Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilottaako Tinder normaalit miehet?

Vierailija
30.08.2021 |

Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.

Kommentit (401)

Vierailija
121/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin Tinderiä reilu vuosi sitten käyttäneenä, valikoin noin sadasta tykkäyksestä (gold versio) viitisen profiilia, joiden kanssa match. Muut oli liian kaukana, tyhjä profiili, huonot kuvat tai etsittiin eri asiaa. Kahden kanssa juttu lähti luistamaan. Ekan kanssa treffit, en kiinnostunut. Toisen kanssa seurustelen edelleen. Minä olin tämän miehen eka match

Onneksi olkoon! Mulla on laaja ystäväpiiri jossa 27-42-vuotiaita lapsettomia sinkkuja, käytännössä kaikki ovat kokeilleet Tinderiä. Yhtään tuollaista tarinaa ei ole. Muutama parisuhde on syntynyt mutta se on vaatinut viikkoja tai kuukausia hyvin aktiivista treffailua.

Itse kokeilin n. 8kk ajan, tapasin treffeillä oikein mukavia miehiä. Kahdesta kiinnostuin, he eivät minusta. Ja yksi mies kiinnostui jatkamaan tutustumista minun kanssani, mutta se loppui hänen pilven polttoonsa, koska inhoan sitä hajua.

En siis tavannut yhtään miestä joka olisi tykännyt musta ja minä hänestä.

Vierailija
122/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä miehenä olen nyt viikon ollut Tinderissä. Tällä hetkellä 61 matchia ja tykkäyksiä ropisee jatkuvasti, 99 tykkäystä tuli täyteen parissa tunnissa tilin luomisesta, etäisyys 50 kilometriä, ikähaitarilla 25-45. En ole muutamaan päivään viitsinyt selata lisää. Enkä todellakaan vedä kaikkia oikealle, etsin parisuhdetta ja kriteerieni tulee täyttyä.

Keskusteluja on paljon ja muutamat treffit käyty, useammat tiedossa.

Hyvät kuvat, hyvä ja rehellinen teksti, siinä se.

Unohdit mainita pituutesi (yli 180 cm), komean ulkonäön, varakkuuden ja korkeakoulutuksen.

Koulutus ja varakkuus ei tule profiilissa ilmi. Pituus on yli 180 ja kuvat puhuu puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin Tinderiä reilu vuosi sitten käyttäneenä, valikoin noin sadasta tykkäyksestä (gold versio) viitisen profiilia, joiden kanssa match. Muut oli liian kaukana, tyhjä profiili, huonot kuvat tai etsittiin eri asiaa. Kahden kanssa juttu lähti luistamaan. Ekan kanssa treffit, en kiinnostunut. Toisen kanssa seurustelen edelleen. Minä olin tämän miehen eka match

Onneksi olkoon! Mulla on laaja ystäväpiiri jossa 27-42-vuotiaita lapsettomia sinkkuja, käytännössä kaikki ovat kokeilleet Tinderiä. Yhtään tuollaista tarinaa ei ole. Muutama parisuhde on syntynyt mutta se on vaatinut viikkoja tai kuukausia hyvin aktiivista treffailua.

Itse kokeilin n. 8kk ajan, tapasin treffeillä oikein mukavia miehiä. Kahdesta kiinnostuin, he eivät minusta. Ja yksi mies kiinnostui jatkamaan tutustumista minun kanssani, mutta se loppui hänen pilven polttoonsa, koska inhoan sitä hajua.

En siis tavannut yhtään miestä joka olisi tykännyt musta ja minä hänestä.

Aika samat. Tunnen monia Tinderin käyttäjiä tai sitä kokeilleita, mutta ei heistä kyllä juuri kukaan ole sitä kautta päätynyt vakavaan suhteeseen.

Vierailija
124/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä miehenä olen nyt viikon ollut Tinderissä. Tällä hetkellä 61 matchia ja tykkäyksiä ropisee jatkuvasti, 99 tykkäystä tuli täyteen parissa tunnissa tilin luomisesta, etäisyys 50 kilometriä, ikähaitarilla 25-45. En ole muutamaan päivään viitsinyt selata lisää. Enkä todellakaan vedä kaikkia oikealle, etsin parisuhdetta ja kriteerieni tulee täyttyä.

Keskusteluja on paljon ja muutamat treffit käyty, useammat tiedossa.

Hyvät kuvat, hyvä ja rehellinen teksti, siinä se.

Unohdit mainita pituutesi (yli 180 cm), komean ulkonäön, varakkuuden ja korkeakoulutuksen.

Tuohon tarvitaan lisäksi sijainti jossain isossa kaupungissa. Laatikkoleuka lentäjä-kirurgi Perä-Seinäjoelta jää yksin.

Vierailija
125/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus laskin, että swaippaan oikealle 30-40% naisista, jotka on 35-45-vuotiaita ja 60 km säteellä, kun itse olen 42-vuotias mies.

Tuo vasuriin vedetty 60-70% sisältää tupakoijat, huomattavan ylipainoiset, ulkomaalaisista huomattavan osan, high-life/luksustyypit, gootit tai muut rokkimuijat joiden mielestä raskasmusiikkimaku on olennainen parisuhdekriteeri, elämäntapamatkustajat, elämänkoululaiset, vegaanit, liian vihreät, feminismiä mainostavat ja ne jotka ovat profiilitekstin mukaan niin rikki, että joutuisin hyvittämään kaikki entisten suhteiden vääryydet sekä ne jotka ovat mua pidempiä tai suoraan mainitsevat hakevansa pitkää miestä.

Minun mielestä siinä on monelle tavalliselle naiselle mahdollisuus. Riittää, että ei polta, elää aktiivisesti eikä kanna liian vahvoja asenteita tai draamoja.

Vierailija
126/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ongelma, etten akateemisena naisena kelpuuta perus-duunaria, ei vaan natsaa, olen kyllä kokeillut. Karsii väkeä todella paljon, kun en asu yliopistokaupungissa.

Vierailija
127/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ristiriita siinä, että naiset väittää kunnollisen miehen löytämisen olevan vaikeaa, mutta oma kokemus on ettei naiset edes yritä tehdä oikein mitään treffisovelluksissa, vaan ovat tosi passiivisia niin että miehen pitää tehdä työt tutustumiseen. Tai sitten naiset yrittää vain niitä joihin en kuulu ja jotka eivät heitä ilmeisesti ota vakavasti.

Vierailija
128/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ongelma, etten akateemisena naisena kelpuuta perus-duunaria, ei vaan natsaa, olen kyllä kokeillut. Karsii väkeä todella paljon, kun en asu yliopistokaupungissa.

Laita sinne profiiliin että vain sun asuinpaikkaan muuttavat käy ja sijainniksi kikkailet isomman kaupungin. Eiköhän joku maallemuutosta haaveileva siihenkin tarjoukseen tartu.

Vierailija
129/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kunnollisen miehen kohdatessani olin hyvinkin aloitteellinen, jottei vaan joku muu ehdi napata häntä ennen mua =)

Vierailija
130/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ristiriita siinä, että naiset väittää kunnollisen miehen löytämisen olevan vaikeaa, mutta oma kokemus on ettei naiset edes yritä tehdä oikein mitään treffisovelluksissa, vaan ovat tosi passiivisia niin että miehen pitää tehdä työt tutustumiseen. Tai sitten naiset yrittää vain niitä joihin en kuulu ja jotka eivät heitä ilmeisesti ota vakavasti.

Sekä miehissä että naisissa on aktiivisia ja passiivisia ihmisiä. Muunkin kuin treffailun suhteen. Olen itse tehnyt aina kaikki deittailuun liittyvät aloitteet koska miehet ovat niin passiivisia. Kumpi meistä siis on oikeassa? Molemmat. Mutta kumpikaan ei voi väittää omaa kokemusta ainoaksi totuudeksi.

Vierailija
131/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä miehenä olen nyt viikon ollut Tinderissä. Tällä hetkellä 61 matchia ja tykkäyksiä ropisee jatkuvasti, 99 tykkäystä tuli täyteen parissa tunnissa tilin luomisesta. Hyvät kuvat, hyvä ja rehellinen teksti, siinä se.

Niin ja lisäksi se tärkein, eli olet komea mies. 😉

Vierailija
132/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä miehenä olen nyt viikon ollut Tinderissä. Tällä hetkellä 61 matchia ja tykkäyksiä ropisee jatkuvasti, 99 tykkäystä tuli täyteen parissa tunnissa tilin luomisesta. Hyvät kuvat, hyvä ja rehellinen teksti, siinä se.

Niin ja lisäksi se tärkein, eli olet komea mies. 😉

Kuvassa farkut ja tyköistuva paita 😀

Vierailija
133/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen haluaa niitä övereitä mallimiehiä? Eivät ne etsi parisuhdetta, joten ainakin mulla menevät vasuriin.

Valtaosa, ja siksi niitä sinullekin tyrkytetään. Algoritmi on lahjomaton.

Vierailija
134/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaisen tinder-käytös

- "Teenpä tähän nyt profiilin ja laitan pelkkiä kuvia. Ei tähän mitään tekstiä ei tarvitse miettiä, kysykööt jos kiinnostaa. Mä haluan vain viestejä niiltä jotka on aidosti kiinnostuneita ja näkee vähän vaivaa kyselläkseen." 

- "Hei, tää on hyvä kuva kun mä hymyilen tässä niin itsevarmasti ja voimaantuneesti!" (oikeasti kuvassa näkyy luotaantyöntävä "hitto mä näytän hyvältä"-itserakas ilme duckface-huulilla)

- "Hei, tuli mätsi tän tyypin kanssa, kun pyyhkäisin oikealle. En todellakaan aloita viestittelyä, tulee muuten niin epätoivoinen olo." Kun mies lopulta aloittaa keskustelun: "Olipas tavallinen ja tylsä aloitus mieheltä, ei mitään uniikkia ja kiinnostaa. Ei jatkoon, en tiedä mitä mä edes näin siinä tyypissä".

- "Hei missä kaikki normaalit, eli komeat, pitkät, ruskeasilmäiset, tummatukkaiset, koulutetut, hyvätuloiset, liikunnalliset miehet, jotka arvostaa tatuoitua yh-naista ja ovat mystisesti vielä 35-vuotiaina sinkkuja ja lapsettomia ja tykkää naisista joilla on luonnetta (=vaikeita)??"

Miksi miehet siis käyttävät Tinderiä? En ymmärrä.

Enhän minä enää käytäkään, ,muita kysymyksiä?

Vierailija
135/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites te miehet, jotka täällä valitatte, että ette saa Tinderissä mätsejä, saatteko mätsejä livenä?

Sen verran, että löysin hyvän kumppanin.

Vierailija
136/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama pätee miehiin. Hirveä valitus naisenpuutteesta mutta heti matchin jälkeen kaikki vetovastuu jätetään naiselle. Ei puhettakaan että valtaosa miehistä viitsisi yhtään keskustella, tai olla aidosti naisesta kiinnostunut.

Hyvin hyvin tyypillistä on että mies lähettää "moi" viestin ja kun siihen vastaa "moi", jää se siihen. Eli nämä vain odottaa että se moikattu nainen alkaa vetää keskustelua. Ihan sama lopputulos jos naisena yritän parin viestin verran jatkaa keskustelua, vastauksena enintään jokin "he he" tai kysymääni asiaan parin sanan vastaus eikä mitään mistä voisi juttua jatkaa. Eiköhän 95% KUMMASTAKIN SUKUPUOLESTA ole vain luokattoman tylsiä.

Vierailija
137/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama pätee miehiin. Hirveä valitus naisenpuutteesta mutta heti matchin jälkeen kaikki vetovastuu jätetään naiselle. Ei puhettakaan että valtaosa miehistä viitsisi yhtään keskustella, tai olla aidosti naisesta kiinnostunut.

Hyvin hyvin tyypillistä on että mies lähettää "moi" viestin ja kun siihen vastaa "moi", jää se siihen. Eli nämä vain odottaa että se moikattu nainen alkaa vetää keskustelua. Ihan sama lopputulos jos naisena yritän parin viestin verran jatkaa keskustelua, vastauksena enintään jokin "he he" tai kysymääni asiaan parin sanan vastaus eikä mitään mistä voisi juttua jatkaa. Eiköhän 95% KUMMASTAKIN SUKUPUOLESTA ole vain luokattoman tylsiä.

Varmaan sitten kannattaa jaella niitä tykkäyksiä lavealla kädellä ettei vahingossa mene se 5% kuuluva supliikki kaveri ohitse huonojen kuvien takia.

Vierailija
138/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi fiksua ja sivistynyttä miestä. Koulutus ei sitä takaa. Ihminen voi olla fiksu ja sivistynyt ilman akateemista koulutusta tai siitäkin huolimatta.

Vierailija
139/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällöin mies on joko varattu tai pitää.sinua varalla. Ei kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
140/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii niin että ensin tulee kauniit/komeat ja kun ne on pyyhitty tulee tavikset ja rumilukset. Ja niitä sitten riittää. Niihin kauniisiin tai komeisiin ei sen jälkeen enää palata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä