Joko sait Hullujen Päivien kuvaston?
Kommentit (74)
En. Tänään tulee varmaan linkki siihen.
Joo, kaipa posti sen paperiversion huomenna tuo, minä odottelen kämmenet nihkeinä sen sähköisen version ilmestymistä. :)
ap
Mulla samat tunnelmat. Puhelin vieressä ja koko ajan odotan sen tärinää ja äkkiä katsomaan joko se tuli...
Naurettavaa. =D
Mulla on välirikko Hullareihin. Niin monta "merkki"tuotetta olen niistä ostanut, eikä laatu ole ollut sama kuin noissa merkeissä normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:38"]
Miks ihmeessä...
[/quote]
Traditio!
Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:39"]
Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan.
[/quote]
Kiva, linkkaa meille muillekin!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:39"]Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan.
[/quote]Eh eh eh
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:43"]
[/quote]
[/quote]
Linkata, miten niin linkata? soitin ja kerroin ystävälliselle asiakaspalvelun henkilölle, mitä halusin ja hän hoiti asian. Laskukin tupsahti jo sähköpostiin. Kannattaa olla pitkäaikainen ja hyvä kanta-asiakas.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:43"]
[/quote]
[/quote]
Linkata, miten niin linkata? soitin ja kerroin ystävälliselle asiakaspalvelun henkilölle, mitä halusin ja hän hoiti asian. Laskukin tupsahti jo sähköpostiin. Kannattaa olla pitkäaikainen ja hyvä kanta-asiakas.
[/quote]
Sä et nyt taida hahmottaa mistä tässä ketjussa puhutaan. :D Vointeja!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
haa että tällainen palvelu nykyisin. kuulostaa vähän epämääräiseltä.
Virossa nuo kuvastot on jo jaettu..
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:43"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:39"] Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan. [/quote] Kiva, linkkaa meille muillekin! [/quote] Linkata, miten niin linkata? soitin ja kerroin ystävälliselle asiakaspalvelun henkilölle, mitä halusin ja hän hoiti asian. Laskukin tupsahti jo sähköpostiin. Kannattaa olla pitkäaikainen ja hyvä kanta-asiakas. [/quote] haa että tällainen palvelu nykyisin. kuulostaa vähän epämääräiseltä.
[/quote]
Stokkalla on paljon erilaisia henkilökohtaisia palveluja jopa ihan tavallisille kanta-asiakkaille, mutta varsinkin vip-asiakkaille on sitten "department store concierge"- tyyppisiä henkilökohtaisia palveluja. Ei siinä mitään epämääräistä ole.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:28"]
Mulla on välirikko Hullareihin. Niin monta "merkki"tuotetta olen niistä ostanut, eikä laatu ole ollut sama kuin noissa merkeissä normaalisti.
[/quote]
Ihan samaa laatua siellä on muutoinkin. Tämä on taas näitä urbaanilegendoja :) (Kuten että fasun patukat ois siellä lyhkäsempiä jne :D)
[/quote]
Ja tällaista palvelua ei ole olemassakaan vaikka olisit first asiakas. HP tuotteita kun ei voi varata ;)
Stockan kuvastossa aina samat jutut melkein kuin sokokselta. Samat kamat kiertää Euroopan isoja Tavarataloja ja eri kampanjoita. Just esim. Kosmetiikat ja merkkituotteet
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:43"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:39"] Olen saanut ja tehnyt jo ennakkotilauksetkin haluamiini juttuihin, matkoihin ja laukkuihin ja sen sellaiseen : ) Tosi nastaa, kun ei tarvitse mennä jonottelemaan. [/quote] Kiva, linkkaa meille muillekin! [/quote] Linkata, miten niin linkata? soitin ja kerroin ystävälliselle asiakaspalvelun henkilölle, mitä halusin ja hän hoiti asian. Laskukin tupsahti jo sähköpostiin. Kannattaa olla pitkäaikainen ja hyvä kanta-asiakas. [/quote] haa että tällainen palvelu nykyisin. kuulostaa vähän epämääräiseltä.
[/quote]
Stokkalla on paljon erilaisia henkilökohtaisia palveluja jopa ihan tavallisille kanta-asiakkaille, mutta varsinkin vip-asiakkaille on sitten "department store concierge"- tyyppisiä henkilökohtaisia palveluja. Ei siinä mitään epämääräistä ole.
[/quote]
Veikkaan, että tuon viestin kirjoittajalla on myös Stockan osakkeita. Eipä nimittäin ihan tavalliselle First-asiakkaalle ole vielä mitään linkkiä Hullareiden katalogiin tullut.
juu ei tule tommosia palveluita vaikka olisi first-asiakas ja osakkeitakin löytyis :D huono provo ;)
Eiköhän se huomenna tule.