Missä ammatissa koulukiusaajasi on tällä hetkellä?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Miten tarkasti täällä saa julkituoda entisen koulukiusaajan ennen kuin menee kunnianloukkauksen puolelle? Olisi mukava maalittaa muutama tekopyhä paska kouluajoilta :D
Anna palaa!
Minun on pormestari ja hiemanhan hänelle netissä naureskellaan. Nilkkimäinen.
En tiedä kuin pari-toinen on johtava sossu ja toinen yrityksen johdossa. Kertoo kaiken tarvittavan.
Tämä tyttö joka oli liian hyvä ja ylhäinen leikkimään kanssani on tarjoilija. Itse olen korkeakoulutettu.
Lähihoitajana on pahin kiusaaja.
Puistokemistinä. En tietäisi ellen näkisi häntä usein mennessäni töihin.
Miksi näistä kiusaajista niin moni on sotealalla? Miettikääpä sitä kun seuraavan kerran käytte hakemassa apua- hoitajan ja lääkärin veemäisyys ei johdu stressistä tai huonosta liksasta vaan mielenterveysongelmista ja ku sipäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näistä kiusaajista niin moni on sotealalla? Miettikääpä sitä kun seuraavan kerran käytte hakemassa apua- hoitajan ja lääkärin veemäisyys ei johdu stressistä tai huonosta liksasta vaan mielenterveysongelmista ja ku sipäisyydestä.
Se nyt on selvää miettimättäkin :D Harva täysipäinen jaksaa esim. terveyskeskuslääkärinä tai sossutanttana.
Toinen on vararehtori ja toinen "pelkkä" opettaja.
Yksi on tuta-DI, toinen tivi amk-inssi, yksi on ammatillinen opettaja ja pari on amiksia.
Perheet taitaa olla kaikilla, itse olen tk-eläkkeellä eikä yhtään kaveria ollut moneen vuoteen. Päivät menee täysin yksin. Niin ja ei tietenkään puolisoa tai lapsia.
En tiedä kaikista, mutta yksi on kaupan kassa.
Yksi on kuollut aikaa sitten huumeisiin, toinen kai jonkin sortin huoltomies jos vielä hengissä. Eivät varsinaisesti kiusanneet minua mutta muiden ohella sain osani. Jos olisivat ympyröissä niin some on keksitty joten vaikeaa olisi heidänkin elämänsä nykyään.
Ei vaan haluaa tietää, koska haluaa tavata ja sitten ...