Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oot tehnyt tänään?

Vierailija
12.10.2014 |

Mulla on hukkunut kokonaan vapaa-ajan avaimet. Viikolla olen yleensä ahkerampi sillä jo aamulla liikkeelle lähteminen pitää pyörän pyörimässä. Viikonloppuna yleensä teen siivoushommat (lau päivä) mutta illat ja koko sunnuntai menee tärviölle. Olen niin väsynyt jotenkin että mikään ei huvita eikä tuo iloa. Mitä mä teen jotta pääsisin irti tästä löböilystä. Avokin kaa sovittii et käytäs pienellä kävelyllä luontopolulla, mutta tuntuu nihkeeltä lähtee. Tekis mieli vaan syödä makeeta ja kattoo telkkaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäinen heräys, rauhaisa aamu, kävely koiran kanssa sisältäen piipahduksen vanhemmilla, nyt pyykkiä ja ihan kohta saunaan. Sitten lisää nettiä ja syömistä.

Vierailija
2/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellut, tehnyt muuttosuunnitelmia, korjannut tutun netin, käynyt pitkällä lenkillä, oivaltanut pari juttua mitä oon tehnyt väärin, hyvä päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä krooninen alapeukuttaja joka on koko päivän yrittänyt saada otsassaan olevaa kyrpää laukeamaan. :D

Vierailija
4/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin minulle todella myöhään, heräsin vasta 10.30. Juotiin pitkään ja hartaasti aamukahvia teinipoikani kanssa. Kirjoitin pitkästä aikaa päiväkirjaa. Luin lempiblogejani ja kommentoin niihin. Leivoin omenapiirakkaa, ja laitoin ruuan, kuuntelin samalla äänikirjaa ( Enni Mustosta). Pakkasin lapsen mummolle s-kaupan melonikassillisen lasipurkkeja. Lueskelin tätä palstaa, iltasanomia ja tein vähän matkasuunnitelmia.

Vierailija
5/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa, siivosin, kuulustelin lapsen kokeisiin.

Vähän löhöillyt, lukenut, katsonut telkkaria, ollut koneella.

Vierailija
6/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin viettämään ystävälleni synttäribileitä, jotka olivat siis aikuisille. :) Sinne tuli paljon porukkaa. Kävimme baarissa, ja kun tulimme takaisin ystäväni kotiin, aloimme leipomaan porukalla kaikkia ihania herkkuja, mm. suklaakakkua, muffinsseja ja jotkut kävi hakemassa Arnold'sista muutaman paketillisen donitseja ja munkkeja. Sitten biletimme klo 19:00 asti (ne siis päättyi tuolloin, ja synttäribileet alkoivat klo 11:00 aamulla). Ja nyt on aivan mahtava fiilis! Thanks! ;)

Vierailija
7/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein mitään. Pesin kolme koneellista pyykkiä. Kävin nopeasti työpaikalla hoitamassa yhden työjutun. Sain yhden romaanin luettua. Ruokaa en jaksanut laittaa, syötiin päivällä vaan leipää ja hedelmiä, ja nyt iltapalaksi poppareita.

Vierailija
8/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffannu netissä, syönyt lähinnä herkkuja, neulonut ja vahdannut muuatta rikossarjaa. Jos tässä ryhdistäytyis ja pesis vaikka hieman pyykkejä vielä...

Vierailija
9/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin "myöhään" 8.14, pelalin HayDaytä sängyssä 8.45 asti,sitten nousin laittamaan aamupalaa. Lapsi (3,5v) heräsi  9.14 ja herätti isänsä aamupalalle. Aamupalan jälkeen lapsi katteli My little ponyä ruutu+sta, isä torkkui sohvalla, minä loikoilin filtin alla pelaamassa. Myöhemmin mies meni ulkohommiin, minä ja lapsi kauppaan hakemaan leipomistarpeita. Sitten leivottiin, laitettiin ruokaa, syötiin, siivottiin keittiö, jonka jälkeen taas rentoa yhdessä oloa, klo 18.30 lapsen iltapuuhat; -pesut, -pisut, -sadut, -pusut jne. Klo 19 lapsi unille. Sitten tunti-puolitoista parisuhdeaikaa, sitten painun nukkumaan, että jaksan ylös 04.45..

Vierailija
10/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti, mutta nousin ylös vasta yhentoista jäläkeen. Kuuntelin musaa, ja poltin kynttilää. Sitten kävelin ja kävin metsässä ja rannalla hakemassa energiaa ja voimaa. Tulin about tunti sitten. Kävin suihkussa. Nyt katon telkkaria.

Vierailija
11/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt tunnin juoksulenkillä, vienyt yhden lapsista harrastukseen ja ulkoillut sen aikaa toisen kanssa skeittipuistossa, laittanut ruokaa+syönyt, nukkunut puolen tunnin päiväunet, ollut koneella, askarrellut yhtä taulua, ollut pihalla lasten  ja lasten kavereiden kanssa haravointihommissa, imuroinut, pessyt pyykkiä, siivonnut molemmat vessat, kuskannut tavaroita oikeille paikoille, katsonut lasten kanssa hetken aikaa videota...ja kohta laitan lapset nukkumaan. Sen jälkeen syön rauhassa + olen koneella tai katson telkkaria. Aika normi sunnuntai, paitsi mies on ollut koko päivän töissä, joten kaikki kotityöt ovat jääneet tänään vastuulleni. Ihan jees sunnuntai :)

Vierailija
12/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alapeukuttamista näissä on?..

Vierailija
13/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin poikkeuksellisen pitkään eli melkein puoleen kymmeneen. Join aamukahvit sohvalla läppärin kanssa. Katsoimme tytön kanssa Pieni talo preerialla -jakson. Siivosin ja pesin pyykkiä. Söimme jämiä, pizzaa ja kanakeittoa. Neuloin. Kahvittelin isäni kanssa, vaihdoimme kuulumisia ja puhuimme vanhuudesta. Söin lisää pizzaa. Kävin pitkällä lenkillä siskoni kanssa. Nyt laitamme pyörimään TSH:n ja alamme syömään sipsejä.

Vierailija
14/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli vapaapäivä. Aamupalan jälkeen ja päivän valjettua kiersin pelloilla maanäytteitä ottamassa, koirat mukana, niin ei tarvinnu niitä erikseen lenkittää. Lounasaikaan laitoin ensin päivälliseksi tarkoitetun lihapadan uuniin ja söin lounaaksi eilistä tattaripuuroa pannulla paistettuna. Katselin vähän telkkaria ja tein yhden villasukan loppuun kantapäästä eteenpäin siinä samalla. Kävin taas maanäytteitä ottamassa. Syötiin päivällistä ja otin pienet torkut. Tein inventaarion pakastimessa oleville elintarvikkeille ja otin koirille sulamaan epämääräisiä lihoja, joista oli etikettitarrat kadonneet. Soitin äidille onnittelupuhelun. Pesin pyykkiä pitkin päivää.

Vierailija
15/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 17 :D Sitten oon istunut koneella ja syönyt pari kertaa.

Vierailija
16/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt pyykkiä pari koneellista, silittänyt vaatteita, käynyt kaupassa, pitänyt komentoa lapsille.

Käytännössä en siis mitään näkyvää.

Vierailija
17/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todella suosittua tuo siivoaminen näin sunnuntaina..

Itse siivoan asunnon kuntoon aina torstaisin. Sitten kun pääsee töistä perjantaina, niin voi aloittaa viikonlopun vieton samantien kun tulee kotiin! Ahh, se vapauttava tunne, kun mitään töitä ei ole rästissä ja voi vaan istua rauhassa alas ja miettiä mitähän tekisi viikonloppuna vai olisko tekemättä mitään.. =)

Vierailija
18/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, laskin huomisten laskareiden laskut, istuskelin koneella ja tein miehen kanssa ruokaa. Kohta jakso salaisia kansioita ja nukkumaan.

Vierailija
20/40 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aikasin, ja söin aamupalaa sohvalla digiboksinauhoituksia katellen. Sitten tein lihapullia, joista tuli aivan mahtavan makuisia :)
Kävin kaupassa ja sen jälkeen salilla. Päälle ihana sauna, ja tein iltapalaksi vielä lehtikaalisipsejä (ohje Kotivinkistä). Ilta meni taas telkkua katsellessa.
Rento päivä, ja nyt on levännyt olo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan