Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monta raskaustestiä olet tehnyt elämäsi aikana? Entä

Vierailija
11.08.2008 |

kuinka monta plussaa on tullut, ja kuinka monta lasta sinulla on?

Itse olen tehnyt muistaakseni 5 testiä. Kaksi plussaa on tullut. Yksi lapsi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta.

Vierailija
22/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuukautisten väli on seilannut 30päivästä vuoteen, normaalisti tuli 2 kuukautiset vuodessa. Olen syönyt lukemattomia hormonikuurjea, ja silloin on pitänyt ennen aloittamista tehdä raskaustesti. Lopulta kun testi näytti plussaa, en voinut sitä uskoa ja ostin toisen. Olinhan vuosikausia sitä toivonut, en enää 38v uskonut luomusti raskaaksi tulevani. Sen jälkeen olen kerran tehnyt, kun ei taas tullut kuukaustisia, ja outoja oireita oli. Valitettavasti ei uutta raskautta ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia on ollut 4. Ekaa raskautta varmistelin kolmella testillä, toisen uskoin ensimmäisestä. Lapsia kaksi.

Vierailija
24/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimme 5 vuotta lapsettomuudesta. Sen aikana ja hoitojen aloitettua testejä meni.

Onnistuimme inssillä, pakko oli varmistaa esikoisen plussa 5 kertaa ennenkuin uskottiin. Se tunne kun siihen testiin tuleekin kaksi viivaa oli aivan mahtava.

Nyt olen kai taas raskaana, menossa kp 36/28 enkä ole tehnyt testiä vieläkään. Tämä olisi elämäni ensimmäinen luomuplussa.

Vierailija
25/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidentyneitä kiertoja joiden aikana olen kerinnyt testailla pari kertaa kauhuissani, yksi liian aikaisin tehty testi joka oli nega vaikka olin raskaana ja kolme plussaa. Kaksi lasta ja kolmas kohdussa.

Vierailija
26/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi plussaa, kolme lasta ja 2x km.

Vierailija
27/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2 lasta

Vierailija
28/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 6 testiä, joista 5 plussaa, lapsia on nyt 4 ja yksi tulossa.

Yksi oli nega, kun testasin pitkittyneen kierron vuoksi. Olis säästynyt sekin, jos olisin odottanut vielä yhden päivän. :)

Vierailija
29/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan testeillä varmistettu kaksi raskauttani, jotka myös onnellisesti synnytykseen päättyivät.

Vierailija
30/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme plussaa, yksi lapsi.

Vierailija
31/31 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta, kahden ensimmäisen lapsen jälkeen vaikeuksia saada lasta. Onnistuimme sitten kuitenkin saamaan toivomamme kaksi lisää.