MM-Jääkiekko kultaa Leijonille. Missä kokoonnumme pelin jälkeen?
Maanantaiyötä vasten Leijonien voittoa juhlimaan. Missä on kokoontumisia?
Kaupungit ja taajamat?
Minulla on hirveä huuma päällä.
Kommentit (18)
Kauppatorilla luultavasti Hesassa.
Muta muut kaupungit?
Minun on pysyttävä rauhallisena iltaan asti.
Olispa ihanaa Suomelle! Yhdistäisi muuten hajonnutta kansaa ihan yhtä paljon kuin suvivirren puolustaminenkin.
Saanatunturin huipulle , sieltä on hyvä huutaa norjalle olette te öljykunkut huonoja aishokipelureita hävetkää ei edes doupinki auttanut.
Ouuu, ouuu 1995 oli mahtava voitto ja läksin naapurikaupungista autolla ihan yksin juhlistamaan voittoa. Ajoin Mannerheimitietä, Espaa ja taas kiersin katuja keskustassa. Silloin se onnistui hyvin.
Olin yksin, mutta en yksinäinen. Se juhlinta oli sanoinkuvaamatonta.
Kaikki yhdessä eikä kukaan erikseen juhli. Miten käy tänään?
Vierailija kirjoitti:
Olispa ihanaa Suomelle! Yhdistäisi muuten hajonnutta kansaa ihan yhtä paljon kuin suvivirren puolustaminenkin.
Suvivirsi sopii hyvin tilanteeseen ja sitten rajusti hurraata. Todella suomen kansa yhdistyisi ja sitä minä kyikesta sydämestä haluan.
Siinä olisi juuri supi suomalaisten yhdistyminen. Mekastaisimme kaksi tai kolme päivää.
Minä ainakin. Ulkomailla ovat niin jalkapallon hurmiossa. Pariisissa oli hirveät taistelut, ei se niin mene edes jalkapallossa.
Jääkiekko on siistiä hommaa.
Toivottavasti ei ratkea tuomareihin kuten Minskissä 2014.Vitonen viheltämättä jne.
Ketä ovat illan tuomarit?
Ettei vaan sveitsiläiset, kuten olympialaisissa?
Voiton jälkeen leijonat veisaavat torilla suvivirren.
Odotatko "mailaa" anaaliosastoosi aamuyöstä, jossain maantien pysähtymispaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Ketä ovat illan tuomarit?
Ettei vaan sveitsiläiset, kuten olympialaisissa?
NHL-tuomarit olivat kohtuuhyviä vaikka kanadalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ouuu, ouuu 1995 oli mahtava voitto ja läksin naapurikaupungista autolla ihan yksin juhlistamaan voittoa. Ajoin Mannerheimitietä, Espaa ja taas kiersin katuja keskustassa. Silloin se onnistui hyvin.
Olin yksin, mutta en yksinäinen. Se juhlinta oli sanoinkuvaamatonta.
Kaikki yhdessä eikä kukaan erikseen juhli. Miten käy tänään?
Suomella neljä mestaruutta jo. Ei tule mitään ihmeellistä. Suurin osa menee suoraan nukkumaan matsin jälkeen.
Sveitsille melkein soisin voiton, ne eivät ole kertaakaan voittaneet. Suomi jo hävinnyt kerran heille näissä kisoissa.
Nyt onkin hyvä tilanne, koska Sveitsin voittokin olisi ihan ok. Kunhan olisi siisti, hyvä peli.
Leijonien juhlaa tänään ja huomenna.