Joko sait Hullujen Päivien kuvaston?
Kommentit (74)
Vai että on Hullujen Päivät tulossa taas, kaveri kutsunut noita pari vuotta jo Hullujen Blogituotehamstraajien Päiviksi :-D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:11"]
Stockan kuvastossa aina samat jutut melkein kuin sokokselta. Samat kamat kiertää Euroopan isoja Tavarataloja ja eri kampanjoita. Just esim. Kosmetiikat ja merkkituotteet
[/quote]
Suomessa muutenkin MAAILMAN ANKEIN kosmetiikkavalikoima merkkeineen. Siksi ostan ja tilaan kaikki ulkomailta kun täältä saa vain noita tuotesarjoja joissa maksaa merkki ja pakkaus, eikä sisältö joka on näissä täältä saatavissa sarjoissa pelkkää tehotonta kuraa tai huonopigmenttistä säilöntäainemössöä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:16"]
Miten tuo niiden HP-kuvasto jaksaa vaan toistaa itseään joka vuosi, jos minulla olisi tallessa 10 vuotta vanha kuvasto ja vertaisin sitä viimeisimpään niin siellä on lähes samat tavarat tuotekuvineen! :D Samat Kanebon ja Lancomen ripsarit, Biothermin putsari-jättipullot, joku Filippa K neule ja Marco Polo-takki sekä DKNY laukku ja muutamat timanttikorvikset sekä Iittalan laseja ja Artekin joku puukaluste! :DD
[/quote]
Aivan pistämätön kuvaus.
Olette naurettavia! Hulluilla päivillä ei edes ole ollut moneen vuoteen kunnon tarjouksia.
Vain halpisbulkkikamaa ns "merkeiltä".
Ja te into piukkana odotatte sitä sontaa =)
Mulle tuli äsken se kuvasto s-postiin tai siis linkki siihen sähköiseen kuvastoon :)
Pitää niin paikkansa! :D Ainoa mistä voi tehdä oikein hyviä löytöjä on herkku
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:23"]
Mulle tuli äsken se kuvasto s-postiin tai siis linkki siihen sähköiseen kuvastoon :)
[/quote]
Mutta et voi linkata sitä tänne, ethän....?
Porukka ostelee noita hullarituotteita ihan haltioissaan ja hamstraa kuin olisi maailmanloppu tulossa, sitten ne ilmestyy muutaman viikon päästä takaisin sinne Stokkan nettikauppaan kun porukka palauttanut suurimman osan tilauksistaan, ehkä viimeistään siinä vaiheessa kun muhkea lasku tullut perässä. Eli niitä saa 75% todennäköisyydellä nettikaupasta vielä keväälläkin, melkein samaan hintaan kuin hullareilla oli. Joten turha panikoida.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:43"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:39"] Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan. [/quote] Kiva, linkkaa meille muillekin! [/quote] Linkata, miten niin linkata? soitin ja kerroin ystävälliselle asiakaspalvelun henkilölle, mitä halusin ja hän hoiti asian. Laskukin tupsahti jo sähköpostiin. Kannattaa olla pitkäaikainen ja hyvä kanta-asiakas. [/quote] haa että tällainen palvelu nykyisin. kuulostaa vähän epämääräiseltä.
[/quote]
Stokkalla on paljon erilaisia henkilökohtaisia palveluja jopa ihan tavallisille kanta-asiakkaille, mutta varsinkin vip-asiakkaille on sitten "department store concierge"- tyyppisiä henkilökohtaisia palveluja. Ei siinä mitään epämääräistä ole.
[/quote]
Veikkaan, että tuon viestin kirjoittajalla on myös Stockan osakkeita. Eipä nimittäin ihan tavalliselle First-asiakkaalle ole vielä mitään linkkiä Hullareiden katalogiin tullut.
[/quote]
No itse asiassa mulla on Stockan osakkeita. :) Ei mielettömiä määriä, mutta silti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:39"]
Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan.
[/quote]
Ja tällaista palvelua ei ole olemassakaan vaikka olisit first asiakas. HP tuotteita kun ei voi varata ;)
[/quote]
Koska sanot niin, sen on oltava totta. ;) no, itse säästin paljon sillä, ettei tarvinnut varata aamusta tunteja jonottamiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:34"]
New Yorkin lennot €499. Check!.
[/quote]
Halvemmallakin pääsee nykkiin. Mutta annat siis stokkan päättää matkustamisestasi? =)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:34"]
New Yorkin lennot €499. Check!.
[/quote]
Halvemmallakin pääsee nykkiin. Mutta annat siis stokkan päättää matkustamisestasi? =)
[/quote]
En ole tuo edellinen mutta 500 euroa suorista Nykin lennoista on varsin passeli hinta. Mitä enemmän matkustaa, sitä enemmän osaa arvostaa ripeää matkantekoa. Amatöörit sitten nautiskelee 25 tuntisesta menomatkasta kolmella vaihdolla. :)
Mulla on aika reilusti osakkeita, mutta ei mitään tuollaisia palveluita. Mistä ne löytyy?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:39"]
Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan.
[/quote]
Ja tällaista palvelua ei ole olemassakaan vaikka olisit first asiakas. HP tuotteita kun ei voi varata ;)
[/quote]
Koska sanot niin, sen on oltava totta. ;) no, itse säästin paljon sillä, ettei tarvinnut varata aamusta tunteja jonottamiseen.
[/quote]
Totta se on, usko pois. Voit tarkistaa asian vaikka asiakaspalvelusta jos niikseen tulee.
PS. Jopa kuvaston etusivulla lukee isolla "EI VARAUKSIA!"
On mulla ainakin jo kuvasto! Voi vitsit miten paljon MOLOA ja MINI RODINIA. Ennakkotilasin ne kaikki jo itselleni ja trokaan ne sitten huutiksessa teille muille voitolla.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:44"]
Mulla on aika reilusti osakkeita, mutta ei mitään tuollaisia palveluita. Mistä ne löytyy?
[/quote]
Ihan sama vaikka sulla olis miljoona osaketta, ei auta.
Mutta jos tuhlaat yli €8000 tuossa kaupassa vuoden aikana, niin saat first-statuksen jonka mukana tulee näitä palveluja..
Miten tuo niiden HP-kuvasto jaksaa vaan toistaa itseään joka vuosi, jos minulla olisi tallessa 10 vuotta vanha kuvasto ja vertaisin sitä viimeisimpään niin siellä on lähes samat tavarat tuotekuvineen! :D Samat Kanebon ja Lancomen ripsarit, Biothermin putsari-jättipullot, joku Filippa K neule ja Marco Polo-takki sekä DKNY laukku ja muutamat timanttikorvikset sekä Iittalan laseja ja Artekin joku puukaluste! :DD