Missä ammatissa koulukiusaajasi on tällä hetkellä?
Kommentit (264)
Lähihoitaja ja toinen käyttää samettihametta
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on sairastunut mielenterveysongelmiin. Osa on jo kuollut.
Tällaiset uutiset on kyllä niin riemastuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalialalla, lastensuojelussa.. voitteko kuvitella.
Voin hyvin kuvitella. Sen tyyppistä porukkaa siellä on. Uskomatonta vallankäyttöä.
Suurin osa ihan tavallisia perheellisiä yrittäjiä ja duunareita ym. mutta yksi heistä istuu elinkautista murhasta.
Lentäjä, rikollinen, perusduunari, kirurgi, asianajaja.
Varastomiehenä inexillä. Elämä näyttää somen mukaan olevan kaljaa ja lätkän fanitusta.
Minua ei kiusattu koulussa mutta sen kouluni nykyinen rehtori on kiusannut minua kun lapseni ovat nyt siellä koulussa.
Kiusaajia on herroissa mutta myös narreissa. Ja kriminaaleissa.
Mulla ei ole mitään hajua mitä peruskoulu- tai lukioaikaiset luokkakaverit tekee, ei kiinnosta. Parista lähimmästä ystävästä tietysti tiedän ja yks nörtti tuli työelämässä vastaan asiakkaan roolissa, muita ei ole näkynyt enkä varmaan enää edes tunnistaisi.
Yks ainakin haudassa, yks täys narkki, yks toimitusjohtaja isossa firmassa.
Yhdestä tuli matikanope, sääliksi käy oppilaita. Toisesta uusrikas autofirman omistaja, kolmannesta konsultti ja työelämävalmentaja... Neljännen ammattia en tiedä, kuulin vain että meni opiskelemaan kauppatieteitä.
Itse olin kauan syrjäytynyt, sen jälkeen vähän aikaa grillikioskilla ja nykyisin kaupan hyllyttäjänä osa-aikaisesti. Mielenterveys oli pitkään niin heikossa jamassa, että luulin etten ikinä pystyisi palkkatöihin.
Lähihoitaja, lähihoitaja, lähihoitaja, sairaanhoitaja. Normaalisti arvostan valtavasti sotessa työskenteleviä ihmisiä, mutta heitä en niinkään. Pelottavaa että kaikki menivät hoitoalalle haavoittuvaisten ihmisten keskelle.
Ammattikorkeakoulun opinto-ohjaaja
Kuollut, työtön, tuomion kärsinyt alkoholisti, tehdastyöläinen, myyjä.
Itse soitin yläasteella selloa ja luin runoja - tytöt tykkäsivät, mutta tietyille sankareille se ei ollut cool ollenkaan - joten turpaan.
Nyt kirjallisuuden tutkijana ja rockbändissä edelleen soittelen myös kitaraa.
Huvittavaa, että 1 kiusaaja tuli juttelemaan keikan jälkeen ja yritti esitellä kavereilleen - en tietenkään suostunut.
Olin myös pitämässä tyky - päivän yhdessä firmassa ja 1 ressukka merkanttimyyjä tuli liehittelemään ja juttelemaan - taisin mainita siinä jotain yläasteesta kovaan ääneen.
Viimeisimpien tietojen mukaan:
-yhdellä oli kattofirma josta monet jo varoitteli, ei ilmeisesti ihan parasta jälkeä
-toinen töissä tehtaanlattialla tehtävissä jotka ei vaadi edes amiskoulutusta, olin aikoinaan samoissa hommissa kesätyöläisenä
Maanviljelijä, putkimies, myyntiedustaja, hankintapäällikkö, jonkin sortin avustustyöntekijä. Jälkimmäinen tuli yllätyksenä, ottaen huomioon, mikä pahimman luokan mu*kku ja vihoviimeinen p*skiainen on kyseessä.