itsekkäitä wanhempia, ei voi muuta sanoa.

[/quote]

En mä sitä noinkaan näe. Itse olivat tienanneet ja pihistelleet niin saivathan he käyttää ne miten halusivat.

Vierailija
42/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekivät juuri niinkuin pitää tehdäkin eli elivät omaa elämäänsä niin kauan kun olivat elossa.

Jos jotain jää perittäväksi niin onhan se kiva mutta ei se ole pakollista. Aikuiset lapset tienatkoon itse omat rahansa.

Jos terveyttä piisaa ja rahaa on niin mekin ressataan eikä jäädä homehtumaan ja säästämään kotiin ;)

Että lapsille vaan tiedoksi ettei kannata kieli pitkällä odottaa meidän kuolemaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa.

miksi minua on alapeukutettu? Jokaisella meistä on oikeus käyttää omat rahamme kuten haluamme. 

Vierailija
44/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teki mieheni vanhemmatkin, lisäksi antoivat miehen siskolle 50 000e asuntoon, tuohan laskettaisiin ennakkoperinnöksi ja perinnönjaossa sitten tasattaisi mutta kun ei perintöä taida jäädä.

Ärsyttää muutenkin kun suosivat miehen siskonlapsia kaikessa niin hoidossa kuin lahjoissa. Mies onkin sanonut että kun vanhempina itse tarvitsevat apua niin tänne on turha soitella.

Vierailija
45/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekivät juuri niinkuin pitää tehdäkin eli elivät omaa elämäänsä niin kauan kun olivat elossa.

Jos jotain jää perittäväksi niin onhan se kiva mutta ei se ole pakollista. Aikuiset lapset tienatkoon itse omat rahansa.

Jos terveyttä piisaa ja rahaa on niin mekin ressataan eikä jäädä homehtumaan ja säästämään kotiin ;)

Että lapsille vaan tiedoksi ettei kannata kieli pitkällä odottaa meidän kuolemaa...

Vierailija
46/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:01"]

8 jatkaa.

miksi minua on alapeukutettu? Jokaisella meistä on oikeus käyttää omat rahamme kuten haluamme. 

[/quote]

Miksi se on valitettavaa?

Vierailija
47/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän voivoi, jos vanhemmat tuhlaavat ITSE ansaitsemansa rahat ennenko kuolevat pois ;)

olen töissä eräässä lounaskahvilassa, 300m päässä kaupungin ydinkeskustasta. siihen on rakennettu superkalliita moderneja kerrostaloasuntoja viereen. arvaapa ketä niissä asuu?

no pääsoin niitä 55v --> mummoja ja pappoja, jotka on myyneet oktalonsa ja muuttaneet lähelle palveluita kerrostaloon. sitten ne käy meillä päivittäin lounaalla ja kuulen tarinoita =)

Vierailija
48/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein missä tilanteessa vain, mutta erityisesti jos perijät tuollaisia ahneita kusipäitä. Tienaa itse omat rahasi.

Vierailija
49/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:00"]

[/quote]

Ootte varmaan olleet huppuvanhemmat jos luulette että lapset odottaa kieli pitkällä teidän kuolemaa.. Jos olisit mun äiti saisit mun puolesta kuollakkin siellä maailman äärissä, en tikkua ristiin pistäis sun hautajaisien järjestelyssä.

Vierailija
50/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:01"]

8 jatkaa.

[/quote]

Miksi se on valitettavaa?

[/quote]

se sana oli osanottoni ap:lle.

Vierailija
51/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs perintöä teidän olisi pitänyt saada? Eikö teidän pitäisi vanhemmillenne maksaa, että teidät kasvattivat ja hoitivat aikanaan?