Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö välillä sellaisia päiviä että vain loikoilette sängyssä koko päivän, syötte ja tissuttelette?

Vierailija
29.08.2021 |

Mä olen työelämässä ja vähän muutenkin ns. suorittaja ja äärimmäisen pedantti ihmisen.

Silti mulle tekee ihan älyttömän hyvää olla välillä täysin "rappiolla". Edes yhden päivän silloin tällöin. Kiinnostaa onko tämä outoa vai harrastaako sitä muutkin!?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
22/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta ollenkaan houkuttelevalta. Mielenkiintoista, että joku nauttii noin. Eikö siitä ja löysä ja tympeä olo?

Ei tule, jos arki ja pyhäkin on yleensä täyttä tukka putkella touhuamista ja aikataulutettua suorittamista.

Päinvastoin tuntuu ihan taivaalliselta vain olla välillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pöhnäinen paska olo, joten ei.

Vierailija
24/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En käytä alkoholia. Jos laiska viikonloppu niin katselen leffoja ja syön hyvin. Viikonloppuna on aikaa tehdä myös pitkiä kävelylenkkejä koiran kanssa. Se rentouttaa paremmin kuin alkoholi.

Vierailija
25/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelu illan jälkeen pidän tuollaisen päivän, tosin en juo enää seuraavana päivänä. Vaikka ei krapulaa olisi, niin haluan viettää välillä päivän ilman mitään suorittamista ja velvoitteita. Juominen vain ainoa tapa viedä veto itseltä pois seuraavaksi päiväksi, muuten en kykene olemaan paikoillani kauaa.

Vierailija
26/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää, mutta 4- ja 1-vuotiaat lapset tekevät sen vähän haastavaksi 😜

Silloin harvoin kun saa vapaapäivän tai vapaaillan, niin jonkinlaista poikien iltaa sitä on heti virittelemässä.

Vierailija
27/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelu ihan jees, mutta sängyssä loikoilu ja syöminen kokopäiväisesti.. Ei pysty. Hyvä jos pystyn nukkumaan 5+ tuntia yhteen menoon, kun selkäruoto jo huutaa liikkeelle. Viime yönä nukuin 6,5h ja se oli just sopivasti. Pakko tehdä päivittäin jotain järkevää, vaikka sen tissuttelun lomassa. Onneksi on koira joka vie joka päivä monta kertaa ulos. Ja siis en nyt tarkoita, että joka päivä pitäis suorittaa. Mutta jotain on tehtävä päivittäin kuitenkin.

Vierailija
28/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme. Alaluokan ihmiset harrastelevat tissuttelua ja syömistä sängyssä. Me emme tissuttele.

Vierailija
29/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme. Alaluokan ihmiset harrastelevat tissuttelua ja syömistä sängyssä. Me emme tissuttele.

Hauskaa! en viitsi sos. statustani alkaa tässä esittelemään, mutta luulen että asia ei liity mitenkään luokkaeroihin.

Päin vastoin, tuntuu että työväenluokassa on käsitys että pitäisi olla muka tekemässä koko ajan jotain yhdentekevää arkiaskaretta, muuten on laiska.

Ylemmissä luokissa esim lukeminen, ajattelu ja kulttuurin harrastus on ollut jo sukupolvien saatossa omaksuttu ajanviettotapa. Siihen liittyvä ns joutilaisuus on ymmärretty ja ollut arvossaan.

Vierailija
30/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta en voi, koska koko ajan on tehtävää. Toisaalta ei kai työ tehden lopu...

Vierailija
31/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Pitkästyisin alta aikayksikön.

Heikompi lahjaiset eivät yleensä viihdy toimettomina. Älykkäät viihtyvät.

Tutkittu juttu.

Ihan miten vaan, en olekaan suorittanut kuin kaksi tutkintoa ja puhun kuutta kieltä, enempään ei älyni ole (toistaiseksi) riittänyt. Mutta minä viihdyn ja rentoudun mieluiten erilaisten aktiviteettien parissa. Sängyssä makailu saa vaan pään kipeäksi ja lihakset jumiin.

Minä tykkään käydä lenkillä, salilla, uimassa, joogata, kierrellä taidemuseoissa, tavata ystäviä lounaalla/kahvilla, tehdä käsitöitä äänikirjoja kuunnellen jne.

Tänään olen käynyt aamu-uinnilla, golfannut sekä opiskellut italiaa ja espanjaa. Sitten laitoin hyvän illallisen, syötiin terassilla ja katsottiin samalla maailman uutisia. Viinipullo kyllä korkattiin: Albali Reserva, hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi