Piilottaako Tinder normaalit miehet?
Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ristiriita siinä, että naiset väittää kunnollisen miehen löytämisen olevan vaikeaa, mutta oma kokemus on ettei naiset edes yritä tehdä oikein mitään treffisovelluksissa, vaan ovat tosi passiivisia niin että miehen pitää tehdä työt tutustumiseen. Tai sitten naiset yrittää vain niitä joihin en kuulu ja jotka eivät heitä ilmeisesti ota vakavasti.
Täsmälleen sama pätee miehiin. Hirveä valitus naisenpuutteesta mutta heti matchin jälkeen kaikki vetovastuu jätetään naiselle. Ei puhettakaan että valtaosa miehistä viitsisi yhtään keskustella, tai olla aidosti naisesta kiinnostunut.
Hyvin hyvin tyypillistä on että mies lähettää "moi" viestin ja kun siihen vastaa "moi", jää se siihen. Eli nämä vain odottaa että se moikattu nainen alkaa vetää keskustelua. Ihan sama lopputulos jos naisena yritän parin viestin verran jatkaa keskustelua, vastauksena enintään jokin "he he" tai kysymääni asiaan parin sanan vastaus eikä mitään mistä voisi juttua jatkaa. Eiköhän 95% KUMMASTAKIN SUKUPUOLESTA ole vain luokattoman tylsiä.
Saman huomannut. Ja koska olen jo ollut pitkässä parisuhteessa yhden perässä vedettävän miehen kanssa, en ala tuohon ollenkaan. Jos miehessä ei ole edes sen verran draivia että saisi keskustelun käyntiin niin saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä, että urheilullinen ja koulutettu mies saa kourallisen tykkäyksiä 5 vuotta vanhemmilta maatuskoituneilta venakoilta ja työttömiltä moniongelmaisilta röökimuijilta, kutsutaan piilottamiseksi niin joo kyllä piilottaa.
🤣🤣🤣 Miehet itkee täällä, kun eivät saa tykkäyksiä.Tinderissä, mutta niitä ei kyllä sitten saa tulla kuin nuorilta, kauniilta, hoikilta naisilta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit miehet ei tarvitse panosovellusta. Normaaleja naisia löytyy ihan livenä.
Ei välttämättä löydä jos ei ole vilkas sosiaalinen elämä. Normaali mies voi esimerkiksi käydä töissä ja harrastaa yksin tai tutulla porukalla.
Normaali mies sopeutuu sinkkuna olemiseen eikä haaskaa loputtomasti energiaa parisuhteen etsimiseen. Elämässä on paljon muutakin mielenkiintoista tekemistä ja rakastumiset ovat erittäin kuluttavia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on oikeassa siinä että tinderin algoritmi näyttää niitä övereitä mallimiehiä paljon enemmän koska sovellus pitää heitä esillä heidän suosionsa takia..
On sovellukselle kannattavaa luoda mielikuva että se on täynnä hyvännäköisiä miehiä.
Ongelmaksi muodostuu se että me normaalit miehet emme saa hirveästi näyttökertoja kun kaiken maailman mallimiehet ovat näyttökerroissa edellä.
Nopea vinkki: opettele pilkkusäännöt!
Tekstiäsi olisi mukavampi lukea, jos siinä olisi pilkut paikallaan.
Vaikka pilkkusäännöt osaisikin niin on yksinkertaisesti nopeampaa kirjoittaa ilman pilkkuja..
Tykkään tehdä ruokaa perheenjäsenistäni sekä eläimistäni. Vai:
Tykkään tehdä ruokaa, perheenjäsenistäni sekä elämistäni.
Käytä pilkkua, älä ole psyko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks ihmeellinen ilmiö on. Olen Tinderissä ilman kasvoja, muu kroppa näkyy, saan tykkäyksiä ehkä 15 viikossa ja kun laitan kasvokuva, saan vastauksia "komee oot, odotin paljon pahempaa, 😍👍" mutta olen myös badoossa omalla naamalla, samat kuvat jotka näytän tinderistä ja siellä samat naiset, mutta tykkäyksiä 0 ja ehkä kerran viikossa joku edes katsoo sen profiilin... Ja sitten jonka kanssa avautuu se keskustelu niin mätsää yleensä ihan hyvin. Ihmettelen kuinka nainen on tässäkin niin tuuleen kustu ettei tiedä mitä ajattelee, passiivinen siis. Sitten valittaa kun ei löydy... M34v
Siis saat Tinderissä ilman kasvokuvaa 15 tykkäystä viikossa ja kehuja komeudestasi kun laitat kasvokuvan mukaan? Ja silti haukut koko ajan naisia passiivisiksi ja tuuleen kustuiksi?? Eikö 15 tykkäystä viikossa ulkonäkökehuilla höystettynä ole arvon herralle riittävästi huomiota, vai mitä naisten pitäisi enemmän tehdä?
Ei vaan se että niillä samoilla kasvoilla jotka ovat badoossa ihan näkyvillä ei tule tykkäyksiä, mutta Tinderissä oon ilman kasvoja ja saan sen 15 tykkäystä ja kun näytän ne kasvot niin kuulemma ihan komee... Samat naiset molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks ihmeellinen ilmiö on. Olen Tinderissä ilman kasvoja, muu kroppa näkyy, saan tykkäyksiä ehkä 15 viikossa ja kun laitan kasvokuva, saan vastauksia "komee oot, odotin paljon pahempaa, 😍👍" mutta olen myös badoossa omalla naamalla, samat kuvat jotka näytän tinderistä ja siellä samat naiset, mutta tykkäyksiä 0 ja ehkä kerran viikossa joku edes katsoo sen profiilin... Ja sitten jonka kanssa avautuu se keskustelu niin mätsää yleensä ihan hyvin. Ihmettelen kuinka nainen on tässäkin niin tuuleen kustu ettei tiedä mitä ajattelee, passiivinen siis. Sitten valittaa kun ei löydy... M34v
Siis saat Tinderissä ilman kasvokuvaa 15 tykkäystä viikossa ja kehuja komeudestasi kun laitat kasvokuvan mukaan? Ja silti haukut koko ajan naisia passiivisiksi ja tuuleen kustuiksi?? Eikö 15 tykkäystä viikossa ulkonäkökehuilla höystettynä ole arvon herralle riittävästi huomiota, vai mitä naisten pitäisi enemmän tehdä?
Ei vaan se että niillä samoilla kasvoilla jotka ovat badoossa ihan näkyvillä ei tule tykkäyksiä, mutta Tinderissä oon ilman kasvoja ja saan sen 15 tykkäystä ja kun näytän ne kasvot niin kuulemma ihan komee... Samat naiset molemmissa.
Mutta haluavatko tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ristiriita siinä, että naiset väittää kunnollisen miehen löytämisen olevan vaikeaa, mutta oma kokemus on ettei naiset edes yritä tehdä oikein mitään treffisovelluksissa, vaan ovat tosi passiivisia niin että miehen pitää tehdä työt tutustumiseen. Tai sitten naiset yrittää vain niitä joihin en kuulu ja jotka eivät heitä ilmeisesti ota vakavasti.
Täsmälleen sama pätee miehiin. Hirveä valitus naisenpuutteesta mutta heti matchin jälkeen kaikki vetovastuu jätetään naiselle. Ei puhettakaan että valtaosa miehistä viitsisi yhtään keskustella, tai olla aidosti naisesta kiinnostunut.
Hyvin hyvin tyypillistä on että mies lähettää "moi" viestin ja kun siihen vastaa "moi", jää se siihen. Eli nämä vain odottaa että se moikattu nainen alkaa vetää keskustelua. Ihan sama lopputulos jos naisena yritän parin viestin verran jatkaa keskustelua, vastauksena enintään jokin "he he" tai kysymääni asiaan parin sanan vastaus eikä mitään mistä voisi juttua jatkaa. Eiköhän 95% KUMMASTAKIN SUKUPUOLESTA ole vain luokattoman tylsiä.
