Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilottaako Tinder normaalit miehet?

Vierailija
30.08.2021 |

Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.

Kommentit (401)

Vierailija
61/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se taitaa laittaa ne halutuimmat/suosituimmat aina ensiksi (Tinderhän rankkaa kaikki käyttäjät sisäisellä algoritmillaan). Näin miehenäkin kun Helsingin alueella tinderöi, niin alkuun tulee käsittämätön määrä instabeibejä, jopa julkkiksia ja muita kaunottaria. Ei noi voi edustaa millään keskivertonaista. Saa pitkään swaippailla että tulee jotain ns. normaalimpaa. Itse etin ihan tavallista naista enkä pintaliitäjää.

Vierailija
62/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet ei tarvitse panosovellusta. Normaaleja naisia löytyy ihan livenä.

Ei välttämättä löydä jos ei ole vilkas sosiaalinen elämä. Normaali mies voi esimerkiksi käydä töissä ja harrastaa yksin tai tutulla porukalla.

Edelleen: ei ne kauan Tinderissä vanhene.

Kuka ne sieltä nappaa, kun kuulemma normaali mies ei saa yhtään matchia, ja jos saa niin ainakaan treffeille ei pääse, ja jos pääsee niin ainakaan parisuhdetta ei saa?? Näinhän palstalla totuutena julistetan ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijainti, sijainti, sijainti. Pätee myös treffimaailmassa. Maaseudun pikkupitäjien poikamiehille ei ole kysyntää, vaikka miten olis kunollinen, ok-näköinen, on talot, autot ja metsää.

Suomalaisille naisille 50 km on liian pitkä matka, ja siksipä ilmeisesti jotkut suomalaiset miehet löytävät ulkomailta naisen jolle 5000 km ei ole liikaa.

Suomalainen nainen elättää itse itsensä, toisin kuin Thaikku-morsiamet

Vierailija
64/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi kertoa, mitä sisältyy siihen kun sanoo olevansa tavallinen?

Siihen ei sisälly mitään erityisen mahtavia asioita, joita pitäisi erikseen mainostaa. Tavallinen tarkoittaa juuri sitä

Vierailija
65/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijainti, sijainti, sijainti. Pätee myös treffimaailmassa. Maaseudun pikkupitäjien poikamiehille ei ole kysyntää, vaikka miten olis kunollinen, ok-näköinen, on talot, autot ja metsää.

Suomalaisille naisille 50 km on liian pitkä matka, ja siksipä ilmeisesti jotkut suomalaiset miehet löytävät ulkomailta naisen jolle 5000 km ei ole liikaa.

Suomalainen nainen elättää itse itsensä, toisin kuin Thaikku-morsiamet

Suomalainen nainen elättää itsensä erossa saamallaan ex miehen omaisuudella ja elatusmaksuilla.

Vierailija
66/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy sieltä kun swaippaat oikealle etkä vasemmalle. Kuukauden saldo on 0 tykkäystä, miten tuon siis itseni esille? Normaaliuteeni kuuluu esim perus komeaksi kehuttu ulkonäkö, vakituinen työ ja koulutus, lapset, uusi omakotitalo, harrastukset, keskustelutaitoinen, kiinnostaa muukin kuin seksi. Mutta naisten passiivisuus pilaa kaiken. Mies 34v

Onko sinulla siis jo lapsia? Se saa ainakin minut laittamaan miehen vasemmalle. En halua seurustella miehen kanssa, jolla pienet lapset. Eikä tunnu oikein kivalta sekään ajatus, että joku pienten lasten isä on eronnut.

Vierailija
67/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalimies:

Vierailija
68/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet ei tarvitse panosovellusta. Normaaleja naisia löytyy ihan livenä.

Ei välttämättä löydä jos ei ole vilkas sosiaalinen elämä. Normaali mies voi esimerkiksi käydä töissä ja harrastaa yksin tai tutulla porukalla.

Edelleen: ei ne kauan Tinderissä vanhene.

Kuka ne sieltä nappaa, kun kuulemma normaali mies ei saa yhtään matchia, ja jos saa niin ainakaan treffeille ei pääse, ja jos pääsee niin ainakaan parisuhdetta ei saa?? Näinhän palstalla totuutena julistetan ;).

tindertreffeistä ja parisuhteesta en osaa kommentoida, kun en 2 vuodessa saanut yhtään matchia

Vierailija
69/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän nuo normaalit naiset löytyvät? Baareissa en käy ja aika arpapeliä kuka sattuu samaan baariin samaan aikaan sekä syntyykö keskustelu. Töissä en osaa ajatella kanssaihmisiä siinä mielessä. Harrastuksissa ei ole juuri naisia, ainekaan oman ikäisiä sekä sinkkuja. Ruokakaupassa tai museoissa ei muita ihmisiä tule lähestyttyä.

Vierailija
70/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma naisille toimii tinderissä kun ostaa sen gold version kuukaudeksi ja sitten selaa sieltä tykänneet läpi. Ottaa mätsin parhaasta ja jos ei natsaa niin seuraavaan. Kuitenkin melkein kaikki miehet pistää tykkäystä niin voi valita käytännössä kaikista tarjolla olevista. Tai sitten jaksat naputtaa itse sen koko pakan läpi.

Vierailija
71/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että sulle on käynyt sama juttu kuin muille normaaleille miehille eli siinä vaiheessa kun teet uuden tilin niin sulle määritetään ranking. Jos alussa ei saa tarpeeksi tykkäyksiä niin profiilia ei pidetä enää kierrossa vaan päädyt pakan pohjalle.

Tiedätkö vai arvaatko Tinderin toimintamallin? Ota huomioon, että uudet käyttäjät saavat muutaman päivän näkyvyyttä ja osa käyttäjistä ostaa itselleen näkyvyyttä. Luonnollista on, että vanhempi ilmaisprofiili putoaa jonossa. Suomessa ei monellakaan alueella käyttäjämäärä ole kummoinen, etteikö oma profiili tulisi muille näkyville. Kun profiili tulee näkyville, niin sitten mietitään millainen se profiili on. Onko kuvat kunnossa ja asialliset? Onko teksti fiksua ja kiinnostavaa?

Omien tinderöintien perusteella sanoisin isoimmiksi ongelmiksi:

- Ei kuvaa tai kuvat huonoa. Osan kuva on kuin poliisin pidätyskuvasta. Ilme 

- Ei profiilitekstiä tai siinä ei kerrota mitään "Kysymällä lisää" tai "En näe tykkäyksiä, laita mulle viesti"

- Profiili on negatiivinen "Ethän ole tällainen tai tuollainen." Yleensä samalla ei kerrota itsestä mitään. Pelkkä vaatimuslista kumppanista.

Vierailija
72/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on porttikielto normaaleille miehille.

Vierailija
73/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder elää siitä, että siellä on mahdollisimman paljon ihmisiä, jotka eivät kohtaa "sitä oikeaa". Se ei ole hyväntekeväisyysjärjestö eikä rakkauden lähettiläs. Kukaan ei ole niin hyvä asiakas ilmeisesti kuin keskituloinen, rakkauden kaipussaan jo hieman epätoivoinen mies. Sille myydään kaikenlaista Gold-pakettia. Lisäksi kaikki feikkiprofiilit koittavat jekuttaa jakamaan whatsapp-numeroaan. Ilmeisesti näytän siltä, että mun pitäisi olla riittävän epätoivoinen tarttumaan noihin feikkeihin, mutta onneksi olen fiksumpi miltä näytän. Edes marginaalisesti.

Vierailija
74/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta kun kysyy livenä että onko siellä paljon komeita miehiä niin kuulemma ei todellakaan. Ja kun naisen mielestä on komea niin ei tykätä😅

Vierailija
75/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö miehet tee Tinderissä ihan samaa, kaikki pommittaa niitä muutamaa kauneinta naista? En tiedä kun en ole Tinderissä. Mutta tosiaan, ei niitä taviksia voi valita siellä jos niitä ei näe joten ei silloin ole kenenkään muun sovelluksen vika. Sovelluksen etuhan on että ihmiset selaa sitä ikuisesti löytämättä ikinä vakituista kumppania, koska silloin ne poistais sovelluksen. Sovelluksen kannattaa koukuttaa ihmiset selaamiseen lupaamalla koko ajan jotain herkumpaa seuraavan pyyhkäisyn takana. Kuulostaa ihan totaaliselta katastrofilta parisuhteen löytämiseen, irtoseksiin varmasti toimii.

Eikös Tinderissä melkein kaikki miehet oikeastaan pommita melkein kaikkia naisia, koska miehiä on ehkä 5x enemmän?

Vierailija
76/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta kun kysyy livenä että onko siellä paljon komeita miehiä niin kuulemma ei todellakaan. Ja kun naisen mielestä on komea niin ei tykätä😅

Jos on liian komea, silloin sitä tykkäystä on ihan turha laittaa. Minä kyllä tiedän suunnilleen millaiseen voisi olla saumaa, siis pidemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi. Superkomea mallimies ei ole se.

Vierailija
77/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, normi mies ei saa mätchejä joten se poistaa kk parin jälkeen sovelluksen.

Jos mammat svaippaisivat normi miehiä oikealle niin heidän elo-pistemäärä nousisi ja heitä näytettäisiin enemmän. Ihan on peiliin katsominen miksi tinder on täynnä jotain sigspäkk salimakeja ja komeita pelimiehiä.

Noinhan se periaatteessa on.

Itse normaalina miehenä jos teen täysin uuden tilin niin saan ekan kahden päivän aikana ne 15-20 tykkäystä ja sovellus ikään kuin aina "kuolee" sen jälkeen eli uusia tykkäyksiä ei tule eli mun profiili lakkaa saamasta näyttökertoja ilmeisesti kokonaan.

Sama se on naisena, vaikka toki tykkäysten lukumäärä on suurempi, koska edelleen moni mies laittaa kaikki naiset oikealle. Mutta ihan max 4-7 päivää tulee matcheja, sen jälkeen ei mitään. Ellei tee koko profiilia uudestaan.

Suurin osa ekan viikon matcheista ei myöskään vastaa viesteihini, koska ovat juuri heitä jotka ovat laittaneet sydämen kaikille, ja sitten kun minä kirjoitan, en kelpaakaan heille. Itse annan tykkäyksiä valikoiden, panomiehet ja paidattomat menevät hylkyyn, ruutupaitainen silmälasipää on enemmän mun tyylinen. Heistä ehkä yksi kymmenestä vastaa aloitusviestiini.

Tinder on karkkikauppa vain sille ylivoimaisesti parhaimman näköiselle porukalle, sukupuolesta riippumatta. Me tavikset joudutaan "tekemään töitä" eli kahlaamaan tarjontaa läpi ja kokemaan kymmenet ja sadat torjunnat.

Mutta se 4-7 matchia johtuu siitä että sä et vedä oikealle joka päivä 50 miestä niinkuin mä miehenä teen naisille. Ei niitä matcheja tule jos ei itse tykkää...

Vierailija
78/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 44v miehelle 50km on siinä rajalla, että voin harkita mutta todellisuudessa haluan välimatkan olevan lyhyempi. Ei minua kiinnosta viettää liikaa aikaa autossa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
79/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali miehet ei siellä edes ole.

Kuinka laaja otanta sulla on miehistä?

Vierailija
80/401 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, normi mies ei saa mätchejä joten se poistaa kk parin jälkeen sovelluksen.

Jos mammat svaippaisivat normi miehiä oikealle niin heidän elo-pistemäärä nousisi ja heitä näytettäisiin enemmän. Ihan on peiliin katsominen miksi tinder on täynnä jotain sigspäkk salimakeja ja komeita pelimiehiä.

Noinhan se periaatteessa on.

Itse normaalina miehenä jos teen täysin uuden tilin niin saan ekan kahden päivän aikana ne 15-20 tykkäystä ja sovellus ikään kuin aina "kuolee" sen jälkeen eli uusia tykkäyksiä ei tule eli mun profiili lakkaa saamasta näyttökertoja ilmeisesti kokonaan.

Sama se on naisena, vaikka toki tykkäysten lukumäärä on suurempi, koska edelleen moni mies laittaa kaikki naiset oikealle. Mutta ihan max 4-7 päivää tulee matcheja, sen jälkeen ei mitään. Ellei tee koko profiilia uudestaan.

Suurin osa ekan viikon matcheista ei myöskään vastaa viesteihini, koska ovat juuri heitä jotka ovat laittaneet sydämen kaikille, ja sitten kun minä kirjoitan, en kelpaakaan heille. Itse annan tykkäyksiä valikoiden, panomiehet ja paidattomat menevät hylkyyn, ruutupaitainen silmälasipää on enemmän mun tyylinen. Heistä ehkä yksi kymmenestä vastaa aloitusviestiini.

Tinder on karkkikauppa vain sille ylivoimaisesti parhaimman näköiselle porukalle, sukupuolesta riippumatta. Me tavikset joudutaan "tekemään töitä" eli kahlaamaan tarjontaa läpi ja kokemaan kymmenet ja sadat torjunnat.

Mutta se 4-7 matchia johtuu siitä että sä et vedä oikealle joka päivä 50 miestä niinkuin mä miehenä teen naisille. Ei niitä matcheja tule jos ei itse tykkää...

Löydätkö todella Tinderistä päivittäin 50 sellaista naista, joiden kanssa voisit haluta intohimoisen, rakastavan loppuelämän parisuhteen? Vai haetko sieltä jotain muuta? Miten on mahdollista, ettet jo ole parisuhteessa, jos on noin paljon sellaisia naisia, joihin voisit ihastua ja rakastua?

En ole koskaan Tinderissä ollut, mutta jos sen avaisin, niin uskallan väittää ettei sieltä löytyisi päivittäin edes yhtä sellaista miestä, joka herättäisi kiinnostuksen. Arvioini perustuu tosin vain nettideittihistoriaani aikoinaan, voi olla että Tinderissä olisi ihan eri tasoinen tarjonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi