Piilottaako Tinder normaalit miehet?
Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä, että urheilullinen ja koulutettu mies saa kourallisen tykkäyksiä 5 vuotta vanhemmilta maatuskoituneilta venakoilta ja työttömiltä moniongelmaisilta röökimuijilta, kutsutaan piilottamiseksi niin joo kyllä piilottaa.
Ei kannata pitää ikäasetusta vuottakaan vanhemmissa, muuten edistät naisten hypergamianirsoilua.
Minä taas naisena en pidä ikäasetusta vuottakaan vanhemmissa, sillä en halua edistää miesten ikäeronirsoilua :)
Suurin osa maailman naisista on parisuhteessa itseään vanhemman ja rumemman miehen kanssa, eli miehet on niitä todellisia nirsoja eikä naiset.
Jep. Mulla on ikäasetus 30-38, olen itse 39. Tämä siksi että kiinnostun seksuaalisesti (ainakin toistaiseksi) vain itseäni nuoremmista miehistä, ja etsin Tinderistä vain seksuaalisesti kiinnostavia miehiä. Joskus onnistaa, joskus ei. Jokainen saa kuitenkin etsiä just sitä mitä haluaa,mutta eihän se vielä tarkoita että löytää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma naisille toimii tinderissä kun ostaa sen gold version kuukaudeksi ja sitten selaa sieltä tykänneet läpi. Ottaa mätsin parhaasta ja jos ei natsaa niin seuraavaan. Kuitenkin melkein kaikki miehet pistää tykkäystä niin voi valita käytännössä kaikista tarjolla olevista. Tai sitten jaksat naputtaa itse sen koko pakan läpi.
"Valita"? Ei se tykkäys tarkoita että ko. miehen kanssa tulee edes keskustelua, saati sitten treffejä, saati sitten seksiä, saati sitten parisuhdetta. Kun "melkein kaikki" miehet laittavat tykkäystä, se tarkoittaa että he laittavat kaikille muillekin. Minussa ei siis ole mitään spesiaalia heille. En minä ainakaan ole voinut "valita" Tinderistä yhtäkään miestä.
Kunnolliset kmiehet eivät paljon deittisovelluksissa juhli :(
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset kmiehet eivät paljon deittisovelluksissa juhli :(
No mun kaveripiirissä on tosiaan kahdeksan naista jotka on löytäneet Tinderistä normaalin, kunnollisen miehen, että en tiedä missä vika jos palstamiehellä ei natsaa?
Ainakin täällä näkyy usein miehiltä niin ilkeää settiä, että en ihmettele jos naiset karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, normi mies ei saa mätchejä joten se poistaa kk parin jälkeen sovelluksen.
Jos mammat svaippaisivat normi miehiä oikealle niin heidän elo-pistemäärä nousisi ja heitä näytettäisiin enemmän. Ihan on peiliin katsominen miksi tinder on täynnä jotain sigspäkk salimakeja ja komeita pelimiehiä.
Noinhan se periaatteessa on.
Itse normaalina miehenä jos teen täysin uuden tilin niin saan ekan kahden päivän aikana ne 15-20 tykkäystä ja sovellus ikään kuin aina "kuolee" sen jälkeen eli uusia tykkäyksiä ei tule eli mun profiili lakkaa saamasta näyttökertoja ilmeisesti kokonaan.
Sama se on naisena, vaikka toki tykkäysten lukumäärä on suurempi, koska edelleen moni mies laittaa kaikki naiset oikealle. Mutta ihan max 4-7 päivää tulee matcheja, sen jälkeen ei mitään. Ellei tee koko profiilia uudestaan.
Suurin osa ekan viikon matcheista ei myöskään vastaa viesteihini, koska ovat juuri heitä jotka ovat laittaneet sydämen kaikille, ja sitten kun minä kirjoitan, en kelpaakaan heille. Itse annan tykkäyksiä valikoiden, panomiehet ja paidattomat menevät hylkyyn, ruutupaitainen silmälasipää on enemmän mun tyylinen. Heistä ehkä yksi kymmenestä vastaa aloitusviestiini.
Tinder on karkkikauppa vain sille ylivoimaisesti parhaimman näköiselle porukalle, sukupuolesta riippumatta. Me tavikset joudutaan "tekemään töitä" eli kahlaamaan tarjontaa läpi ja kokemaan kymmenet ja sadat torjunnat.
Mutta se 4-7 matchia johtuu siitä että sä et vedä oikealle joka päivä 50 miestä niinkuin mä miehenä teen naisille. Ei niitä matcheja tule jos ei itse tykkää...
Löydätkö todella Tinderistä päivittäin 50 sellaista naista, joiden kanssa voisit haluta intohimoisen, rakastavan loppuelämän parisuhteen? Vai haetko sieltä jotain muuta? Miten on mahdollista, ettet jo ole parisuhteessa, jos on noin paljon sellaisia naisia, joihin voisit ihastua ja rakastua?
En ole koskaan Tinderissä ollut, mutta jos sen avaisin, niin uskallan väittää ettei sieltä löytyisi päivittäin edes yhtä sellaista miestä, joka herättäisi kiinnostuksen. Arvioini perustuu tosin vain nettideittihistoriaani aikoinaan, voi olla että Tinderissä olisi ihan eri tasoinen tarjonta.
Sehän selviää aina sitten vasta jos matchit ja pääsee juttelemaan. Eihän se kuva kerro mitään siinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma naisille toimii tinderissä kun ostaa sen gold version kuukaudeksi ja sitten selaa sieltä tykänneet läpi. Ottaa mätsin parhaasta ja jos ei natsaa niin seuraavaan. Kuitenkin melkein kaikki miehet pistää tykkäystä niin voi valita käytännössä kaikista tarjolla olevista. Tai sitten jaksat naputtaa itse sen koko pakan läpi.
"Valita"? Ei se tykkäys tarkoita että ko. miehen kanssa tulee edes keskustelua, saati sitten treffejä, saati sitten seksiä, saati sitten parisuhdetta. Kun "melkein kaikki" miehet laittavat tykkäystä, se tarkoittaa että he laittavat kaikille muillekin. Minussa ei siis ole mitään spesiaalia heille. En minä ainakaan ole voinut "valita" Tinderistä yhtäkään miestä.
No siirtyy seuraavaan jos ei tule keskustelua tai treffejä. Miehet laittavat tykkäystä niille joissa näkevät jotain potentiaalia ja selvittävät keskustelulla niistä harvoista mätseistä onko mitään spesiaalia heille. Jos nirsoilisivat, niin mätsejä ei tulisi kellekkään. Naispuolinen kaveri sai satoja tykkäyksiä, valkkasi parhaan, mätsäsi, kävi treffeillä ja menivät yksiin. Kuulostaisi ihan toimivalta menetelmältä, normaali nainen kyseessä. Tämän etuna siis se ettei sitä yhtä esillä olevaa profiilia katsellessa tarvitse päättää onko tämä se paras ja näkee koko tarjonnan kerralla.
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…
Tämä on ainut syy miksi naiset eivät miehiä löydä Tinderistä. Miehet arvioivat naisia normaalijakauman mukaisesti, mutta naiset arvioivat miehiä siten, että häviävän pieni osa miehistä on korkeintaan 4/5 tasoltaan (ei siis yhtään 5/5) ja että kaikki alle 50 % miehet ovat pelkkää biojätettä. Tämän vuoksi naiset eivät löydä miehiä kun kaikille ei vain riitä niitä 20 % komeimpia miehiä. Tämäkin viesti saa paljon alapeukutusta ja se johtuu vain siitä kun naiset eivät osaa suhtautua asioihin realistisesti, suurin osa ainakaan. Itse toki arvostan kaikkia naisia, jotka myöntävät tämän(kin) tutkimuksen sanoman ja jotka ovat realisteja kuten itsekin olen.
Vierailija kirjoitti:
Mites te miehet, jotka täällä valitatte, että ette saa Tinderissä mätsejä, saatteko mätsejä livenä?
En lähesty naisia livenä. Työ/harrastusporukassa kunnioitan naisia ystävinä enkä halua, että siellä kukaan (nais)ystävistäni kokee tilannetta vaivautuneeksi puhumattakaan siitä, että kokisi itsensä ahdistuneeksi lähestymiseni takia. Kunnioitan myös täysin vieraiden naisten yksityisyyttä. En ole pahantahtoinen ihminen ja kun koulussa lähestyin ihastukseni kohdetta, käytiin julkisesti läpi, mitä kaikkea vikaa ulkonäössäni on. En halua kokea sitä itse, mutta en myöskään halua, että yksikään nainen kokee kiinnostukseni niin vääräksi ja häntä alentavaksi. Varsinkaan mikäli nainen on ystävä tai tuttu. Silloin harvoin, kun käyn baarissa, keskityn ystäviini. Tinderissä olen saanut muutaman mätsin minut tuntevilta naisilta, mutta yhdestä en ollut kiinnostunut, yhden kanssa osasin olla vain tuttava ja yksi ei oikein tuntunut tietävän mitä halusi, koska oli juuri eronnut.
Olen kuitenkin ollut naimisissa ja seurustellut pari kertaa joten suhteessa pystyn olemaan. Lisäksi nettideitit ja tinder toimivat siinä mielessä, että nainen osoittaa mätsäämällä jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan. Siinäkin tapailussa on omat ongelmassa varsinkin siinä vaiheessa, kun pitäisi siirtyä jutustelusta eteenpäin. En osaa tulkita kiinnostusta hyvin ja sisäinen ääneni monesti torppaa minut, koska pelkään naisen ahdistuvan. Hyvin kuitenkin menee, jos nainen tekee aloitteen enkä muutenkaan kärsi pelosta kuin kerran yhden ihmisen kanssa. En ole sitoutumiskammoinen ja minusta on sanottu, että kohtelen naista hyvin ja näytän arvostukseni. No, jostain syystä olen kuitenkin taas sinkkuna. Paha en mielestäni ole, mutta olenko tavallinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Yks ihmeellinen ilmiö on. Olen Tinderissä ilman kasvoja, muu kroppa näkyy, saan tykkäyksiä ehkä 15 viikossa ja kun laitan kasvokuva, saan vastauksia "komee oot, odotin paljon pahempaa, 😍👍" mutta olen myös badoossa omalla naamalla, samat kuvat jotka näytän tinderistä ja siellä samat naiset, mutta tykkäyksiä 0 ja ehkä kerran viikossa joku edes katsoo sen profiilin... Ja sitten jonka kanssa avautuu se keskustelu niin mätsää yleensä ihan hyvin. Ihmettelen kuinka nainen on tässäkin niin tuuleen kustu ettei tiedä mitä ajattelee, passiivinen siis. Sitten valittaa kun ei löydy... M34v
Siis saat Tinderissä ilman kasvokuvaa 15 tykkäystä viikossa ja kehuja komeudestasi kun laitat kasvokuvan mukaan? Ja silti haukut koko ajan naisia passiivisiksi ja tuuleen kustuiksi?? Eikö 15 tykkäystä viikossa ulkonäkökehuilla höystettynä ole arvon herralle riittävästi huomiota, vai mitä naisten pitäisi enemmän tehdä?
Tinder on täynnä ihania ja kunnollisia miehiä, mutta jos ikä tai etäisyys ei natsaa, niin ..
Miehet laittaa tykkäyksiä jostain 300km päästä, tyyliin pääkaupunkiseudulta, jossa vapaita sinkkuja on pilvin pimein. En halua kaukosuhdetta, enkä elämäntilanteeni takia ole muuttamassa, oma etäisyysrajani on oman kaupungin alueella.
Nelikymppisenä miehenä olen nyt viikon ollut Tinderissä. Tällä hetkellä 61 matchia ja tykkäyksiä ropisee jatkuvasti, 99 tykkäystä tuli täyteen parissa tunnissa tilin luomisesta, etäisyys 50 kilometriä, ikähaitarilla 25-45. En ole muutamaan päivään viitsinyt selata lisää. Enkä todellakaan vedä kaikkia oikealle, etsin parisuhdetta ja kriteerieni tulee täyttyä.
Keskusteluja on paljon ja muutamat treffit käyty, useammat tiedossa.
Hyvät kuvat, hyvä ja rehellinen teksti, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siirtyy seuraavaan jos ei tule keskustelua tai treffejä. Miehet laittavat tykkäystä niille joissa näkevät jotain potentiaalia ja selvittävät keskustelulla niistä harvoista mätseistä onko mitään spesiaalia heille. Jos nirsoilisivat, niin mätsejä ei tulisi kellekkään. Naispuolinen kaveri sai satoja tykkäyksiä, valkkasi parhaan, mätsäsi, kävi treffeillä ja menivät yksiin. Kuulostaisi ihan toimivalta menetelmältä, normaali nainen kyseessä. Tämän etuna siis se ettei sitä yhtä esillä olevaa profiilia katsellessa tarvitse päättää onko tämä se paras ja näkee koko tarjonnan kerralla.
Juu, mutta tällainen "satutarina" (valitsin, matchasin, treffasin, tuli suhde) on hyvin harvinaista varsinkin tavisnaiselle. Se että se tapahtui yhdelle naiselle jossain, ei tarkoita sitä että minä olen niin onnekas.
Vaikka olisi lista tuhannesta tykkääjästä, ei mikään takaa että yksikään heistä 1) ihastuu minuun 2) haluaa jotenkuten samoja asioita elämässä. Ja vielä minunkin pitää ihastua häneen.
Eli juuri tuota teen - siirryn seuraavaan kun vastausta tai treffejä tai muuta kiinnostusta ei synny. Mutta se prosessi kestää vuosia osalle meistä naisistakin, vaikka monet miehet tämän totuuden kieltävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainut syy miksi naiset eivät miehiä löydä Tinderistä. Miehet arvioivat naisia normaalijakauman mukaisesti, mutta naiset arvioivat miehiä siten, että häviävän pieni osa miehistä on korkeintaan 4/5 tasoltaan (ei siis yhtään 5/5) ja että kaikki alle 50 % miehet ovat pelkkää biojätettä. Tämän vuoksi naiset eivät löydä miehiä kun kaikille ei vain riitä niitä 20 % komeimpia miehiä. Tämäkin viesti saa paljon alapeukutusta ja se johtuu vain siitä kun naiset eivät osaa suhtautua asioihin realistisesti, suurin osa ainakaan. Itse toki arvostan kaikkia naisia, jotka myöntävät tämän(kin) tutkimuksen sanoman ja jotka ovat realisteja kuten itsekin olen.
Naiset eivät osaa suhtautua asioihin realistisesti? Arvelin jo edellä, että jos olisin sinkku ja liittyisin Tinderiin, niin en löytäisi sieltä kuin yksittäisiä kiinnostavia profiileja. En kymmeniä enkä edes kymmentä. Sen takia en sinne menisi kuten en menisi nettideittihinkään. Ennen nykyisen puolisoni tapaamista kokeilin nettideittejä vielä kertaalleen ja pari päivää riitti, en tarvinnut paria viikkoa saati paria kuukautta huomatakseni, että ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy sieltä kun swaippaat oikealle etkä vasemmalle. Kuukauden saldo on 0 tykkäystä, miten tuon siis itseni esille? Normaaliuteeni kuuluu esim perus komeaksi kehuttu ulkonäkö, vakituinen työ ja koulutus, lapset, uusi omakotitalo, harrastukset, keskustelutaitoinen, kiinnostaa muukin kuin seksi. Mutta naisten passiivisuus pilaa kaiken. Mies 34v
Et siis ole naisten silmissä kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Minua kiinnostaa naisena ehkä 1 mies sadasta, ihan maksimissaan. Todennäköisesti huomattavasti harvempi. Eikä minun tarvitse kiinnostua yhtään useammasta.
Se kiinnostus ei muuten johdu komeudesta, vaan yleisestä kemiasta, koska seksuaaliseen viehätykseen liittyy aina se aspekti. Kuten myös se että raskauden sattuessa minä olen se häviävä osapuoli jonka päälle asia kaatuu. 99,99% maailman miehistä on minulle täysin poissa laskuista jälkeläisen siittämistä ajatellen.
Pervojen ja sekopäiden tinzu, vieläkö joku hakee sieltä normaalia ihmistä??? Hoh hoijaa.
Itsekin Tinderiä reilu vuosi sitten käyttäneenä, valikoin noin sadasta tykkäyksestä (gold versio) viitisen profiilia, joiden kanssa match. Muut oli liian kaukana, tyhjä profiili, huonot kuvat tai etsittiin eri asiaa. Kahden kanssa juttu lähti luistamaan. Ekan kanssa treffit, en kiinnostunut. Toisen kanssa seurustelen edelleen. Minä olin tämän miehen eka match
Jos menen baariin ja siellä on 100 miestä, aika hyvin jos illan aikana löytyy edes 1, jonka kanssa haluaisin tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä miehenä olen nyt viikon ollut Tinderissä. Tällä hetkellä 61 matchia ja tykkäyksiä ropisee jatkuvasti, 99 tykkäystä tuli täyteen parissa tunnissa tilin luomisesta, etäisyys 50 kilometriä, ikähaitarilla 25-45. En ole muutamaan päivään viitsinyt selata lisää. Enkä todellakaan vedä kaikkia oikealle, etsin parisuhdetta ja kriteerieni tulee täyttyä.
Keskusteluja on paljon ja muutamat treffit käyty, useammat tiedossa.
Hyvät kuvat, hyvä ja rehellinen teksti, siinä se.
Unohdit mainita pituutesi (yli 180 cm), komean ulkonäön, varakkuuden ja korkeakoulutuksen.
Ok, mutta silloinhan et ole normaali - en tarkoita pahalla, vaan sitä että täällä sanotaan että normaali mies ei kauaa Tinderissä pyöri kun hänet "poimitaan" sieltä (henkkoht ällöttää tällainen ilmaisu, ihan kuin miehellä ei olisi omaa tahtoa...).