Tällöin mies on joko varattu tai pitää.sinua varalla. Ei kannata tuhlata aikaa.
Samoin ne harvasanaiset naiset. Ei tästä vieläkään tarvitse sukupuolikysymystä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sijainti, sijainti, sijainti. Pätee myös treffimaailmassa. Maaseudun pikkupitäjien poikamiehille ei ole kysyntää, vaikka miten olis kunollinen, ok-näköinen, on talot, autot ja metsää.
Älä nyt viitti. Ulikka oli tuomassa laukkujen perään olevan ulkolaisen naisen. Tänne saa kyllä helpolla houkuteltua naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se ongelma, etten akateemisena naisena kelpuuta perus-duunaria, ei vaan natsaa, olen kyllä kokeillut. Karsii väkeä todella paljon, kun en asu yliopistokaupungissa.
Millionaire match. Saat luvan kokeilla onneasi. Tuolla pärjää ainoastaan säännöllisillä tuloilla ja koulutuksella varustetut seuranhakijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä, että urheilullinen ja koulutettu mies saa kourallisen tykkäyksiä 5 vuotta vanhemmilta maatuskoituneilta venakoilta ja työttömiltä moniongelmaisilta röökimuijilta, kutsutaan piilottamiseksi niin joo kyllä piilottaa.
🤣🤣🤣 Miehet itkee täällä, kun eivät saa tykkäyksiä.Tinderissä, mutta niitä ei kyllä sitten saa tulla kuin nuorilta, kauniilta, hoikilta naisilta....
Tulisi edes hoikilta (ei-lihavilta). Harva normaalipainoinen nainen ei silmää miellytä, luulisi olevan itsensäkin takia järkevää pitää paino kurissa. Jokaiselle asiallisessa kunnossa olevalle vaan on monta vastaavan tason kosijaa niin ne loput joutavat laskea rimaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naisetkin ovat aktiivisia deittisovelluksissa, ja avaavat keskusteluja, kun mies vaan on riittävän tasokas verrattuna naisen omaan tasoon.
Aina välillä mä vahingossa tai uteliaisuuttani mätsään Tinderissä naisen joka on selkeästi alle oman tasoni, ja lähes poikkeuksetta tuo nainen kyllä sitten avaa keskustelun, kyselee ja on kaikin puolin aktiivinen. Täysi vastakohta tilanteelle jossa mätsään minua korkeampitasoisen naisen: noissa tilanteissa nainen on pääsääntöisesti täysin perässä vedettävä keskustelussa, ja vastailee niukasti ja tylsästi jonkin aikaa, ja sitten poistaa mut.
Kyse on siis vain tasoista. Se jolla on matalampi taso, on se joka joutuu jahtaamaan ja tekemään työn viestittelyssä. Korkeampitasoinen tekee päätöksen eteneekö juttu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kunnon miehet ei ole passiivisia. En minä jaksa enää mitään tissiposkea joka ei itse keksi edes mitään juteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naisetkin ovat aktiivisia deittisovelluksissa, ja avaavat keskusteluja, kun mies vaan on riittävän tasokas verrattuna naisen omaan tasoon.
Aina välillä mä vahingossa tai uteliaisuuttani mätsään Tinderissä naisen joka on selkeästi alle oman tasoni, ja lähes poikkeuksetta tuo nainen kyllä sitten avaa keskustelun, kyselee ja on kaikin puolin aktiivinen. Täysi vastakohta tilanteelle jossa mätsään minua korkeampitasoisen naisen: noissa tilanteissa nainen on pääsääntöisesti täysin perässä vedettävä keskustelussa, ja vastailee niukasti ja tylsästi jonkin aikaa, ja sitten poistaa mut.
Kyse on siis vain tasoista. Se jolla on matalampi taso, on se joka joutuu jahtaamaan ja tekemään työn viestittelyssä. Korkeampitasoinen tekee päätöksen eteneekö juttu vai ei.
Itselläni kyse on mielialasta. Joskus saatan itse lähteä heittämään kevyttä läppää ja osaan kyllä heittää sitä, asiakaspalvelutyötä tullut tehtyä sen verran. Juttuihini on helppo lähteä mukaan ja toisinaan ohjaan ihan toivottomatkin sällit juttelemaan kivoja (tyyliin heidän eka kommentti saako pillua). Mutta aina ei vain jaksa, enkä oikeasti aloittaisi parisuhdetta miehen kanssa joka ei itse saa minua nauramaan vaan minun pitää olla se tunnelman nostattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kyse on siitä että niillä tasokkaammilla sukupuoleen katsomatta on vara valita niin varasijalla oleville jutellaan sitten kun ehditään. Naisia on vaan sovelluksissa vähemmän niin pääsevät helpommin valkkaamaan. Millä ne kotona odottelevat naiset saisi aktivoitua tasoittamaan epäsuhtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Itse myös saman kokenut deittisovelluksissa.
Deittimaailmassa naisena: ainoa millä on merkitystä, on paino. Meikillä saa taiottua tavallisen näköisestä siedettävän. Ei väliä vaikka olet siivooja tms kunhan paino on siinä 50kg. Ja jos olet vähän ylipainoinen ja varsinkin akateeminen nainen, ei mitään saumaa. Mies saa kyllä olla kalju ja röllykkääkin, sehän on vain miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kyse on siitä että niillä tasokkaammilla sukupuoleen katsomatta on vara valita niin varasijalla oleville jutellaan sitten kun ehditään. Naisia on vaan sovelluksissa vähemmän niin pääsevät helpommin valkkaamaan. Millä ne kotona odottelevat naiset saisi aktivoitua tasoittamaan epäsuhtaa?
Ei millään. Minusta Tinderin kautta on yhtä helppo löytää mielenkiintoista seuraa kuin jos miehiä arvottaisiin jollain lottokoneella. Ei kuva kerro yhtään onko joku tyyppi hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kunnon miehet ei ole passiivisia. En minä jaksa enää mitään tissiposkea joka ei itse keksi edes mitään juteltavaa.
Eli normaalisaa elämässäkin vain selaat kännynkkää kun mies kyselee?
Oltiin tänään poikien kanssa sählytreeneissä ja huomenna menen aamuun lääkärijääkiekkoilijaarkkitehdiksi. Oliko kiva päivä? Tuouhon nainen vastaa "oli".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli normaalisaa elämässäkin vain selaat kännynkkää kun mies kyselee?
Oltiin tänään poikien kanssa sählytreeneissä ja huomenna menen aamuun lääkärijääkiekkoilijaarkkitehdiksi. Oliko kiva päivä? Tuouhon nainen vastaa "oli".
Normaalissa elämässä ihmiset kertoo hauskoja juttuja. Tinderin pölkkypäämaailmassa ei ymmärretä että hauskaa pitää olla.
Ai kamala....Miehet etsii Tinderistä tavallista naspurintyttöä, eli max 25- vuptiasta( vaikka itse olisi 45), laihaa, mutta kurvikasta, pitkähiuksinen, missifinalistin näköistä lapsetonta, koiratonta, kissatonta , persuja kannattavaa neitsyttä , joka toteuttaa miehen kaikki p8kefantasiat, ja on tiimissä kunnossa, mutta ei saa käyttää aikaaharradtukdion tai ystäviin, koska pitää olla miehelle aina valmis, mutta ei takertuva, eikä saa katsoa tv:sitä mitään typerää, kuten tosi tv:tä, mutta mies saa tuijottaa pokea ja urheilua niin paljon, kuin haluaa.